Yükseltme işinin doğrusu hazır kitlerdir,makasa kavis zamanla bozulur,takozlarla yükseltme sağlıklı değil ve aracın bağırsakları gözükür,soa da ise aracı zaptetmek zordur,maddi imkanın el verdiğinde 2.5 inç yükseltme kiti ve max 32-33 inç lastik bu işin en idealidir bence...
Yükseltme işinin doğrusu hazır kitlerdir,makasa kavis zamanla bozulur,takozlarla yükseltme sağlıklı değil ve aracın bağırsakları gözükür,soa da ise aracı zaptetmek zordur,maddi imkanın el verdiğinde 2.5 inç yükseltme kiti ve max 32-33 inç lastik bu işin en idealidir bence...
Yardiminiz icin tesekkurler ama araba da yukseltme daha once yapilmis 6 cm. Ve arabaya 35 inc lastik cok rahat oluyormus, daga onceki lastikler 35 inc mis
35 Lastikte görseli güzel,sugeçişleri kaya geçişleri başarılı ancak yakıtı fazla,araç yükseldikçe direksiyon hakimiyeti belli bir hızdan sonra riskli,motor ömrü için lastik büyüdükçe kısalıyor,yarışlara ve offroada giriyorsanız,ilk kalkışlarda küçük lastikler daha avantajlı vs uzar gider bunlar benim gözlemlerim,konuya hakim başka arkadaşlrın görüşlerinide alırsan daha sağlıklı olur...
2.5 inçe 30-31-32 lastik takılabilir belki 33 de olabilir,4 inçte 35 dolduruyor diğerleri görsel olarak ufak kalıyor,aradaki fark derseniz yükseklik olarak bilmiyorum,araştırdığım kadarıyla durum bu... fark olarak yüksekliktan başka farkı yok buda amortisör boylarını ve makas kalınlıklarını ve makas kat sayısını farklı kılıyor,aracınıza kaç lastik takacaksanız ona göre yükseltme kiti alamak doğrudur,4 inç yükseltme kiti alıp altına 30 inç lastik koyarsanız alakasız olur...
selamlar jeep28. takip ettiğim kadarıyla aracınızdaki yükseltme kitini ve lastikleri satışa çıkarmıştınız. Şimdiki kurmayı planladığınız düzen hakkında bizi bildilendirebilir misiniz? teşekkürler
öncelikle şunu belirtmek isterim nedense herkesde bir yükseltme 35 inç lastik takayım fikri var ...ama 35 inç gibi bir lastik takınca bircok konu atlanıyor takılmaya herşey takılır birde gercekler var ama mesela en başta lastik jant takıldı peki bu akslar gidecekmi yolda ? aracın yakıtı ne kadar yükselecek şanzıman kaldıracakmı bu ağırlığı kaster kamber acıları ne olacak hadi bunlarıda geçtik fren sistemi ne olacak ? sonra kas kesecek vat efendim cj ikide bir aks kesiyo arac durmayacak var fren zayıf diye bircok konu gidecek mesela sadece büyük lastik takmak ise herşey takılır ama araziye cıkılacaksa bircok şey düşünülmeli yani ben taktim oldu değil mevzu 35 inç gibi lastik takılacaksa bircokşey düşünülmeli tabi bu benim nacizane görüşüm eminim bircok arkadaş benden daha iyi bilip yaşamışdır onlarında fikirlerini almakda fayda var
Abi bu aracı cok buyuk hevesle aldım 1 senedir biriktirdiğm parayla Irfan abıden aldım ama hersey dısardan gorundugu gıbı olmuyor cok sukur arabanın herhangı bır sıkıntısı yok ama benım butcem bu arabayı kaldırmaz bana agır geliyor yasımda genc yutdısına gıdecegım para bırıktırmem lazım,bu araba bende ıken biraz zor ama her gordugumde isterse hurdalıkda olsun içim akıp gidiyor ) Zannetmıyorum 24 yasında olupda benım gıbı bu arabanın veremine kapılan
ben 23 yasındayım suan 15 yaşında bulaştı bu hatalık ve bpra birktirerek 1953 model bi jepi aldım 20 yaşımda ve kendi imkanlarımla toplamaya başladım ve 3 ay önce sattım jeepe mi.şimdi temiz bi cj5 bakınıyorum dizel olmak şartıylaaldığım ilk hali ve son hali
ben 23 yasındayım suan 15 yaşında bulaştı bu hatalık ve bpra birktirerek 1953 model bi jepi aldım 20 yaşımda ve kendi imkanlarımla toplamaya başladım ve 3 ay önce sattım jeepe mi.şimdi temiz bi cj5 bakınıyorum dizel olmak şartıylaaldığım ilk hali ve son hali