Bende L200'cü Oldum!

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan diablo2barbar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 81
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 18,605
Ynt: Bende L200'cü Oldum!

tesekkurler cihat bey bilgi için sonunda oldu resim ufak cıktı heralde pikseli 950 kb ondan yükselteyim pikseli evet ilyas ustaya gitmek lazım zaman olsa bide 900 km buraya bakalım nasip sezon sonu insallah
 

Etiketler

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

Konunun üstünden biraz zaman geçmiş ama yine de yazmak istedim. Benim aracım 2008 model Magnum paket. Yan ayna altlarındaMagnum 4x4 ve RalliArt çıkartmaları var. Bazı ülkelerde Warrior hatta Animal diye başka paketlerde satıldığınıda biliyoruz, (mesela ingiltere). Türkiye de satılan Magnum paketle ilgili olarak Av Doğa Dergisinin Mayıs 2008 sayısında yer alan Temsa nın verdiği ilandaki L200 ün yanında yazıyor. Hatta derginin sayfasını taradım, umarım buraya aktarmayı becerebilirim.

Triton konusuna gelince, dünyanın büyük kısmında bu araba Triton model adıyla satılıyor. Sebebini Mitsubishi Motors Co nun pazarlama direktörüne sormak lazım. Pajero nun bütün Amerika Kıtasında Montero adıyla satılmasından daha farklı bir durum olsa gerek.


 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

bence astc ve arka dıff lock model arasında hangısı arazı acısından daha ıyı pek anlasılmadı bence.arka diff lock olan modellerde orta kılıt ve astc yok mu.anlattıgınıza gore astc sankı 3 dıff lock varmıs gıbı ıslev goren bır sıstem.bu konuyu bıraz acıklarsanız ve hangı modelerde hangı ozellık var memnun oluruz.
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

bence arkadaşım bendede 2007 l 200 4x4 difflock var atsc den hada iyi arazide 100%100 kilit her zaman iyiyidrarazide kolay gelsin bolll çamurlarsana resim yollayayım benim l200 ün
 



Ynt: Bende L200'cü Oldum!

anladıgım kadarıyla orta kılıt zaten tum modellerde var, arka diff lock olanlar ve bunun yerıne atsc olan modeller var dıyebılırmıyız.
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

Orta kilit İnvite modelinde yok.

Esas olarak en mantıklısı şu;

instyle alacaksın. (ASTC li model)

Öne ve arkaya %100 kilit takacaksın.

Ondan sonra yolda ASTC nin güvenliğini yaşayacak, arazide %100 kilitlerin keyfini süreceksin.
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

arka orjınal kılıt olan hangı model oluyor
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

saitnuh' Alıntı:
arka orjınal kılıt olan hangı model oluyor

İntense ve invite modellerinde arka %100 kilit oluyor.

Ama her iki modelde de kilitsiz araçlar var.

Birde invite modellerinde orta kilit yok.
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

Turgay bey bayadır yeni modelleri takip edemiyorum, invite modeli 4x2 diye hatırlıyorum doğrumu?
 



Ynt: Bende L200'cü Oldum!

lokosit' Alıntı:
Turgay bey bayadır yeni modelleri takip edemiyorum, invite modeli 4x2 diye hatırlıyorum doğrumu?

invite, intense, instyle, inform vs. bunlar donanım paketleri.

4x2 için inform-invite.
4x4 için invite-intense-instyle.

donanım paketleri mevcut.

4x4 invite'lerde superselect4 II yerine multiselect 4 çeker sistemi var. low vitesi ve orta difransiyel kilidi yok.
 


Ynt: Bende L200'cü Oldum!

Eskiden bir 4H ve 4L vardı. Takıyorsun gidiyordu. Şimde yok multi-select, yok süper-select, ultrashift... kafa karıştırıyor bunlar
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

CİNCİN' Alıntı:
Eskiden bir 4H ve 4L vardı. Takıyorsun gidiyordu. Şimde yok multi-select, yok süper-select, ultrashift... kafa karıştırıyor bunlar

ya şimdi bızım araclarda defransıyel kılıdı nasıl oluyor 2004 model var bendede sol taraftakı dugme dıfransıyel kılıdı 100 de 100 mu degılmı ortamı arkamı benıde aydınlatırsanız sevınırım
 

Ynt: Bende L200'cü Oldum!

difransiyel kilidi sadece arka iki tekeri birbirine baglıyor
 



Ynt: Bende L200'cü Oldum!

Selam,

Kilit kullanmayı bilen için velinimet, bilmeyenler için ise tek kelime ile kabus tur.

Öncelikle kilit (R/D LOCK) nedir;

Modeline göre yeni ve eski kasa L200 araçlarımızın bazılarında %100 havalı kilit bulunmaktadır.

Kilit devreye alındığında arka iki tekerleği birbirine (oyuncak araba gibi.) bağlar ve arka iki tekerlekten birisi yere basmasa bile diğer yere basan tekerlek bağlı olduğundan aracın kaldığı yerden çıkma olasılığı oldukça yükselir.

Fakat olurda arka diferansiyel bir yere oturup iki tekerlek birden boşa çıkarsa isterse %1000000000000000 kilit olsun hiç bir işe yaramaz.

Bu gibi durumlarda son çare eğer varsa aracınıın ön kilidini devreye sokarsınız, oda işe yaramıyor araç komple askıdaysa devreye vinç girer.

Kilit ile ilgili ekleyeceğim en önemli husus ise kilit devrede iken bilhassa kuru havalarda hızlı veya yavaş keskin dönüşlerden kaçınmanız olacaktır.

Allah korusun kuru bir havada kilit açıkken dönüş yaptığınıda tekerleklerin turları birbirini tutmayacağından aracın farklı yerlerini çatır çatır kırmanız an meselesi olabilir.

Bu iş sadece kırma ile kalmayıp sonu kazaya kadar varabilecek vahim durumlarada yol açabilir.

Bu nedenle yeteri kadar bilinçlenmeden kesinlikle kilit kullanmayın arkadaşlar ..