Merhabalar,
Taha arabasını güzelleştirdikçe güzelleştiriyor yakışıyorda.
Bakalım Trabzon'a gidince belkide görürüm bu güzellikleri, hem Uğur'un arabasıda var sırada.
Sanırım yanında fotoğraf çektirmeme izin verirler.
Bekle beni TRABZON geliyorum kısmetse 14/08/2012 saat 14.30 gibi topraklarına basmış olurum.
Sis Dağı, Kayasis, Alaca ve Kadırga yaylalarına bakalım neler eklenecek.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
Tabi haberleşelim,
Telefonum 0535 294 86 55 genelde Beşikdüzü'ne olacağım malum fındık zamanı tabiki dağlara çıkmamak olmaz.
Görüşmek üzere.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
Önde hd + 2inch yay, arkada + 2inch yay 5 cm get, Ön arka +5 inch amortisör. 3 cm spacer.
http://www.humaoto.com/16X10-Defender-Discovery-I-icin-Sac-Jant,PR-503.html bu janttan
35-11.5-16 silverstone extrem lastik.
Arka kolları biraz uzatıp 6 derece açı verdim. Şanzımanı da 3 cm aşağıya düşürdüm, şanzıman takozlarını özel bir kilitli siteme çevirdim. Ön kollara aparat yapıp açısını düzelttim.
Aracı +2 inch den fazla yükseltince şaft açıları çok bozuluyor. arka lastik öne, ön lastik arkaya doğru yaklaşıyor bu doğan sıkıntıları gidermek standart açılarına en yakın değere getirmek için yaptım.
Taha tam bana lazım olan konuyu yazmışsın valla.
ben ön tarafa +2 yay amortisörden sonra 50 lik get koydurdum. ondan sonra gaz kestiğimde aşağıdan cıyır cıyır sesler gelmeye başladı. Hüseyin ustanın orayla konuştum ön tarafa açılı kol yada açılı burç tak dedi. benim aklıma şaftı değiştirmek geldi. işe yararmı dersin??