Arkadaşlar 2000 model 100 serisi bir LC ye müşteri oldum araç oldukça temiz ve diri hiç kazası yok değişen boya yok içi de oldukça düzgün fakat araca motor yapılmış şu anki km si 275 bin. Motoru onaran ustaya aracı vasıtasıyla ulaşıp onarımın nasıl yapıldığı ile ilgili bilgi almaya çalıştığımda pistonların yan sanayi kullanıldığı bilgisine eriştim. Bu noktada şu durum kafamı kurcaladı. Rektefiye işleminde silindir yuvaları hunlandığı için silindir çapları da az da olsa değişir bu durumda takılan yeni silindirler nasıl orijinal olabilir ki? Hem mevcut arazi aracımda da valfleri (subap) değişmiştik takılanlar da subsan markaydı sonuçta nissan değil ve oldukça da memnun kaldım aracım canavar gibi oldu. Bu orijinal-yan sanayi piston konusunda işin tekniğinden anlayan, başından geçen yardımcı olabilecek birisi varsa ve benimle de bilgi paylaşırsa memun olurum. Özetle çapı değişen silindirler nasıl orijinal olabilir ayrıca yan sanayi olsa ne olur kısa zamanda motor yeniden tamir mi ister?

