BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan AKIN Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 76
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 21,230

Etiketler


Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

TEŞEKKÜR EDERİZ HERKESE RAMAZAN GELDİ SANAYİDE İŞLER BİRAZ YAVAŞLADI BU GİDİŞLE BAYRAMA BİRAZ ZOR YETİŞECEK.....
 

Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

AKIN' Alıntı:
TEŞEKKÜR EDERİZ HERKESE RAMAZAN GELDİ SANAYİDE İŞLER BİRAZ YAVAŞLADI BU GİDİŞLE BAYRAMA BİRAZ ZOR YETİŞECEK.....

yarış yapalımmı kim daha önce bitircek
 




Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

AKIN' Alıntı:
ABİ SENİN ARABAYA YETİŞMEK NE MÜMKÜN

Ekrem usta bi başlasa kaportaya gerisi 3 haftalık iş hoş kaportada iki günlük ama başlayamadı bir türlü
bu arada tanponum ne alemde
 

Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3


Bu arabaya neden CJ 7 demek istiyorsunuz??????????
 





Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

BABASININ OĞLU VAR OLUR MU .......
 


Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3


Wrangler kupası kullanıp niye CJ 7 diyorsunuz???????
 


Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

jeep' Alıntı:
Cj-7 kupası ile wrangler arasında ne gibi farklar var.. bilen var mı?

Görüntü olarak dikdörtgen farlar, ön sinyal yerleri ve arka kapak dışında fark yok gibi görünüyor. Gösterge panelini saymazsak tabi. Bir forumda kupada kullanılan cıvataların diş yapısının farklı olduğunu okumuştum, adam wrangler yükseltme kitini CJ'ya uyduramamış. Goggle'da difference between CJ7 and wrangler diye aratınca çıkıyor.
 



Ynt: BİR JEEPİN ANATOMİSİ 3

aks aralıkları aynı olduğu için kupada çok değişkenlik yok. ama motor şanzıman ve diferansiyeller tamamen farklı. hatta ön şaft soldan çıkıyor..