kabasakal73
Duster'cı olduk gari :)
Merhaba Arkadaşlar,
Eski bir bisiklet ve motorsiklet kullanıcısı olarak uzun bir aradan sonra tekrar motorsiklet kullanmaya karar verdim.
malum dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyoruz. ne alayım ne yapayım derken eski chopper hastalığım depreşti.
chopperlar ile ilgili araştırma yaparken daha ucuz ve basit olan ve genelde avrupada daha çok bilinen bobber modeli ile karşılatım. bu daha da ilgimi çekmişti. yapımı ile ilgili birz araştırma yaptıktan sonra bunu başarabileiceğimi düşündüm.
çok motorsikletçi tanıdığım vardı nede olsa... internetten şasi çizimleri buldum kendimce planlar çizdim... 100-250 cc aralığında
kullanılmış bir japon (honda, yamaha yada suzuki) motorsiklet bulmaktı ilk planım... daha sonra borulardan şasi kıvrılacak ve motor yeri ayarlanacaktı. ama sorun şu bu şasi sıfırdan yeni yapılacağı için ruhsattaki numara üzerinde olmayacak. hadi numara vurulan kısmı da bir şekilde yeni şasi üzerinde kullandık diyelim. bu durumda tüv muayenesine girdiğimizde ne olacak??? ruhsattaki hem motor numarası hem de şasi numarası yeni yapılan motor üzerinde var diyelim, trafik kontrolünde yada tüv muayenesinde bir sorun yaşamamak adına nasıl bir yol izlemeliyiz? bunu bilen arkadaşımız var ise paylaşabilir ise çok sevinirim. şimdiden teşekkürler
aşağıda bir kaç özgün tasarım bobber motorsiklet örneğini de beğeninize sunuyorum,
selamlar
Eski bir bisiklet ve motorsiklet kullanıcısı olarak uzun bir aradan sonra tekrar motorsiklet kullanmaya karar verdim.
malum dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyoruz. ne alayım ne yapayım derken eski chopper hastalığım depreşti.
chopperlar ile ilgili araştırma yaparken daha ucuz ve basit olan ve genelde avrupada daha çok bilinen bobber modeli ile karşılatım. bu daha da ilgimi çekmişti. yapımı ile ilgili birz araştırma yaptıktan sonra bunu başarabileiceğimi düşündüm.
çok motorsikletçi tanıdığım vardı nede olsa... internetten şasi çizimleri buldum kendimce planlar çizdim... 100-250 cc aralığında
kullanılmış bir japon (honda, yamaha yada suzuki) motorsiklet bulmaktı ilk planım... daha sonra borulardan şasi kıvrılacak ve motor yeri ayarlanacaktı. ama sorun şu bu şasi sıfırdan yeni yapılacağı için ruhsattaki numara üzerinde olmayacak. hadi numara vurulan kısmı da bir şekilde yeni şasi üzerinde kullandık diyelim. bu durumda tüv muayenesine girdiğimizde ne olacak??? ruhsattaki hem motor numarası hem de şasi numarası yeni yapılan motor üzerinde var diyelim, trafik kontrolünde yada tüv muayenesinde bir sorun yaşamamak adına nasıl bir yol izlemeliyiz? bunu bilen arkadaşımız var ise paylaşabilir ise çok sevinirim. şimdiden teşekkürler
aşağıda bir kaç özgün tasarım bobber motorsiklet örneğini de beğeninize sunuyorum,
selamlar