ihg70
Ah ne mutludur serseri kuş. Özgürdür, özgürce uçar
Ynt: Bu da Benim Defans Oyuncum LR.
Kafesinden fırlamaya hazır, can atan bir panter gibi duruyor!
Kafesinden fırlamaya hazır, can atan bir panter gibi duruyor!

Güle güle kullanın çok yoruldunuz duygusal ;D ;D ;D olarak ilk arazi her şeyi unutturacaktır,göktu' Alıntı:teşekkürler iyi dilekleriniz için öncelikle
yan basamak kısmına gelince... düz boru tipi düşünüyordum vazgeçtim. bunun yerine tekli basamaklar var Kayalar da satılıyor:
![]()
bunlardan 2 sağ 2 sol 1 tane de 5.kapıya koyamk üzere alıp takmayı düşünüyorum... yoksa boy uzun değil, her hafta pantalon almak durumunda kalırım iner binerken ;D
SERİ 3 109' Alıntı:Sayın Göktuğ Bey,
şubata az kaldı bu gidişle mart ı bulacaksınız.
İki yer dikkatimi çekti.
1. Egzoz susturucusunun ağzını özellikle yere baktırıp toz kaldırmayı mı düşünüyorsunuz ?
2. Arka yan camlar sizi epey ugraştırdı ama bağlantı perçinlerinin üzerine fitil takmayı düşünmüyormusunuz ?
sayğılarımla.
CEM50' Alıntı:Güle güle kullanın çok yoruldunuz duygusal ;D ;D ;D olarak ilk arazi her şeyi unutturacaktır,
Küçük bir hatırlatma bu basamakları kullanacaksanız araziye girerken kapatmayı unutmayın pek hoş şeyler olmuyor (tecrübeyle sabittir ;D ;D ;D)trafiktede bazan sıkıntı olabiliyor.

suyabatmaz' Alıntı:Maşallah Göktuğ![]()
suyabatmaz' Alıntı:Selam Göktuğ,
Acizane bir tavsiyem olacak: Elektrik işleri yapılırken, özellikle soketler üzerine ( piyasada Eriyen Bant diye adı geçen bir bant var ) oturtulan ve işi biten soketleri bu bant ile, elektrikçi arkadaşın kaplamasını öneririm. Bu eriyen bant, normal elektrik bantı ile hemen hemen aynı fiyat fakat: daha etli ve yumuşak bir yapısı var bu yüzden eriyen deniyor ve kapladığı alanın hava ile temasını kesiyor.
Bu da: uzun vadede soketlerde (terminal bağlantı noktalarında ) oluşacak pas nedeni ile meydana gelen temas sorunlarını oldukça geciktirir ( bazı noktalarda önler ). Bu tip temas problemleri genelde kış aylarında ( havanın aşırı soğuması ve metal yüzeylerdeki yoğunlaşmadan dolayı ) ortaya çıkan bir sorun. Tüm elektrik tesisatı doğru çalışsa bile, akü lambası zaman zaman anlamsız yanıyor - kısık yanıyor...vb. Bunu görünce bir oto elektrikçisine gittiğimde o söyledi ve benim araçta ( aracı komple 2-3 gün orada bırakamayacağım için ) kısım kısım bu işlemi yapıyoruz. Artık akü lambası aracı ilk çalıştırdığımda kısa bir süre kısık yanıyor ve sonra kesiyor, bu işi ilk bahara kadar tüm tesisata uygulatacam ben. Kısmen yapılmış uygulamadan memnunum. Senin araçta komple elektrik işi yapılırken bu işi arada bitirmen, sistemin ömrünü çok daha fazla arttırır bence.
Tavsiye ederim, kolay gelsin.
tamertalas' Alıntı:Merhabalar,
Öncelikle sabrınız ve zevkinizden dolayı sizi tebrik ediyorum.Ama iş bittikten sonra şöyle arabayı park edip karşısına geçip "yaa bu araba benim ve harika" deyip uzun uzun seyretmek bütün olumsuzlukları siliyor emin ol.Bu arada Barış beyin söylediğine kesinlikle katılıyorum.Aracın elektrik tesisatında "Amalgam Bant" yani eriyen bant dışında bir ürün kullanmamanı tavsiye ederim.Bu bantı eskiden telefoncular yeraltından giden telefon hatlarında ellerinde piknik tüp ve şalomalarla ısıtarak kullanırdı.Bu aralarda genellikle tekne elektrik tesisatlarında ve işine önem veren elektrikçiler tarafından kullanılyor.Normal elektrik bandı ve bez bant kullanımlarında tesisat üzerinde oluşan nem bantın içine hapsoluyor ve uzun vadede korozyon kaçınılmaz oluyor.Tekrar kolay gelsin,en kısa zamanda ağız tadıyla aracına binmen dileğiyle...
tahaozak' Alıntı:Göktuğ eksoz 7 taksitmi ;D ;D ;D