eletrik tesisatı yenilenmiş durumda lakin beni düşündüren v8 3.5 benzinli lakin parça bakımından mesala arama yaptığımda karbüratör vs fiyatları ne tutar yada servisi ne kadara maal olur ?
Benzin limi yoksa tdi alıp bd 30 motor takıp değiştirmeki mantıklı ? Kafamda deli sorular inanın
En önemli sebebi LPG tüpünün beni rahatsız etmesi (tamamem kişisel görüş). 2. sebebi ilerde yapmaya karar verirsem, dizelde daha çok motor değişimi opsiyonu var.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Merhaba, defenderdan anlamam ama benzin dizel konusunda kendi görüşüm arazi aracında mutlaka dizel olmasıdır. Sebepleri
1-avustralyada birçok çayır yangınının benzin / lpg kullanan araçların daha yüksek ısıdaki egzoz gazlarından çıktığı tespit edilmiş. Çok kuru havada aracı kullanmayacaksanız bu sorun olmaz.
2-off road yaparken benzin/lpg bitti diyelim, yedek lpg veya benzin bidonu bir bomba gibidir. Ben taşımam. Ama dizeli kibritle yak yavaş yavaş yanar parlamaz. Rahatça yanımda yedek taşırım. Ayrıca mazot yok diyelim koy yağı yine araç gider.
3- off road yaparken aracın devrilme bir yere çarpma vs olasılığı yüksek, benzin lpg kaçağı olursa Allah korusun sonuç fena olabilir, dizel kaçırması yağ kaçırmasıyla aynı şey yanar ama parlamaz.
3,5 v8 motor iyi bakıldığında çok uzun yıllar sorun çıkarmaz, yukarıdaki konularda dikkatli olursanız neden olmasın.
BD30 motoru üzerinde
LT77 şanzıman
265/75/16 Hankook A/T lastikler iyi
2'' Terrafirma Yükseltme Kiti takılı
Defender Replika Jantlar üstünde
Led bar takılı üstünde
Tüm bakımları yapılmış sadece Direksiyon Amortisoru değişecek.
Onu da kendisi veriyor biz takariz.
Hidrolik direksiyonlu
Otomobil ruhsatlı
sayın ozan aracınız 3.5 benzinli bu durum da bd 30 dızel bir motor yasal anlamda atmak mümkün gözükmüyor o yüzden 30 bine dost işi olursa neden olmasın v8 keyfi başkadır ancak bende bu saatten sonra dizel tercihimdir ayrıca LT77 yerine rn380 şanzıman daha seri olur diye duşunuyorum saygılar