Doğru ve tek çözüp karbüratöre alttan çift delik (çift boğaz carter carb için)... gerisi yalan...
Buradaki kilit nokta.. büyük kafa LPG seçmek, 560sec mercedeslere, rangeroverlara taktıklarında... benimki hem benzinde hem LPG'de gayet performanslı ikisinde de "hava filitresiz " çalışıyor.. küçük kafa varken havafiltresiinin her yeri bantla kapalı idi benzinde çiğ yakardı... her hafta ayara giderdim...
CJ'yi genelde benzinle kullanmaya çalışıyorum o ayrı mesele... mutlaka benzinde bırakmaya çalışıyorum..yolda giderken benzine geçiyorum... ancak bunların hepsini aracınız 2 sistemde de sağlıklı çalışıyorsa yapabilirsiniz... gazın kuru yakıt olduğu ve motora benzine göre daha çok zarar verdiği biliniyor...
Buradaki kilit nokta.. büyük kafa LPG seçmek, 560sec mercedeslere, rangeroverlara taktıklarında... benimki hem benzinde hem LPG'de gayet performanslı ikisinde de "hava filitresiz " çalışıyor.. küçük kafa varken havafiltresiinin her yeri bantla kapalı idi benzinde çiğ yakardı... her hafta ayara giderdim...
CJ'yi genelde benzinle kullanmaya çalışıyorum o ayrı mesele... mutlaka benzinde bırakmaya çalışıyorum..yolda giderken benzine geçiyorum... ancak bunların hepsini aracınız 2 sistemde de sağlıklı çalışıyorsa yapabilirsiniz... gazın kuru yakıt olduğu ve motora benzine göre daha çok zarar verdiği biliniyor...