Bendeki ZJ 95 5.2 `ye 7 sene önce Amerikan sistemi olarak adlandirilan cift kafali sistemi taktirmistim. o kadar memnunumki hala sirali sisteme gecmeye gerek duymuyorum. Reklama girmesin. Ilgilenenlere özelden ustasinin isim ve telefonlarini verebilirim. Benim CJ5 ède ayni ustada taktiracagim.
Bendeki ZJ 95 5.2 `ye 7 sene önce Amerikan sistemi olarak adlandirilan cift kafali sistemi taktirmistim. o kadar memnunumki hala sirali sisteme gecmeye gerek duymuyorum. Reklama girmesin. Ilgilenenlere özelden ustasinin isim ve telefonlarini verebilirim. Benim CJ5 ède ayni ustada taktiracagim.
Abicim neden reklam olsun burda birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz öyle değil mi. Onu konuşuyoduk bu gün çift kafa yaptıran var mı hiç felan diye önceki mesajlarda var bi bak istersen senin de fikrini almış oluruz...
senın cj gorunuste benım cjye cok benzıyor da acaba aynı yerden mı cıkma dıye merak ettım onemlı bısey degıl yanı, benım yaptırdıgım sıra rengınden ozellıgıne meraklısı cokduda
Arkadaşlar lpg kafası çok ünemli (mikser) büyükse montaj iyi yapılmıssa hiç sorun yok. Ben şehir içinde lpg zor tırmanışlarda benzin kullanıyorum çokta rahatım ne istop ne geç çalışma mevcut şehir içinde benzine geçmeye gerek yok zaten antalyada bile tırafik lpg demek tasarruf demek.
karbiratör ile beyin yakın olmalı bnece ne kadar yakın olursa cekiş ve rolanti iyi oluyor ben bursa da hiç duymadım sizlerden duyuyorum ama maraştıcağım baklaım neden ayar tutmaz ama silindir kapağını hüç yaptıran yok nedense
unuttum aracın motor ve gaz beyni iyice ısınması gerekli yoksa arac çok yakar ve ayar tutmaz hatta aracın ömrü kısalır ısınan aracın ayarı ve ömrü iyi olur gaz dada aynı şeyler gecerli beyine gelen sıcak su gazı genleştirip inceliyo arac daha rahat .güzel yakar rolanti bile mükemmel oluır ben 82 lik temostat var tavsiye ederim
Ah işte kendi garajım olsa...
İstanbulda zor abi en ufak bi arızada bile ustaya götürüyosun dünya masraf çıkarıyolar. Parça masrafı kadar işçilik gidiyo..
Evet abi mesela şimdi arabanın yanından geliyorum. Şu benzin kesiciyi karbüratöre yaklaştırayım dedim. Yaklaştırdım ama şimdi de araba çalışmıyo. Çalışıyo 2-3 saniye sonra araba stop ediyo anladığım kadarıyla gazı kesen bi alet var galiba çalıştıktan sonra tık diye bi ses geliyo kendiliğinden gazı kesiyo motor stop ediyo neden acaba benzin kesiciyle alakalı olduğunu sanmıyorum hatalı bişe mi yaptım acaba ?
kesicinin içinde mıknatıs var zamanla metal tozlarını topluyo (nerden cekıyosa) sonrada soyledıgın gıbı tık dıye bır sesle gazı kesıyor temızlenebılır galıba ama ben değiştirmeyi tercih ediyorum
bu arada birinden görmüştüm kesicinin tepesine pense gibi birşeyle bir iki kez tıklatıyolar normal calısmaya devam edıyor
kesicinin içinde mıknatıs var zamanla metal tozlarını topluyo (nerden cekıyosa) sonrada soyledıgın gıbı tık dıye bır sesle gazı kesıyor temızlenebılır galıba ama ben değiştirmeyi tercih ediyorum
bu arada birinden görmüştüm kesicinin tepesine pense gibi birşeyle bir iki kez tıklatıyolar normal calısmaya devam edıyor