Dacia Duster At Lastik Secimi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan EIRP Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 108
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 87,564
Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

pierrecardin' Alıntı:
Hocam o nasıl çamur öyle. Siz saplanmamışsınız resmen balıklama dalmışsınız çamura. :smiley:
Çıkarma nasıl oldu? Kolay oldu mu bari?
En korktuğum şey arazide kötü bir saplanma. Genelde yalnız veya çocuklarla çıktığım için endişe ediyorum. İşin kötüsü gittiğim yerlerde çoğu zaman telefonda çekmiyor. ALLAH Korusun :-\
Şu ekonomik durumu düzeltsem önce AT lastik hemen akabinde vinç alacağım.

Sag taraf derin cukurdu ve soldan geceyim dedim ama bu kadar yumusak bir camur olabilecegini tahmin edemedim. Kurtarma calismasi icin 2 km yol yurume, koyden traktor bulma, cekerken iki tane halati koparma en sonunda zincir ile araci cekerek cikartabildik. Daha once kendi debelenmemizi de sayarsak 3 saat gibi bir sure aldi o camurdan cikmamiz ;D

Bu arada telefon ceksin diye gidiyoruz bizde dag bayir :smiley:

En guzel yorum ise bir arkadasimdan geldi;

"Kotu yola dusmek bu olsa gerek..." ;D
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

ümiterkan' Alıntı:
Bildiğim ve gördüğüm kadarıyla Competus AT'ler yumuşak yapısından dolayı kolay aşınıp bitiyorlar ;)

BFG'yi L200'de 8000km kadar kullandim ve gercekten zorladim diyebilirim. Benzer guzergahlarda Continentaller 15000km'de tamamen erimisti. Su an Competus AT'yi de bayagi zorluyorum.Ben basarili buldum.Zaten beni 50000km atsa yeter.70k-80k giden BFG'ler varmis ancak benim o kadarinda gozum yok
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Competus ATler en sessiz AT lastikler. Ben arastirmalarimda Competus ATyi gercek anlamda %50 yol %50 yol disi olan lastik olarak tanidim. Zaten dis derinligi ve desen yapisi BFGler kadar agresif degil.
Ancak BFGler %50 %50 denilemez, arazi agirlikli ve ses olarak Yokohama GO12 gibi 75 desibel ve uzeri degerdeler.
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Competus AT'ler yeni olduğu için başarılı sayılabilir ancak kısa süre sonra asfalt ve arazide yumuşak yapısından dolayı kolay eriyip aşındığı için ilk alışta ucuz gibi gözüken uzun vadede yeni lastik ihtiyacı doğuran pahallı bir lastik.
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

ümiterkan' Alıntı:
Competus AT'ler yeni olduğu için başarılı sayılabilir ancak kısa süre sonra asfalt ve arazide yumuşak yapısından dolayı kolay eriyip aşındığı için ilk alışta ucuz gibi gözüken uzun vadede yeni lastik ihtiyacı doğuran pahallı bir lastik.

Abicim niye almadan once demiyosunuz bunlari :eek:

Saka bir yana deneyelim 10k km sonra asinma belirtisi yok lastiklerde.Daha once dedigim gibi 50k km atsin fazla birsey istemiyorum.
 



Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Michelin Latitude Cross ile ilgili çok olumlu yorumlara ulaştım. Özellikle kar performansı göze çarpıyor. Kullanan ya da bilgisi olan var mı bu lastikle ilgili?
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

bende araştırdım
bizim dusterlara giden
en iyi cross lastik o
ama TR az sayıda geliyor..
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

pierrecardin' Alıntı:
Michelin Latitude Cross ile ilgili çok olumlu yorumlara ulaştım. Özellikle kar performansı göze çarpıyor. Kullanan ya da bilgisi olan var mı bu lastikle ilgili?
Latitude cross; sessiz, kum cakil vb zminlerde guclu sert bir lastik. Ama kis performansi beklenmez.
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Dört dörtlük bir kış lastiği performansı beklemek tabiki doğru olmaz. Ancak kar performansının diğer A/T lastiklerden daha iyi olduğu söyleniyor. Desenide bunu destekliyor açıkçası.
 

Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

BFGoodrich All-Terrain T/A KO 215/70R16 100R (( Kar Logolu M+S ))
Duster 4x4 1.5dci 110bg test izlenimlerim

Değerli Dustercılar
Bu lastik tüm yol ve hava şartlarını kapsayan, yıllardır aynı desende üretim yapan kendisini ispatlamış bir lastiktir özellikle 4x4 araçlar için özel hazırlanmıştır.
Diğer lastikler ile kıyaslanamaz!!
Sizlere edindiğim tecrübeleri aktarıyorum.

Yakıt 1-8 puan artış arazide şehir içinde şehir dışında kullanıma göre L 6.3 7.0
Güç kaydı kalkışta %10 düşük ( 1 vitesten sonra hızlanma normale dönüyor )
Fren mesafe % 10 düşük ( ani frenlemeye dikkat )
Şehir içi ve Uzun yolda akıcı değil sürekli Pençeleri ile tutunmaya çalışıyor.
40 ve 60km hızlarda ruman dağılmış gibi uğultu ses çıkartıyor.
Nihayet 80km ses normale dönüyor.
Çukurlarda direksiyon tıkırtısı lastik ağırlaştığı için daha çok hissediliyor.
Viraja hızlı girersen 80km üstü hafif yatma eğilimi var.
Araç 1.5cm kadar yerden yükselir.Ne kadar yüksek o kadar görüş sürüş rahatlığı
Orginal lastik ile %3 den daha büyük veya daha küçük ebatlardaki ölçüleri Yakıt tüketimi, Yol tutuş ve Fren güvenliği açısından tavsiye etmiyoruz.Derler aynen katılıyorum..Değişim yüzdesi : 3.039 tam sınırda
Lastik değişiminden sonra debraj hafifledi
Bu lastik için en zorlu engel aşmada bile sürtme yapmadı.
-5 derece altı buzlu üstü karlı olan yarı dik ormanlık alanda 20cm karlı
Kartepe'nin en üst noktasına çıktık indik hayal kırıklığına uğratmadı..
Düz asfalt yoldaki gidiş stabilitesi çok keyifli vede güven verici..
Gercekten yazılı lastik desen tasarımı ve çamurluk aralarını doldurması görsel açıdan hemde kullanırken kaslı güven veren bir duruşu var 8) Kasisler derin çukurlar, arazide engel aşma, karda tırmanma fren, kuma dalış, buzlu yolda gidiş, yük taşıma ,Lastik patlama ihtimali düşük , yaz kış tek lastikler ile uzun km ömrü fazla, çamur kabiliyeti, kuru toprakta ve çimende ilerleme , taşlı yolda ilerleme kabiliyeti,kamp yapanlar , doğaya çıkalım diyenler, ormancı yollarında dolaşanlar, sahilde deniz kenarında dolaşanlar,düz asfaltan yoldan çıkanlar Gezenbilir vs gibi etkinliklere katılanlar, tüm maceracılar için ideal bir lastik ...

Sonuç : Deli kanlılıktan çıktı ;) Serin Kanlı Abi oldu 8)
Duster ve BF lastik ile her zaman İyi Mood ta kullanmanızı tavsiye ederim.
Yani sürekli asfalt kullanımdan, safkan bir DCross 4x4 oldu.
Her keze iyi seyirler ..
 



Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Selçuk bey ağzınıza sağlık
BFG AT leri bende 4 aydır kullanıyorum ama soranlara sizin gibi güzel anlatamadım hiç.
Neyse kaç haftadır iyi bir mangal partisi yapamadık.şöyle karların üstünde güzel bir köfte sucuk partisi yapmak lazım .hep gezenbilir olmasın bu haftada YİYENBİLİR olsun artık :smiley: :smiley:
 


Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

Selçuk abi, yorumlar için çok teşekkür ederim bende seni arıcaktım sırf bu yüzden, bu hafta bende taktırmayı düşünüyordum ama sanırım gazgeçtim AT 'lerden hiç bana göre değilmiş.

Beni caydıran, virajlarda yatma eğilimi + ses + aracın akıcılığını kaybetmesi (uzun yolada çok gelemez)

Bana göre, bendeki etksi, artılarıda çok götürüleride çok, yani nötr...

Bizim 4 mevsimlerle 3 yıldır dağlara çıkıyorum, 1 kez kaldım, battığım yerdede beni kurtarmaya gelen 2 traktörde battı, contiler candır ozaman diyebiliriz.. :D

Ben 4 conti shut atiyim haftasonu ozaman 8)
 

Ynt: Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

SERKANEFE' Alıntı:
Selçuk abi, yorumlar için çok teşekkür ederim bende seni arıcaktım sırf bu yüzden, bu hafta bende taktırmayı düşünüyordum ama sanırım gazgeçtim AT 'lerden hiç bana göre değilmiş.

Beni caydıran, virajlarda yatma eğilimi + ses + aracın akıcılığını kaybetmesi (uzun yolada çok gelemez)

Bana göre, bendeki etksi, artılarıda çok götürüleride çok, yani nötr...

Bizim 4 mevsimlerle 3 yıldır dağlara çıkıyorum, 1 kez kaldım, battığım yerdede beni kurtarmaya gelen 2 traktörde battı, contiler candır ozaman diyebiliriz.. :D

Ben 4 conti shut atiyim haftasonu ozaman 8)
Hemen vazgeçme Serkan,sana tavsiyem ilk buluşmada BF takılı bir Duster'ı bizzat test et öyle karar ver.
 

Ynt: Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

ümiterkan' Alıntı:
Hemen vazgeçme Serkan,sana tavsiyem ilk buluşmada BF takılı bir Duster'ı bizzat test et öyle karar ver.
Aynen öyle ;Selçuk bey riva da benim aracı sürdü,3 gün sonra bfg leri taktı.Şimdi kendisini asfalta indiremiyoruz,vurdu kendini dağlara bayırlara ;D ;D
 



Ynt: Dacia Duster At Lastik Secimi

BFG takili Dusterla, kıs lastigi takili Dusterı 2 ceker modda karda karsilastirmak gerek.
Gerek cekis gerekse fren disiplininde BFGnin geride kalacagini dusunuyorum.
Ki geride kalirsa da şayet o KAR SEMBOLUnu ne icin koymuslar, merak ederim.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,032
Mesajlar
1,527,481
Kayıtlı Üye Sayımız
166,772
Kaydolan Son Üyemiz
feryboatcom

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst