çok doğru ve tarafsız bir yorum...fakat gördüğüm kadarıyla her iki araçta da standart lastik mevcut...yanılıyor olabilirim...fakat buna rağmen duster ın bu yokuşu çıkabilmesi yine de bir başarıdır..4*4 ayrı ve güzel bir sistemdir....
inşaallah bize de almak nasip olur..şimdilik corsa ya devam ....
duster'ı ilgi ile takip ediyorum. yolda bir duster görünce bakmadan duramıyorum. keşke alma imkanım olsa da alabilsem..
merak ettiğim bir şey var, duster hangi ülkelerde renault markasıyla satılıyor?
Aşağıda linkte ilanı verilen araçla ilgili bilgi verebilecek arkadaş olursa sevinirim. Almayı düşünüyorum.Bana sıkıntı çıkartırmı? Birde en son elimde patlar mı? Yardımcı olursanız sevinirim.ARAÇ KAZALI, KASKODAN ALINIP YAPTIRILMIŞ
Geçen yıl ilk kaskoda şöyle bir kampanya vardı: Herhangi bir kaza yaptığınızda kasko hasara bakmaksızın değiştirecek.... Şayet bu kampanya dahilinde işlem gördüyse, biri almış ve yaptırmıştır. Kaza oranı da az olabilir. Ama sigorta perte çıkardı da biri aldıysa, o zaman daha başka bir kaza durumu var demektir.
İki kaza durumunu birbirinden ayırmak gerekir.
Fakat daha önemlisi, araç "kazalı"; statüsü artık bu. Ve bir de benzinli.... Fiyatına da 30.000 tl. denilmiş.
İlla böyle bir araç alacaksan, en boşunu alsan (4x4 olmasın varsın) sadece klimalı al örneğin, liste fiyatı 34.000
Bu aracın tek farkı 4x4... Sırf 4x4 ü için o parayı vermeye değmez. Hem fiyatı yüksek, hem kazalı, hem benzinli....
2011 yılı sonuna kadar benzinli 4x4 modeller vardı. Aracın sol tarafı bir yere veya araca takılmış veya darbe almış. Yani sol tarafı kaporta ve boya olarak onarım görmüş. ESP ve ASR donanımı olmaması da ayrı bir sorun. 2 yıldır bu özellikte bir araç arıyorum. Nasip olmadı. Değerlendirmeleriniz için teşekkürler.
forumlarda takip ettikçe şaşırdım..po..opet..total..shell..bp..arasında 100km fark fark ifadelerine rastladım..aynı koşullarda aynı km de..ilginç geldi..bende po yada opet denemeyi düşünüyorum ..aracı aldığımdan buyana hep shell kullandım ama bu sefer değiştireceğim çok yakıyorum gibi geliyo..
Hep PO ve aynı istasyondan almaya dikkat ediyorum. Başka firma denemedim. PO da devamlı ürün testi var diyor, yakıt garantisi (fatura veya fişi saklamak kaydıyla) veriyorlar. 6 aydır sorun yaşamadım, opetten sorunlar okudum. Diğer firmaları bilemiyorum.
yakıt işi sorun ... benım 4x4 rodajda, 1.600.km... genelde shell alıyorum, yakıt ort şehiriçi 8.5-9.lt.civarı geziyor... rodaj 5.000.km. bitsin, başka yakıt firmalara bakacam... az yakan hangısı oursa ona devam edecem... ya gösterge arızalı(sıforlasamda günlük km ve tük.yakıt bıraz yuksek gösteriyor sankı) yada bıraz fazla yakıo şimdilik... katalog yakıt ort.6.5 lt. 4x2 göre mi nedir, 4x2 ayarladım oda 8-8.5 lt. gibi, anlamadım bu işi... yada biz sert kullanıyoz... ???