Dağcı Karavancılar için; Yeni Bir Unimog mu Doğuyor?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mayıstosböce Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,984

mayıstosböce

An lar Sadece An lar,Yaşam Budur Zaten
Mesajlar
4,627
Tepkime Puanı
173
Yer
Adabazar
Mercedes Zetros’dan En Yüksek Seviyede Off-Road Performansı


DAIMLER’İN Almanya’da büyük ölçekli üretim teknolojisine sahip Wörth fabrikasında geliştirilen ve üretilen ağır hizmet kamyonu Zetros, 10-11 Mart 2010 tarihleri arasında Stuttgart’ta Avrupa basınına tanıtıldı.

25,0 veya 27,0 ton maksimum ve 16,5 veya 18,0 ton brüt araç ağırlığı olan iki akslı araçların yanı sıra üç akslı olarak da üretilen Zetros kamyonlar, ağır off-road uygulamalar için modifiye edilmiş. Zetros’da kullanılan tüm parçalar test edilmiş ve Mercedes-Benz kalite standartlarına uygun olarak en zor arazi uygulamaları için geliştirilmiş. Kabin arkası motor teknolojisiyle üretilen Zetros kamyonlar, aşırı yaz ve kış yol testlerine tabi tutulmuş. Zetros’un modüler olarak geliştirilen sürücü kabini sayesinde müşteriler, maliyet tasarrufu sağlayabiliyor. Zetros’un üretildiği bantta aynı zamanda Unimog’un üç modeli ve ayrıca Econic düşük taban araç üretimi de yapılıyor.



[attachment=1][attachment=2][attachment=3]


Mercedes-Benz Zetros, 240 kW (326 hp) ve 1200 arasında 1300 Nm tork üretebilen 7,2 litrelik altı silindirli OM 926 LA motora sahip. İki farklı şanzıman seçeneği ile pazara sunulan Zetros’da 8 ileri manuel şanzıman ve Allison 3000 SP / PR otomatik şanzıman (tam otomatik) kullanılıyor.

Zetros; petrol rafinerileri, büyük inşaat projeleri, orman itfaiye hizmetleri, doğal afetlerle mücadele, yolcu taşımaları, itfaiye, mobil atölye, vinçli araçlar, hava platformu, ambulans, madencilik, mobil jenaratör, damper, tanker, keşif, tehlikeli madde taşımaları ve sondaj faaliyetleri gibi çok geniş ve özel bir kullanım alanına sahip.

Zetros’un her iki ön ve arka aks süspansiyonu parabolik yaylı olarak üretiliyor. Süspansiyon sisteminin tüm tasarım özellikleri, yüksek derecede sert off-road uygulamalarında sürüş konforu ve diğer tüm ihtiyaçları karşılamak için ayarlanmış. Zetros’un şasi çerçevesi ise dayanıklı bir merdiven tipi çerçevedir.

160 ülkede 5 bin adedin üzerinde satılan Zetros, güvenli ve ergonomik sürüş açısından avantaj sağlayan bir araç. Zetros’un gövdesi ve şasisi, üç noktalı montaj tekniği ile birleştiriliyor.

[attachment=4][attachment=5]


Unimog u kimse ticari olarak alamıyor belki bunu birileri ticari olarak alırda 2.ele düştüğünde bizde hevesleniriz,,,uzak bir hayal oldu sanırım









 

Etiketler
Ynt: Dağcı Karavancılar için; Yeni Bir Unimog mu Doğuyor?

Eski çizgisini fazla kaybetmeden modernleşmiş, önü düz olan bi model daha vardı o hoşuma gitmemişti ama bu makine canavar gibi duruyor.
 

Ynt: Dağcı Karavancılar için; Yeni Bir Unimog mu Doğuyor?

Böyle harika asaletli tosuncukları, ölmezde görürsem, 15 yıl sonra belki, sahip olabilirim.
 

Ynt: Dağcı Karavancılar için; Yeni Bir Unimog mu Doğuyor?

berkcantp' Alıntı:
Böyle harika asaletli tosuncukları, ölmezde görürsem, 15 yıl sonra belki, sahip olabilirim.

Ben ilkönce Almanya da bir akraba bulacağım sonra büyük parçalar dışındakileri yavaş yavaş getirteceğim,sonra onların torunlarıda getirmeye devam edecek