Feroza'da ki yağ müşüründe araç şasesiyle irtibatlı bir sviç kontağı bulunmakta, müşürdeki yayın baskısı bu kontağı şaseyle kısa devre yaptırıyor ve gösterge panelindeki lambanın şaseden elektrik devresini tamamlayıp yanmasını sağlıyor. Ne zaman ki motor çalışıp yağ devri daim pompası yağı motorda dolaştırmaya başlıyor o zaman pompanın yarattığı basınç yayı yenip lambaya giden elektriği kesiyor ve lamba sönüyor. Motorun ilk çalışmasında ve pompanın yağı basınca çıkartana kadar lambanın yanması çok normaldir. Yağ basıncı yağ pompalanamayacak kadar azaldığında yada pompanın artık görev yapmadığı durumlarda düşer ve lamba sürekli yanar, aslında aracı çalıştırırken yağ lambasın yanıp söndüğü kontrol etmek fayda var, müşürün çalıştığına ve müşürden çıkan kablonun kopmadığına emin olmamızı sağlar.
Saygılarımla
Ersan