4" +13cm get toplamda 9" olmuş oluyor. Kaynaklı kolla, uzatılmış amortisörle olmaz bu iş. En azından getleri söküp kullanın. Araba değil o şu an tekerlekli tabut.
amortisörler uzatma değil..
kaynaklı olan sadece arka tarafı onu da ayarlı olanıyla en kısa sürece değiştirilecek
ayrıca bu aracın asfalt ile ilişiği yok sadece dağlarda 2. araç olarak kullanıyorum yaptığım maximum hız 60 km DV yi çözemessem de artık uğrasmayacağım buna yaptığı hız gayet yeterli
amortisörler uzatma değil..
kaynaklı olan sadece arka tarafı onu da ayarlı olanıyla en kısa sürece değiştirilecek
ayrıca bu aracın asfalt ile ilişiği yok sadece dağlarda 2. araç olarak kullanıyorum yaptığım maximum hız 60 km DV yi çözemessem de artık uğrasmayacağım buna yaptığı hız gayet yeterli
bugun arabamın pitman kolunu değiştirdik eskisine oranla 10 cm daha asagiya açılı bi ürünle değiştirdik dreksiyonum orjinal ilk aldığım gün gibi oldu track bar ı da braket ile asağıya aldık yaklasık 10 cm kadar pitman kolu ile aynı hizaya geldiler sonuç.
aracımda 40-50 hızları arasında dreksiyonumda bi titreme oluştu 50 den sonra kayboluyor.
taktığımız braket sol helezyona sürtüyor o yeniden biçimlendirilecek
son olarak en önemlisi D.V sorumum çok büyük ölçüde azaldı hava aşırı yağmurlu idi deneyemedim tırstım ama eskiden olsa dv ye düşeceğini anlıyordum bugun 90 km kadar hız yaptım bi tümseğe çarptım cok hafif bir kere sağa salladı düzeldi rezonans a girmedi ama daha yüksek hızlarda üzerindeki amortisörün yetmeyeceğini düşünüyorum bu aksam yağmur durursa gene o dolgu alanında teste çıkacam duruma göre yarın bi tane dreksiyon amortisörü daha bağlatacam üstteki görseldeki tarzda doğru yoldayım hissediyorum
bugun arabamın pitman kolunu değiştirdik eskisine oranla 10 cm daha asagiya açılı bi ürünle değiştirdik dreksiyonum orjinal ilk aldığım gün gibi oldu track bar ı da braket ile asağıya aldık yaklasık 10 cm kadar pitman kolu ile aynı hizaya geldiler sonuç.
aracımda 40-50 hızları arasında dreksiyonumda bi titreme oluştu 50 den sonra kayboluyor.
taktığımız braket sol helezyona sürtüyor o yeniden biçimlendirilecek
son olarak en önemlisi D.V sorumum çok büyük ölçüde azaldı hava aşırı yağmurlu idi deneyemedim tırstım ama eskiden olsa dv ye düşeceğini anlıyordum bugun 90 km kadar hız yaptım bi tümseğe çarptım cok hafif bir kere sağa salladı düzeldi rezonans a girmedi ama daha yüksek hızlarda üzerindeki amortisörün yetmeyeceğini düşünüyorum bu aksam yağmur durursa gene o dolgu alanında teste çıkacam duruma göre yarın bi tane dreksiyon amortisörü daha bağlatacam üstteki görseldeki tarzda doğru yoldayım hissediyorum
yağmurda test etme hocam allah muhafaza dw yaşayan bilir hayvan gibi titriyor araç hiçbir şekilde zaptedemiyorsun. dw'dan çıkmanın tek yolu hızını azaltmak. zaten başladığı an panikle kızaklıyorsun freni. o sırada arkanda bir araç varsa güm hele bir de ıslak zeminde olacakları düşünemiyorum
yağmurda test etme hocam allah muhafaza dw yaşayan bilir hayvan gibi titriyor araç hiçbir şekilde zaptedemiyorsun. dw'dan çıkmanın tek yolu hızını azaltmak. zaten başladığı an panikle kızaklıyorsun freni. o sırada arkanda bir araç varsa güm hele bir de ıslak zeminde olacakları düşünemiyorum
Bu şekilde trafiğe çıkmıyorum tamamen önlemimi alıp boş yolda hatta yol bile değil dolgu sahası orda test ettim yağmur vardı evet 100 km ile giderken cukura su birikintisine düşürdüm tek tekeri dv ye girmedi daha yüksek süratte deneyecektim fakat arka şaftım mafsalı neredeyse L şeklini almış arka diferansiyeli döndürmem gerekiyor yada arazi şanzımanını düşürecez 5 cm kurtarnazsa mecburen Bi tane a arm alacağım