Death Wobble Sorunu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ozanays Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,080
4" +13cm get toplamda 9" olmuş oluyor. Kaynaklı kolla, uzatılmış amortisörle olmaz bu iş. En azından getleri söküp kullanın. Araba değil o şu an tekerlekli tabut.

amortisörler uzatma değil..
kaynaklı olan sadece arka tarafı onu da ayarlı olanıyla en kısa sürece değiştirilecek
ayrıca bu aracın asfalt ile ilişiği yok sadece dağlarda 2. araç olarak kullanıyorum yaptığım maximum hız 60 km DV yi çözemessem de artık uğrasmayacağım buna yaptığı hız gayet yeterli
 

Etiketler
amortisörler uzatma değil..
kaynaklı olan sadece arka tarafı onu da ayarlı olanıyla en kısa sürece değiştirilecek
ayrıca bu aracın asfalt ile ilişiği yok sadece dağlarda 2. araç olarak kullanıyorum yaptığım maximum hız 60 km DV yi çözemessem de artık uğrasmayacağım buna yaptığı hız gayet yeterli

Asfalta çıkmıyorsa sorun olmaz, vurun çamura gitsin
 

Track bar ı indirdikten sonra gene sonuç alamazsak bu sistemi uygulayacağım arabaya azıcık direksiyon pompası nı zorlayacak ama olsun
İyi forumlar
7d7eb722937820ddf7337c00345edf75


Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
 

bugun arabamın pitman kolunu değiştirdik eskisine oranla 10 cm daha asagiya açılı bi ürünle değiştirdik dreksiyonum orjinal ilk aldığım gün gibi oldu track bar ı da braket ile asağıya aldık yaklasık 10 cm kadar pitman kolu ile aynı hizaya geldiler sonuç.
aracımda 40-50 hızları arasında dreksiyonumda bi titreme oluştu 50 den sonra kayboluyor.
taktığımız braket sol helezyona sürtüyor o yeniden biçimlendirilecek
son olarak en önemlisi D.V sorumum çok büyük ölçüde azaldı hava aşırı yağmurlu idi deneyemedim tırstım ama eskiden olsa dv ye düşeceğini anlıyordum bugun 90 km kadar hız yaptım bi tümseğe çarptım cok hafif bir kere sağa salladı düzeldi rezonans a girmedi ama daha yüksek hızlarda üzerindeki amortisörün yetmeyeceğini düşünüyorum bu aksam yağmur durursa gene o dolgu alanında teste çıkacam duruma göre yarın bi tane dreksiyon amortisörü daha bağlatacam üstteki görseldeki tarzda doğru yoldayım hissediyorum
 

bugun arabamın pitman kolunu değiştirdik eskisine oranla 10 cm daha asagiya açılı bi ürünle değiştirdik dreksiyonum orjinal ilk aldığım gün gibi oldu track bar ı da braket ile asağıya aldık yaklasık 10 cm kadar pitman kolu ile aynı hizaya geldiler sonuç.
aracımda 40-50 hızları arasında dreksiyonumda bi titreme oluştu 50 den sonra kayboluyor.
taktığımız braket sol helezyona sürtüyor o yeniden biçimlendirilecek
son olarak en önemlisi D.V sorumum çok büyük ölçüde azaldı hava aşırı yağmurlu idi deneyemedim tırstım ama eskiden olsa dv ye düşeceğini anlıyordum bugun 90 km kadar hız yaptım bi tümseğe çarptım cok hafif bir kere sağa salladı düzeldi rezonans a girmedi ama daha yüksek hızlarda üzerindeki amortisörün yetmeyeceğini düşünüyorum bu aksam yağmur durursa gene o dolgu alanında teste çıkacam duruma göre yarın bi tane dreksiyon amortisörü daha bağlatacam üstteki görseldeki tarzda doğru yoldayım hissediyorum
yağmurda test etme hocam allah muhafaza dw yaşayan bilir hayvan gibi titriyor araç hiçbir şekilde zaptedemiyorsun. dw'dan çıkmanın tek yolu hızını azaltmak. zaten başladığı an panikle kızaklıyorsun freni. o sırada arkanda bir araç varsa güm :smiley: hele bir de ıslak zeminde olacakları düşünemiyorum :smiley:
 



yağmurda test etme hocam allah muhafaza dw yaşayan bilir hayvan gibi titriyor araç hiçbir şekilde zaptedemiyorsun. dw'dan çıkmanın tek yolu hızını azaltmak. zaten başladığı an panikle kızaklıyorsun freni. o sırada arkanda bir araç varsa güm :smiley: hele bir de ıslak zeminde olacakları düşünemiyorum :smiley:
Bu şekilde trafiğe çıkmıyorum tamamen önlemimi alıp boş yolda hatta yol bile değil dolgu sahası orda test ettim yağmur vardı evet 100 km ile giderken cukura su birikintisine düşürdüm tek tekeri dv ye girmedi daha yüksek süratte deneyecektim fakat arka şaftım mafsalı neredeyse L şeklini almış arka diferansiyeli döndürmem gerekiyor yada arazi şanzımanını düşürecez 5 cm kurtarnazsa mecburen Bi tane a arm alacağım

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,439
Mesajlar
1,517,967
Kayıtlı Üye Sayımız
172,092
Kaydolan Son Üyemiz
yigityigitcelik@gmai

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst