1987 model 2.5 benzin/lpgli defender sahibiyim... Lpgyi Kayseri'de aracı aldığım Tayfun Usta diye bir arkadaş taktırdı ve karbüratöre emişten delik açıp bir boruyla giriş yaptılar. Ancak o boruyu takarlarken de sorun olmuş, çok uğraşmışlardı. Şimdi maalesef karbüratör kelebeğim o boruya takılıyor ve rölanti çok yüksek oluyor, dolayısıyla yakıt sarfiyatım da çok fazla.. Ayrıca kime götürsem karbüratör yüzünden gaz ayarı da yapamadıklarını söylüyor. Bu sebeple yeni bir karbüratör almayı düşünüyorum ebayden, ancak uyar mı uymaz mı bilmiyorum. Maalesef yeni alacağım karbüratörü de deldireceğim ancak alacağım bu karbüratörün üzerinde delik açtırabilecek yer olup olmadığını da bilmiyorum. Aşağıdaki linkteki karbüratörün aracıma uyup uymayacağını söyleyecek, ve bu lpg dönüşümünü sorunsuz yapabilecek usta tavsiyesine ihtiyacım var.
öncelikle hayırlı bayramlar bu ilandaki parça doğru defender 2.5 benzinli karbüratörü peki bulunduğunuz ilde mevcut değilmi parça yurt dişindan baktınız birde lpg için karbüratörü deldirdiyseniz bundan sonra alacağınız parçayı deldirmeyin yakıta öyle ağım şahım bir değişim olmaz bende bunu araştırdım ve deldırmekten vazgeçtım bu halı ile iyi bir usta karbürötörcü yanlızca bu işi yapan olmalı başkasına elletmeyin birde yeni geliştirdikleri bir parça sayesinde hen %18 %20 gibi bir tasarruf salıyor hemde çekiş gücünü arttırıyor bu parça tam olarak karbüratörün içine 2 adet indiriliyor el yapımı bir ürün binip sürmeden inanmassınız kendiniz hissetmelisiniz adamlar 1 vites artar garantısı veriyor bu işte gayet ciddiyler size tavsiyem karbüratörünüzü deldirtmeyin orjinal binin ayrıca internetten araştırın şimşekler karbürator klınığı diye ibrahim bey var size yardımcı olur saygılar iyi akşamlar
iyi bayramlar herkeze
bende 1994 model defender 110 benzinli aldım lpg taktırmayı düşünüyordum hem tüp çok yer kaplıyor hem kapalı garajlara giremiyorsun çekişten düşme de oluyormuş ama benzinede para yetiştirmek zor acil yarımlarınızı bekliyorum yada bekliyoruz [attachment=1][attachment=1]
hayırlı bayramlar aracınız 2.5 benzili ise tüpten başka çare yok aramayın ayrıca alal ade bir tüpte taktırmayın kaliteli olsun o bile fark ettirir unutmafın ve ilk iş karburatörünüzü temizletin benzinli binerim derseniz ancak hafta sonları binin derim ben benzinli biniyorum sadece hafta sonları ayrıca aracımda tüptevar hayırlı akşamlar
hayırlı bayramlar aracınız 2.5 benzili ise tüpten başka çare yok aramayın ayrıca alal ade bir tüpte taktırmayın kaliteli olsun o bile fark ettirir unutmafın ve ilk iş karburatörünüzü temizletin benzinli binerim derseniz ancak hafta sonları binin derim ben benzinli biniyorum sadece hafta sonları ayrıca aracımda tüptevar hayırlı akşamlar
iyi akşamlar vede iyi bayramlar cevap için teşekkürler
artık sizingibi arkadaşların destegini alıp tüp falan filan yapacaz galiba yakıt durumu nedir ortalama olarak. nasıl tüp taktırmamız lazım markası şekli nasıl olacak : :
3 ayda 1987 defender 2,5 defender ile 7000 km yol yapmış biri olarak. uzun yolda 100 kmde 16-17 litre lpg, şehiriçi 21-22 litre lpg, arazi vitesinde arazide kullanımda 23-24 litre lpg ve hatta 2000 rakım üstünde kullanılırsa 30 litre lpg değerleri yakalamak mümkün benim ölçümler bu şekilde.
3 ayda 1987 defender 2,5 defender ile 7000 km yol yapmış biri olarak. uzun yolda 100 kmde 16-17 litre lpg, şehiriçi 21-22 litre lpg, arazi vitesinde arazide kullanımda 23-24 litre lpg ve hatta 2000 rakım üstünde kullanılırsa 30 litre lpg değerleri yakalamak mümkün benim ölçümler bu şekilde.
hay maşallah otobus firmasındamı çalışıyorsun o kadar kilometre yapıyorsun . ne marka lpg önerirsiniz bide tüp nereye takılmalı ne boyutta olmalı benim araç 10+1 rusatta tüpten sonra sayıda değişiklik olurmu teşekkürler
öncelikle hayırlı bayramlar bu ilandaki parça doğru defender 2.5 benzinli karbüratörü peki bulunduğunuz ilde mevcut değilmi parça yurt dişindan baktınız birde lpg için karbüratörü deldirdiyseniz bundan sonra alacağınız parçayı deldirmeyin yakıta öyle ağım şahım bir değişim olmaz bende bunu araştırdım ve deldırmekten vazgeçtım bu halı ile iyi bir usta karbürötörcü yanlızca bu işi yapan olmalı başkasına elletmeyin birde yeni geliştirdikleri bir parça sayesinde hen %18 %20 gibi bir tasarruf salıyor hemde çekiş gücünü arttırıyor bu parça tam olarak karbüratörün içine 2 adet indiriliyor el yapımı bir ürün binip sürmeden inanmassınız kendiniz hissetmelisiniz adamlar 1 vites artar garantısı veriyor bu işte gayet ciddiyler size tavsiyem karbüratörünüzü deldirtmeyin orjinal binin ayrıca internetten araştırın şimşekler karbürator klınığı diye ibrahim bey var size yardımcı olur saygılar iyi akşamlar
Türkiye'de 2.eline 350 lira fiyat verdiler karbüratörün, o sebeple İngiltere'den alıyorum.
Deldirme içinse yakıt tasarrufundan çok çekişi için yaptırmak istiyorum. Çekiş çok farkediyor çünkü...
Bahsettiğiniz parçayı ise hiç duymadım..
hay maşallah otobus firmasındamı çalışıyorsun o kadar kilometre yapıyorsun . ne marka lpg önerirsiniz bide tüp nereye takılmalı ne boyutta olmalı benim araç 10+1 rusatta tüpten sonra sayıda değişiklik olurmu teşekkürler
aracı aldığım 25 mayıs haftasından beri her haftasonu mersin ve civarında gezdik. lpg önerisi marka olarak bendeki kayseri işi befamı bifamı öyle birşey diğerlerini hakkında tam net bilgim yok öneri yapmayım.ama tüp bende en arka sol koltuk üstünde duruyor. ilerde içinde yatmak istenirse ve arkada ikili koltuk olduğunu düşünürsek kullanışlı olabilir kamplı gezilerde. lpgli benim araçta ruhsat 8+1 şeklinde
3 ayda 1987 defender 2,5 defender ile 7000 km yol yapmış biri olarak. uzun yolda 100 kmde 16-17 litre lpg, şehiriçi 21-22 litre lpg, arazi vitesinde arazide kullanımda 23-24 litre lpg ve hatta 2000 rakım üstünde kullanılırsa 30 litre lpg değerleri yakalamak mümkün Smiley benim ölçümler bu şekilde.
Aracınızın lpg ayarında bir yanlışlık olmasın 2.0 lt lik motor 100 km de 11 lt lpg yakarken 2.5 lt lik motorun 16-17 lt yakması bana biraz garip geldi.
1987 model 2.5 benzin/lpgli defender sahibiyim... Lpgyi Kayseri'de aracı aldığım Tayfun Usta diye bir arkadaş taktırdı ve karbüratöre emişten delik açıp bir boruyla giriş yaptılar. Ancak o boruyu takarlarken de sorun olmuş, çok uğraşmışlardı. Şimdi maalesef karbüratör kelebeğim o boruya takılıyor ve rölanti çok yüksek oluyor, dolayısıyla yakıt sarfiyatım da çok fazla.. Ayrıca kime götürsem karbüratör yüzünden gaz ayarı da yapamadıklarını söylüyor. Bu sebeple yeni bir karbüratör almayı düşünüyorum ebayden, ancak uyar mı uymaz mı bilmiyorum. Maalesef yeni alacağım karbüratörü de deldireceğim ancak alacağım bu karbüratörün üzerinde delik açtırabilecek yer olup olmadığını da bilmiyorum. Aşağıdaki linkteki karbüratörün aracıma uyup uymayacağını söyleyecek, ve bu lpg dönüşümünü sorunsuz yapabilecek usta tavsiyesine ihtiyacım var.
Aracınızın lpg ayarında bir yanlışlık olmasın 2.0 lt lik motor 100 km de 11 lt lpg yakarken 2.5 lt lik motorun 16-17 lt yakması bana biraz garip geldi.
Karbüratör/enjeksiyon farkı herhalde ya da belki şanzıman dişli oranlarındandır. Ne de olsa arazi arazı mümkün olan en ekonomik dişli oranlarını koymamış olabilirler.