Ben de 110 amper kullanıyorum aracımda.. İşim Kartepede - 20 lere kadar düştüğü oluyo sıcaklığın.. 2 gün çalıştırmadığım oluyo ama tek marşta çalışıyor.. 110 amper delphi kuru akü kullanıyorum 3 yıldır aynı akü ile sıkıntı yaşamadım..
1987 defenderı toplamaya çalışıyorum.Aküyü çiftlemeyi düşünüyorum nasıl olur bilgi verebilirmisiniz.Ayrıca iki aküde kaputun içine mi konmalı,ben koltukları araç koltuğu ile değiştireceğim için montajda sorun olur mu yüksek olur mu nasıl yapmalı
1987 defenderı toplamaya çalışıyorum.Aküyü çiftlemeyi düşünüyorum nasıl olur bilgi verebilirmisiniz.Ayrıca iki aküde kaputun içine mi konmalı,ben koltukları araç koltuğu ile değiştireceğim için montajda sorun olur mu yüksek olur mu nasıl yapmalı
araç koltuklarını direkt mevcut kutu üzerine oturtabiliyorlar diye biliyorum eğer koltuk altına koyacaksan kesinlikle çift power düğmesi bosch ile araçtan ayırın.
a
1987 defenderı toplamaya çalışıyorum.Aküyü çiftlemeyi düşünüyorum nasıl olur bilgi verebilirmisiniz.Ayrıca iki aküde kaputun içine mi konmalı,ben koltukları araç koltuğu ile değiştireceğim için montajda sorun olur mu yüksek olur mu nasıl yapmalı
Merhaba
1987 defenderı toplamaya çalışıyorum.Aküyü çiftlemeyi düşünüyorum nasıl olur bilgi verebilirmisiniz.Ayrıca iki aküde kaputun içine mi konmalı,ben koltukları araç koltuğu ile değiştireceğim için montajda sorun olur mu yüksek olur mu nasıl yapmalı
saygılar
Bildiğiniz üzere Akü Defenderların orjinalinde söfor koltuğu altında.. bende 110 A. Kuru marine tip Jel akü olmasına rağmen biraz büyükçe 220 V invertörle kışın elektrikli battaniyeydi.. sabaha kadar çalışan webastoydu farlardı gibi motor çalışmazken yaptığım uzun süreli tüketimler nedeniyle Huma Otodan Sarı deep Cycle ikinci yd akü ve çift akü sistemi alıp taktırdım.ikinci akü ve sistem merkezi (küçük bir benzin filtresi boyutlarında elektriki selenoid tabir edilen parça ) aynı koltuk altına ciddi bir sorun olmadan sığabildi.
Yine satıcının açıklamalarından anladığım kadarıyla Optima akülerin kırmızı olanı güçlü ilk akım gerektiren ağır kış şartları vb durumlarda... sarı olanı ise uzun süreli şarzsız beklemelerde bile gücünü koruyan çok fazla sayıda boşalma ve sarja izin veren ikiside çok uzun ömürlü olan baş aşağı montajlar dahil montaj şekli kısıtlamaları olmayan PAHALI aküler ama her iki aküyüde bence amaca uygun olarak yedek amaçlı olarak kullanmak mantıklı yani hem toplam amperaj değerleri hemde fiyatları nedeniyle..
Sonuçta ikinci akü kendinizi özellikle kışın güvende hissedebilmeniz için oldukça gerekli ve güzel.. çift akü sarj sisteminide almanızı öneririm fiyatı o kadar yüksek sayılmaz.. yd aküyü hep tam dolu tutabilmek.. ayrı ayrı şarjlarla uğraşmamak ..gerektiğinde Vinçleme gibi yüksek amper gerektiren uygulamalarda paralel kullanabilmek gibi avantajları var.
benim de sanırım kışa girerken aküyü değiştirmem icab edecek, aracım 3.5ltV8 ve ilerde vinç takmayı düşünüyorum, bikaç tanede sis farı, yeni akü alırken bunları düşünerek nasıl bir seçim yapmalııyım? teşekkürler..