Arkadaşlar yeni 1987 Defender 110 topluyorum. Çıplak şasiden işe başladığımız için herşey dağınık halde. Kumlama, elektrostatik boya, pro burçlar kaporta, fırın boya, filan derken civatasına kadar değiştirerek yani üzerine titizlenerek aracı topluyoruz.
Üzerinde standart 2500 cc'lik (sanırım 75 hp) dizel motoru var.
Önümde dört seçenek var;
1- Standart motoru toplamak (Gömlek, segman, rektifiye vs 2000 ytl'ye yaklaşıyor galiba)
2- 200tdi haline getirmek (Turbo yapmak için gerekli parçaların maliyeti ve bulabilir miyim?)
3- 300tdi motor almak (Komple motor ne kadara mal olur?)
4- Puma motor (Galiba Ford transit motoru) takmak (120hp ya da 130hp)
Forumda okuduğum kadarıyla standart şanzımanım için uygun olan 120hp'lik olan.
işçilik hariç, bana ne kadara mal olacağını öğrenmeye çalışıyorum.
Benim aracımın motoru dahil, bu motorların teknik özelliklerini biliyor musunuz? (Beygir güçleri ve tork değerlerini)
Motorlar hakkında kısa yorumlarda bulunursanız ve nereden bulabileceğim hakkında fikir verebilirseniz sevinirim.
Teşekkür ederim
Hasan Bayramoğlu
0532 326 81 83
Üzerinde standart 2500 cc'lik (sanırım 75 hp) dizel motoru var.
Önümde dört seçenek var;
1- Standart motoru toplamak (Gömlek, segman, rektifiye vs 2000 ytl'ye yaklaşıyor galiba)
2- 200tdi haline getirmek (Turbo yapmak için gerekli parçaların maliyeti ve bulabilir miyim?)
3- 300tdi motor almak (Komple motor ne kadara mal olur?)
4- Puma motor (Galiba Ford transit motoru) takmak (120hp ya da 130hp)
Forumda okuduğum kadarıyla standart şanzımanım için uygun olan 120hp'lik olan.
işçilik hariç, bana ne kadara mal olacağını öğrenmeye çalışıyorum.
Benim aracımın motoru dahil, bu motorların teknik özelliklerini biliyor musunuz? (Beygir güçleri ve tork değerlerini)
Motorlar hakkında kısa yorumlarda bulunursanız ve nereden bulabileceğim hakkında fikir verebilirseniz sevinirim.
Teşekkür ederim
Hasan Bayramoğlu
0532 326 81 83

