Defender 110 Motor Sorusu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan boncovi Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,014

boncovi

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
0
Bir defender 110'a bakiyorum. Orjinal motor / sanziman diyor ilanda. Uzerinde turbosuz 2.5 dizel var.. Sasi numarasini dekoder'e koyup baktigimda motor 2.25L Benzinli olarak cikiyor. (salldhmh8ba) "H" harfi motor icin.. Arac Ingiliz ve 88 model.

Turkiye'ye 2.25L ingiliz benzinli modeller geldi mi? Benzinden dizele degistirildigine dair hic bir iz yok. neye bakmak gerek? yurtdisina ithal etme durumum olabilir ileride, olursa motor ve sanzimanin orjinal (aracin ustunde gelen) olmasi gerekiyormus.

Bildigim kadariyla Turkiye'de son 7-8 yildir benzinli araclari dizele ceviremiyorsunuz. Daha onceden bir donusum yapilmissa nasil ogrenebiliriz? Motorlu Tasitlarda vs. kaydi var midir? bakilir mi?

Tesekkurler
 

Etiketler
Dekoder dediğiniz şey tam olarak nedir bilmiyorum ama bizim araçların ingiliz şaselerin kayıtları land rover uk da bile kayıtlı değil komik ama kayıtlarımız British Museum'da 2,25 Seri3 lerde kullanılan bir motor tipi 2,5 in altında motor takıldığını hiç duymadım British Museum dan aracın orjinal üretim motor hakkında belge alabiliyorsunuz onu alırsanız bir ihtimal dizel motor için şansınız olabilir.
 

Trafikte her aracın şeceresi bulunur. 2.25 benzinliler zamanında İngiltere'den geldi ancak modellerini hatırlamıyorum, 88'den önce olsa gerek. Bir de "H" ibaresi 2.5 benzinlileri de kapsıyor, sadece 2.25 değil. Ve baştan 10. harf yani "B" harfi, 1985 - 1987 arası demektir. 1988 olsaydı "E" olurdu.