Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erenatac Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 76
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 24,017

Etiketler
Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

Tesekkurler
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi


Yavuz abi diyelimki büyük lastik işine fln girmeden 4 tane orjinal ebat 7.50 16 OK 144 alıp,arkayada bir %100 kilit taksak orjinal akslarıyla rahat eder miyim? Yoksa bu araç V8 dir nasılsa doğrar doğrar atar durumu mu geçerli?
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

Genel bir yorum yapsam olur herhalde.
Yuruyen aksamdaki kirilma ve parcalanma kullanima gore degisir.
Ayni aracta bir sofor debraji 200 bin km kullanirken baska bir sofor
80 binde debraj bitirebilir.aks kesmesinde soforun payi yuksek. Ani her hareket sIkIntI yaratabilir.
Fakat gucu dusuk motorlarda kolay kolay aks kestiremazsiniz.her parcanin kIrIlma esnekligi vardir. Kontrolsuz guc guc degildir.( Reklamlar )
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi


Evet kullanım hususunda söylediklerinize katılıyorum,ancak merak ettiğim şey V8 defender aks kesmeye yatkın bir araç mı ?..
 



Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

Yavuz abi yok bende bişeyler söyleyeyim
İllaki 7.50 16 takmanıza gerek yok birazdaha havalı olsun diye 255-235 95 16 da takabilirsin sorun olmaz kırabileceğin tek paraça akslar
askları kırmak sigortayı attırmak gibi düşünün diger aksamlara zarar vermesin diye ilk önce aks kırılır ama diyorsanki akslar kırılmasın, takviyeli aks kullanabilirsin
ve aks kırılıncada sorun olmaz yola devam edebilirsiniz 50tl
Naci abideki 3,9 v8 bende kullandım 2050.kg araçta o güce( 190ps) o akslar dayanabiliyorsa sorun olmaz
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi


Yunus bey cevabınız için teşekkür ederim.. Bu V8 e niyeti iyiden iyiye bozdum galiba..
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

V8 kötüdür

bulaşmayn derim vakit varken

sonra benim gibi olursunuz...

kolay gelsin

naci
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

Neden öyle diyorsunuz naci bey?
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

ndoganci' Alıntı:
V8 kötüdür

bulaşmayn derim vakit varken

sonra benim gibi olursunuz...

kolay gelsin

naci
Naci abi selamlar
benim gibi derken ne oldu
 




Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

eren kardeşim

aracın muhtemelen son sahibi olursun, kullandıktan sonra satmak istersen satabilirsen zarar edersin...

harcadığın paranın karşılığını aracı satarken alabilmeyi düşünme bile...

yakıt tüketimi diğer modellere göre yüksektir, motorun teknolojisi eskidir... devletimiz senden diğerlerine göre daha faza vergi alır...

su geçişlerinde aracın bujilerini distribütörünü ıslatmamaya özen göstermekte fayda var... vd40 araçta olmazsa olmazlardan...

kimilerine göre yeni jenerasyon dizeller neredeyse V8 lerle kafa kafaya "gider" hatta daha iyidirler...

+++

eğer bütün bu saydıklarıma boşver diyorsan o zaman motorunu ve yürüyen aksamını elden geçirttikten sonra çok keyifli bir aracın olur... aks kesmekten falan korkma, kesersen kesersin nedir yani... milletin debelendiği yerlerde zorlanmadan yürür geçersin motordaki güç herzaman kendini gösterir...

dizel araçlarda genelde 4-5000 devirde güç biterken senin daha kullanacak 1000-1500 devrin vardır.. motora modifikasyon yapmak istersen seçeneklerin dizellere göre daha fazladır...motorun sıfırlanma ve parça maliyeti yeni jenerasyon dizellere göre daha düşüktür...

son olarakta aracı kulanırken nedensiz bir mutluluk duyar ve kendi kendine gülümsersin... V8 göze ve kulağa hitap eder...

ben defendere 3.9 discovery motoru taktım, 235/85/16 lastik - lt77 manuel şanzıman ve 1,22 arazi oranı ile problemsiz kullanıyorum

" benim gibi olursun" dan kastım seneye motor ne olur, ne ebat lastik takılır, difransiyel, arazi oranları ne olur bilinmez...

kolay gelsin

naci
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

Naci bey çok teşekkür ederim..
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

V8 olsun camurdan olsun.
silindir basina dusen sIkIstirma oranini dusurup 1600 cc V8 uretseler tam super olur.
bir programda 37 ekran tv boyutlarinda V8 motor gormustum.onun sesi bile cok guzeldi.
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

Motor gucu aracin kasasina oranla ne kadar buyuk olursa motor o kadar az yipranir.
2000 cc yerine 4000 cc ve dahaaz motor sorunu.
 



Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

Naci bey,
Konuyla ilgili çok bilgili değilim ancak,yapmış olduğunuz yorumlar ikna edici.
Benim yorumum ise bir aracın orjini üzerinde modifikasyon yapıyorsanız...Kimlik değişmiyor estetik var...
Ancak kimlik ismi LR.motor Nissan,hidrolik mercedes gibi,bu organ nakli ,,
Ancak yinede yürüyor...Hızlı yavaş,pahallı ucuz,ikinci eli var yok...
Bence V8'le LR.demiyorum ama DEFENDER uyuşmuyor..
Nacizane çok bildiğimden değil....
Saygılar..