Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erenatac Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 76
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,605

Etiketler

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

discovery-V8' Alıntı:
orası meçhul ;D

V8 le cayır cayır aks doğrayanlarda var benim gibi 5 senede %100 kilitli diff ve 32 inch lastikle ile hiç aks kırmayanda (büyük konuştum bugün yarın elime alırım akslardan birini) kullanım tarzıyla ilgili hendeğin başında sıkıştırmadan gazlayıp geçerseniz birşey olmaz, ama sıkıştırıp zorlarsanız kırar.

Yavuz abi diyelimki büyük lastik işine fln girmeden 4 tane orjinal ebat 7.50 16 OK 144 alıp,arkayada bir %100 kilit taksak orjinal akslarıyla rahat eder miyim? Yoksa bu araç V8 dir nasılsa doğrar doğrar atar durumu mu geçerli?
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

Genel bir yorum yapsam olur herhalde.
Yuruyen aksamdaki kirilma ve parcalanma kullanima gore degisir.
Ayni aracta bir sofor debraji 200 bin km kullanirken baska bir sofor
80 binde debraj bitirebilir.aks kesmesinde soforun payi yuksek. Ani her hareket sIkIntI yaratabilir.
Fakat gucu dusuk motorlarda kolay kolay aks kestiremazsiniz.her parcanin kIrIlma esnekligi vardir. Kontrolsuz guc guc degildir.( Reklamlar :smiley: )
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

vosdost' Alıntı:
Genel bir yorum yapsam olur herhalde.
Yuruyen aksamdaki kirilma ve parcalanma kullanima gore degisir.
Ayni aracta bir sofor debraji 200 bin km kullanirken baska bir sofor
80 binde debraj bitirebilir.aks kesmesinde soforun payi yuksek. Ani her hareket sIkIntI yaratabilir.
Fakat gucu dusuk motorlarda kolay kolay aks kestiremazsiniz.her parcanin kIrIlma esnekligi vardir. Kontrolsuz guc guc degildir.( Reklamlar :smiley: )

Evet kullanım hususunda söylediklerinize katılıyorum,ancak merak ettiğim şey V8 defender aks kesmeye yatkın bir araç mı ?..
 



Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

erenatac' Alıntı:
Yavuz abi diyelimki büyük lastik işine fln girmeden 4 tane orjinal ebat 7.50 16 OK 144 alıp,arkayada bir %100 kilit taksak orjinal akslarıyla rahat eder miyim? Yoksa bu araç V8 dir nasılsa doğrar doğrar atar durumu mu geçerli?
Yavuz abi yok bende bişeyler söyleyeyim
İllaki 7.50 16 takmanıza gerek yok birazdaha havalı olsun diye 255-235 95 16 da takabilirsin sorun olmaz kırabileceğin tek paraça akslar
askları kırmak sigortayı attırmak gibi düşünün diger aksamlara zarar vermesin diye ilk önce aks kırılır ama diyorsanki akslar kırılmasın, takviyeli aks kullanabilirsin
ve aks kırılıncada sorun olmaz yola devam edebilirsiniz 50tl
Naci abideki 3,9 v8 bende kullandım 2050.kg araçta o güce( 190ps) o akslar dayanabiliyorsa sorun olmaz
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

yunus bager' Alıntı:
Yavuz abi yok bende bişeyler söyleyeyim
İllaki 7.50 16 takmanıza gerek yok birazdaha havalı olsun diye 255-235 95 16 da takabilirsin sorun olmaz kırabileceğin tek paraça akslar
askları kırmak sigortayı attırmak gibi düşünün diger aksamlara zarar vermesin diye ilk önce aks kırılır ama diyorsanki akslar kırılmasın, takviyeli aks kullanabilirsin
ve aks kırılıncada sorun olmaz yola devam edebilirsiniz 50tl
Naci abideki 3,9 v8 bende kullandım 2050.kg araçta o güce( 190ps) o akslar dayanabiliyorsa sorun olmaz

Yunus bey cevabınız için teşekkür ederim.. Bu V8 e niyeti iyiden iyiye bozdum galiba..
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

V8 kötüdür

bulaşmayn derim vakit varken

sonra benim gibi olursunuz...

kolay gelsin

naci
 






Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

eren kardeşim

aracın muhtemelen son sahibi olursun, kullandıktan sonra satmak istersen satabilirsen zarar edersin...

harcadığın paranın karşılığını aracı satarken alabilmeyi düşünme bile...

yakıt tüketimi diğer modellere göre yüksektir, motorun teknolojisi eskidir... devletimiz senden diğerlerine göre daha faza vergi alır...

su geçişlerinde aracın bujilerini distribütörünü ıslatmamaya özen göstermekte fayda var... vd40 araçta olmazsa olmazlardan...

kimilerine göre yeni jenerasyon dizeller neredeyse V8 lerle kafa kafaya "gider" hatta daha iyidirler...

+++

eğer bütün bu saydıklarıma boşver diyorsan o zaman motorunu ve yürüyen aksamını elden geçirttikten sonra çok keyifli bir aracın olur... aks kesmekten falan korkma, kesersen kesersin nedir yani... milletin debelendiği yerlerde zorlanmadan yürür geçersin motordaki güç herzaman kendini gösterir...

dizel araçlarda genelde 4-5000 devirde güç biterken senin daha kullanacak 1000-1500 devrin vardır.. motora modifikasyon yapmak istersen seçeneklerin dizellere göre daha fazladır...motorun sıfırlanma ve parça maliyeti yeni jenerasyon dizellere göre daha düşüktür...

son olarakta aracı kulanırken nedensiz bir mutluluk duyar ve kendi kendine gülümsersin... V8 göze ve kulağa hitap eder...

ben defendere 3.9 discovery motoru taktım, 235/85/16 lastik - lt77 manuel şanzıman ve 1,22 arazi oranı ile problemsiz kullanıyorum

" benim gibi olursun" dan kastım seneye motor ne olur, ne ebat lastik takılır, difransiyel, arazi oranları ne olur bilinmez... :smiley:

kolay gelsin

naci
 


Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

V8 olsun camurdan olsun.
silindir basina dusen sIkIstirma oranini dusurup 1600 cc V8 uretseler tam super olur.:smiley:
bir programda 37 ekran tv boyutlarinda V8 motor gormustum.onun sesi bile cok guzeldi.
 

Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakk?nda Bilgi

Motor gucu aracin kasasina oranla ne kadar buyuk olursa motor o kadar az yipranir.
2000 cc yerine 4000 cc ve dahaaz motor sorunu.
 



Ynt: Defender 3500cc Karburatörlü V8 Hakkında Bilgi

Naci bey,
Konuyla ilgili çok bilgili değilim ancak,yapmış olduğunuz yorumlar ikna edici.
Benim yorumum ise bir aracın orjini üzerinde modifikasyon yapıyorsanız...Kimlik değişmiyor estetik var...
Ancak kimlik ismi LR.motor Nissan,hidrolik mercedes gibi,bu organ nakli ,,
Ancak yinede yürüyor...Hızlı yavaş,pahallı ucuz,ikinci eli var yok...
Bence V8'le LR.demiyorum ama DEFENDER uyuşmuyor..
Nacizane çok bildiğimden değil....
Saygılar..
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,016
Mesajlar
1,527,285
Kayıtlı Üye Sayımız
166,763
Kaydolan Son Üyemiz
azzdmr

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst