Defender Debriyaj Problemi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan bosphorus Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 4
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,909

bosphorus

Yeni Üye
Mesajlar
17
Tepkime Puanı
0
Yer
Istanbul
Merhaba Arkadaşlar,
Yaklaşık 3 aydır 87 200TDI Lt77 Defender sahibiyim. Aracın alt merkezi orjinali ile yeni değişti, üst merkezi ben satın almadan hemen önce Japon'la değişmiş. Debriyaj çok yumuşak. Başka problemler nedeniyle baskı balatalarım da yeni değişti. Alt merkez değiştikten birkaç gün sonra havasının alınması için Sanayiye giderken bir anda debriyajsız kaldım. Pedal pamuk kıvamında dibe kadar basılıyor, vites değiştirmek imkansız. Debriyaj hidroliğinde eksilme yok, havası alındıktan sonra debriyaj çalışmaya başladı ama bu da Istanbul trafiğinde beni ancak 50km götürdü ve yine aynı problem. Tekrar havası alındı ama %100 tekrar aynı problemi yaşayacağım, tecrübeli arkadaşlarım ne der?
 

Etiketler
debriyaj
Ynt: Defender Debriyaj Problemi

yanlışlıkla fren merkezleri için yazdım , silinmiyor değiştirdim. Debriyaj merkezlerle ilgili pek bilgim yok .
 

Ynt: Defender Debriyaj Problemi

Benim Defender'ın da debriyaj üst merkezi Japon ile değiştirildi, kısa süre sonra alt merkezi de değiştirmek gerekti. ONdan sonra hiçbir sıkıntı olmadı.
 

Ynt: Defender Debriyaj Problemi

aklıma tek gelen üst merkezin kapağından hava kaçırabilir oldu? bastığında kapağın yağ basıncını sağlayacak kadar sıkı olması lazım mantık olarak. (yada ba öyle geliyor bilmiyorum) ben japonla değişmeden önce bir kaç kez yapmıştı sonra kapağın çatlak olduğunu gördük komple alt üst pedal değiştik.6 aydır gram eksiltme kaçırma yok şükür.
 

Ynt: Defender Debriyaj Problemi

Yanıtlar için teşekkürler. Debriyaj pedalım komple ve üst merkez de orjinal ile değişti, problem kalmadı. Debriyaj çok sertleşecek diye korkuyordum, bu da olmadı, pedal yumuşak. Yalnız komple debriyaj pedalı çok pahalı.
 



SON KONULAR - FORUM