Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan huseyinyilmaz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 79,832
Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

eve dönünce son kez skotch ile zımpara yapıp birkaç kat antipas ve birkaç kat şeker kırmızı boya attım.

 

Etiketler

Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

Alt takilarla uyumlu oldu kirmizi. Bir de hep siyaha boyaniyor biraz farkli olsun istedim acikcasi. Sadece bir camurluk kaldi digerleri arazide koptu elinde kullanmadigin camurluklar mi var yoksa
 


Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

land rover adventure 2012 gürcistan için hazırlıklar tamamlandı









 







Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

küreğe bayıldım. Aracın büyüklüğü ile orantılı herhalde
 




Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

gürcistana gittik geldik bu arada... fotografları ekleyeceğim yakında



 

Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

benzinli ve dizel araclar arsın da bariz bir fark gördün mü konvoyda yakıt performans farklılığı kullnanım rahatlığı gibi veya farklı kıyaslamalarda bulunduğun da artı ve eksilerinini anlata bilirmisin benzinli ve dizel aracların.
 

Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha

hüsyin bey pm. attım cevaplarsanız sevinirim.
 

Ynt: Defender Kardeşliğine bir Üye Daha


abi benim yakıt ortalamam 0.38 kuruş oldu. standart benzinli ve standart dizel araçlar arasında uzun yolda bir fark yok gibi. 3.5 V8 in performansı beni çok şaşırttı. çok daha iyisini beklerken çok ses az performans gördüm. BD30 çok az bir farkla standart benzinliden daha iyi diyebilirim. 300 TDI bunlardan iyiyken TD5 yokuşta 40 km hıza düştüğümüz yerlerde hızını hiç düşürmeden tırmanabiliyordu. ve tüm motor seçenekleri arasında zirveye oturuyordu diyebilirim.