Defender vites kolları sorunsalı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan veteran Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 24
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,038

veteran

Kemaliye Sevdalısı
Mesajlar
1,583
Tepkime Puanı
3
Yer
istanbul
Web
www.cankurtarangida.com
selamlar cümleten,


haftaya motor dğeişimiyle birlikte şu puma göğüsü takma işini de halletmek istiyorum.


sıkıntım vites kollarıyla ilgili.


bizim mevcut vites kolları:





puma tdci göğüslü defenderlarda ise böyle:







şimdi bu tdci göğüsleri daha öne doğru çıkık olduğu için vites r 1 3 5 e attamam muhtemelen göğüse çarpar...


benim merak ettiğim nokta şu:


şöyle bir işlem yapan olmuş:


''To avoid confusion with the gear levers, the main gear lever is Tdci and the Transfer lever is Discovery. I mention this because a lot of head scratching enabled us to mount the levers on a standard R380 gearbox side by side as shown by using a Discovery 2 transfer case cable assembly with an Ashcroft remote transfer/Hi Lo lever.''
ana vites kolunu bir şekilde şanzıman üzerindeki yerini geriye alabilir miyim?












Uploaded with ImageShack.us






tdci ın bu parçasını da aldım ama, bizim şanzımanın üstüne bunu monte etmek gibi bir ihtimal var mı en ufak fikrim yok
 

Etiketler


Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

insallah bır cozum bulunur. acaba nerden temın ettınız bu torpidyu ? kopmle herseyı uzerınde mı satın aldınız ? bırde fıyat ne kadar acaba ? tesekkurler ..
 

Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

Bence vitesi geriye alamanız için aracın tüm düzeninin değişmesi lazım ama zaten motor atacaksanız ve sanıyorum şanzıman değişmiyorsunuz o zaman şanzımanı geri aldırın ancak şaft ölçüleri vs değişecek büyük bela alırsınız başınıza , ancak böyle olabilir veya mt82 şanzıman alacaksınız .
 



Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

O kollar var ya o kollar Kolay gelsin kardeşim, sakın şanzımanı elleyeyim deme hüsran olur. bmc lerde yamuk vites kolu vardı eskiden. L şeklinde yaptırabilirsin vites kollarını ama vites geçişlerinde sorun olur mu bilemem. Deneyip görmek lazım...
 








Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

yavuz-çelikel' Alıntı:
gmt82 yi nereden bulacaksın?


yunaytıd kingdım dan olmaz mı?


yavuz-çelikel' Alıntı:
Aslında en ideali gmt 82 ama onuda yurdumda 4x4 olarak bulmak imkansız. Yurt dışından legal olarak ikinci el malzeme gelmesi yasak.
bu gmt bizim motorlara oluyor mu peki yav?
 

Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

pumaya tabiri caizze lak diye olacağını düşünüyorum. Bu arada 4x2 şanzumanları 4x4' e çevirmenin bir yolunu düşünmedim değil, ancak çok mühendislik istiyor, değermi bilmem.
 


Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

ilerde belki bizimde bir yeni model torpidomuz olur düşüncesiyle bende
takippp
diyeyim bari.
 



Ynt: Defender vites kolları sorunsalı

bende gmt 82 tr500060 elimde mevcut mt 82 nin üstüne (430 tl şanzıman arka gövde 110 tl ye ortamili ) 540 tl koyarsanız gmt 82 oluyor hiç merak etmeyin ayrıca 120 lşiğe ve 130luga cuk diye oturuyor. 1. vites dişlisi çok büyük son 6. dişli 0,79 yani aynı çok avantajlı dönüşüm konusunda sıkıntınız olursa seve seve yardımcı olurum teknık olarak