KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Tankın delinmesi için çok şiddetli bir kaza olması lazım. Daha yüksek bir risk hatalı montaj ya da hatalı tamir sonucu oluşabilecek ve gözden kaçabilecek sızıntılar. Montaj sonrası sızdırmazlık testi yapılması zorunlu ama tamir sonrası öyle bir zorunluluk yok. Bence en önemli risklerden biri burada.
LPG tankının kaza anında zarar görmesini engelleyecek kadar sağlam bir yerde bulunması lazım. Herhalde bir Tofaş Şahin'in bagajında değil
İkincisi de dediğiniz gibi, sızdırmazlık vs. gibi kontrollerin ve denetimlerin uzman ellerce düzenli ve bilinçli olarak yapılması lazım.
veteran' Alıntı:
dizel bir defender ın tüketimi ortalam kaç litreden kaça çeker acaba...
Tankın kendisi şahini bırakın pek çok lüks aracın kaportası ile kıyaslanamayacak kadar sağlam ama biraz içerde durmasında fayda var ki çarpışmanın ilk şiddetini kaporta yesin, tank değil. O nedenle doğru dürüst bagaj hacmi olmayan ufak tefek arabalara lpg takılması diğerlerine kıyasla daha riskli gözüküyor.