Ynt: diff lock
Merhaba,
Araç 230G Motor karburator'lü, VE değişim sorunu bende de var
Ancak bir kaç yıl beklemek zorundayım.., Doğmamış çocuğa don biçersek eğer....
Bahsettiğiniz İspanyol'ların yaptığı gibi, Benim de aklımında W210 kasa E200, E230'lardan bildiğimiz motoru kullanmak var. Özünde G serisi binek modeller ile aynı motorları paylaşıyor.
Muhtemelen Türkiye'de Mercedes'in en yaygın modelini E200/E230. Çıkma bulunur, üstüne birde LPG takılır...
Hem mevzuata uygun, hem yakıt ekonomisi olarak kabul edilebilir, hem de yeterince performanslı bir durum olur.
Günün sonunda bu yatırıma değeceğine inanıyorum.
Güç olarak mevcut motor ile kıyaslandığında yeter de artar bile
230G — M115 2.3 L I4, 102 hp (75 kW), 127 ft·lbf (172 N·m/3000 rpm)
E230 — M111.970 2.3 L I4, 161 hp (120 kW), 170 ft.lbf (230 N.m/3000 rpm)
E230 Kompressor — M111.947 2.3 L I4, 194 hp (145 kW), 207 ft.lbf (280 N.m/3000 rpm)
Diff lock ile ilgili sizi arayacağım. Görüşmek üzere,
Mustafa