Merhabalar bende 98 model crv var bu araçlarda difransiyel kilidi varmıdır? yani boşa dönen tekere boşuna güç vermeyen sistem demek oluyor difransiyel kilidi yanılmıyorsam
Merhaba,
Diferansiyel kilidi çok geniş bir konu. Bu forumda pekçok yazı yazıldı. Arşivleri incelerseniz geniş bilgiye ulaşabilirsiniz.
Esas olarak aynı aks üzerinde bulunan 2 tekerin aynı anda dönmesini sağlayan bir sistemdir.
CRV de dif.kilidi yok, sadece viskoz kaplin tarzı, bir teker patinaja düşünce bunu algılayıp diğer tekerlere güç dağıtan (ama maalesef bu da kısa süreli olabiliyor) bir sistem var.
4 çekerde kalma süresi kısa olabiliyor demişsiniz forumda bir arkadaş freelanderde aynısını demişti 5 dk 4çekerde kalınca sistem ısınıp devreden çıkıyor diyordu bu bir arıza olabilirmi benim başıma hiç gelmedi ama o freelanderde olanı diyorum
Merhabalar takılabilir ancak 4x2 olduğu için bu aracı sert arazide pek kullanamazsınız bence bir araçta low range yoksa dif kilidi taktırmanın manası yok onun için taktırmanızı tavsiye etmem tabi asfalt modifiyeli araçlar gibi sıfır çizmek için lastik yakmak için taktıracaksanız siz bilirsiniz tabiki bu son yazdığım işin esprisiydi
takmak istedikten sonra takılır,
Sizin araçların içerden kumandalı kilitli versiyonları var,
Servisten diff kontrol edilerek uyup uymadığı bakılabilir
Hurdacıdan parça bulunabilir,
eğer sistem kabul etmiyorsa ,çeşitli kilitler var.
Fikir olarak bende Hüseyin Beye katılıyorum,
Araziyle ilgili bir düşünceniz varsa,
4*2 yle uğraşmanın bir mantığı yok,
bence en güzeli L200 4*4 kilitli versiyonuna geçmek .