Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dagger Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 101
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 29,255
Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

http://www.sahibinden.com/yolda_ve_yoldisindaWQQaXQQ6077759WQQpXQQdisplayitem

Bu Farukun sattığı araç değilmi?
 

Etiketler
Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

Yükseltme ile ilgili bir çok modif yapmanız gerekebilir, sorularınızın cevapları için TEKNİK bölümü konularını okumanızı tavsiye ederim, detaylı bilgiler orada
Disco I ve XJ yi kıyaslarsak basitçe, Disco I geniş, ferah, şaseli (daha sağlam) ve hantal, XJ daha dar, şasesiz, çok daha performanslı 1600 kg. ağırlığı sayesinde
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

xj nin vergısınde kasko degerınden dolayı herhangı bır dusme oluyormu yada 98 felan ıstıyorum kasko degerınde dusme olcak mı acaba ne kadar cok soru soruyorum... kendımden sıkıldım...
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

1998 XJ'in vergisi 2008 yılı için yıllık 2.677 YTL. Kasko değeri nedeniyle bir alt gruptan işlem görüyor. Öyle olmasaydı 3949 YTL olacaktı.

XJ; içi dar, arkası makaslı, pek konforlu olduğu söylenemez, modifiye parçaları pahalı ama normal yedek parçası ucuz, orta sınıf güçlü sayılabilecek otomobiller kadar performanslı, yakıt konusunda ekonomik değil, standart haliyle bile arazide oldukça iyi hele üzerinde orjinal LSD varsa ;)

@Mert; XJ şasesiz derken neyi kast ettin anlamadım, aracın şase ve kupası ayrı ayrı, boydan boya şasesi var altında ::smiley:
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

ceranus' Alıntı:
http://www.sahibinden.com/yolda_ve_yoldisindaWQQaXQQ6077759WQQpXQQdisplayitem

Bu Farukun sattığı araç değilmi?
evet faruk abının aracı sadece bır haftalıgına satılıga cıkardım pazartesı gunu doluyor satılmazsa ılanı gerı cekecem , aracı satma nedenım ıse yıne bır xj ,
yapmak ıstedıgım xj ıcın bu aracın ustune 10 bın lıra gıbı bı para harcamam laızm, ıstedıgım sekılde yapılısı var arkadasımda eger bunu satarsam ustune 5000 lıra verıp onu alacam. on & arka kilit , 6" yukseltme ve bıkac aksesuar..
 



Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

http://www.askinjeep.com/tr/detaybuyuk.asp?id=3162&resimno=2
bu makınada deli biseymiş benım ıcın bıraz fazla profesyonel ......ama cok sekilli vergısı bıraz da dusuk olsa ...sole 94 felan alsak iç aksamı cok kotu ..98 gogusunu yapıstırsak makınaya....

Length 1987-1990 : 165.3 in (4199 mm)
1991-93 : 168.8 in (4288 mm)
1994-96 : 166.9 in (4239 mm)
1997-2001 : 167.5 in (4255 mm)

Width 1987-1993 : 70.5 in (1791 mm)
1994-96 : 67.7 in (1720 mm)
1997-99 : 67.9 in (1725 mm)
2000-01 : 69.4 in (1763 mm)

Height 1987-88 2WD : 63.4 in (1610 mm)
1987-1993 : 63.3 in (1608 mm)
1994-99 2WD : 63.9 in (1623 mm)
1994-2001 4WD : 64.0 in (1626 mm)
2000-01 2WD : 63.8 in (1621 mm)
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

dagger' Alıntı:
http://www.askinjeep.com/tr/detaybuyuk.asp?id=3162&resimno=2
bu makınada deli biseymiş benım ıcın bıraz fazla profesyonel ......ama cok sekilli vergısı bıraz da dusuk olsa ...sole 94 felan alsak iç aksamı cok kotu ..98 gogusunu yapıstırsak makınaya....

Bu araç ta üyelerimizden birine aittir. :smiley:
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

baya bı heybetlı makına ama ıı para harcanmıs..........bız de vergısı dusuk bı 94 felan alsak benzetebılırmıyız..
 


Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

dun bı dısco ıle dolastım bıraz .....guzel makına mpi motor olmasına ragmen benı tatmın edecek gıbı bır performans sergıledı.....ama hala kararsızım
 



Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

aRacı 10 cıvarı alırsam uzerıne bı 5 felan harcaya bılırım o zaman bıraz bırseyler olur herhalde..... gercı bu offroad pıyasasıda draglarda farksız degıl dipsizkuyu gıbı bastıkca parayı basıyorsun..
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

aRacı 10 cıvarı alırsam uzerıne bı 5 felan harcaya bılırım o zaman bıraz bırseyler olur herhalde..... gercı bu offroad pıyasasıda draglarda farksız degıl dipsizkuyu gıbı bastıkca parayı basıyorsun..
[/quote]
volkan bey aracı hazırlamak için yapılan masraf arazide çıkabilcek masrafların yanında bazen önemsiz kalıyor.parçası ucuz araca yönelmek bu bakımdan faydalı.ama güç konfor ve benzincide buyrun efendim denmesi açısından yüksek motorlu araçlar ağır arazi şartlarına sokulmadan hatta üzerine ciddi modifiyeler yapılmaksızın doğa gezilerinde iş görüyorlar.
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

işin acıkcası cok fazla offroad olayına su anda gıremıyecegım..... ayda yılda bır doga gezısı yapabılecek guclu bır makına işimi görücek ama yawas yawas kendımı hazırlamayı dusunuyorum hem maddı hem manevı olarak....................... bi 94 xj lift kit orta üzeri lastık bıraz gösteriş biraz safımızı belli etsin....ve en onemlısı guvenlık konfor....bı kac cılgın kaza atlatmıs bırsı olarak artık ısteklerım bu yonde....
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

şasesiz tabiri doğru olmadı tabii, yarım şase diyorlar, sanırım çok fazla kuvvetli değil şasesi ağırlık avantajı da oradan geliyor, en iyisi yine XJ yi iyi bilen biri aydınlatır bizi ben yüzeysel konuşuyorum

BolbuzJack' Alıntı:
1998 XJ'in vergisi 2008 yılı için yıllık 2.677 YTL. Kasko değeri nedeniyle bir alt gruptan işlem görüyor. Öyle olmasaydı 3949 YTL olacaktı.

XJ; içi dar, arkası makaslı, pek konforlu olduğu söylenemez, modifiye parçaları pahalı ama normal yedek parçası ucuz, orta sınıf güçlü sayılabilecek otomobiller kadar performanslı, yakıt konusunda ekonomik değil, standart haliyle bile arazide oldukça iyi hele üzerinde orjinal LSD varsa ;)

@Mert; XJ şasesiz derken neyi kast ettin anlamadım, aracın şase ve kupası ayrı ayrı, boydan boya şasesi var altında ::smiley:
 

Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

Volkan beySanırım forumda en son discovery deneyimini yaşayan benim.Discovery kullanan diğer arkadaşlar yanlış anlamasın, off road deneyimini kastetmiyorum.
uzunca bir süre kullandığım V6 vitarayı satıp uzun araştırma döneminden sonra yollların iki yere çıktığını gördüm ve 98 disco I aldım aralık ayında..Arabayı bakımdan geçirip sağını solunu derleyip binmek için toparladım.Fakat binmeye başlayınca (ağırlık şehir içi, ayda bir hafta sonu arazi sürüşü ve günlük stabil iş hayatı içinde ne kadar olabilecekse o kadar uzun yol) gördüm ki ayda 3-5 gün yapılacak seyahat için 25 gün bu kadar büyük bir makineye gerek yok.Bendeki otomatik V8 idi.Evet ilk başlarda 8 silindirin rölantide homurtusu bile mest ediyordu.Alt sınıftaki araçlarla belki 4 LOW ile geçeceğiniz yerleri arazi vitesine elinizi bile sürmeden geçiyorsunuz.Mavi Margirus minibüsün yolcularıyla aynı yükseklikte gidiyorsunuz,sağlam, güvenli, yol tutuşu kasaya göre iyi denebilir,vs.vs...Ama hele hele 206 hemde dizelinden sonra düşünceleriniz aynı kalırmı bilmiyorum.Yakıt ve vergi tamamen subjektif değerlerdir ona değinmeyeceğim.Bana çok gelir size makul başkasına az o ayrı.Fakat objektif bir şey varki *1) manevra (herkesin 1 kerede döndüğü yeri siz 2-3 kerede dönersiniz) *2)park (eğer park edeceğiniz bölgede moloz ,eğim,yükselti gibi bişeyler varsa şanslısınız üstüne çıkar park edersiniz yoksa işiniz zor her yere sığmıyor.) *3) kıvraklık (Ata Demirer'den herhalde esneklik kıvraklık beklemek gibi bir şey) *4) her yere girip çıkabilme,pratiklik (örneğin kadıköy rıhtımın dar sokaklarına girerken düşünmek gerekir) gibi çok çok üstün özelliklerinin yanında böyle ciddi handikapları da var. Tüm bunlardan dolayıdır ki çok araştırıp sevip aldığım discovery'i geçtiğimiz hafta sahiibnden.com'da değerlendirip sattım.Şimdi kafamda iki alternatif var.
1) uygun fiyatlı V6 2000 yada V6 2500 vitara bulup şehir içi uzuzn yol ve arazi faaliyetlerimi komkapkt bir arabada toplamak
2) Binek bir araç alıp,niva veya samurai ile ortaya karışık yapmak
Velhasıl kelam 1,5 aylık discovery maceram böyle noktalandı.eğer 1,5 ay öncesine dönecek olsaydım tekrar ediyorum tamamen ihtiyaç ve tatmin konusudur,diğer discovery kullanıcıları yanlış anlamasınlar japon suv veya xj tercih ederdim.
 



Ynt: Discovery! Bu Hastalığa Ben de Kapıldım Acil Doktor Aranmakta

tek araç olarak Istanbul'da hem de manuel bir Discoyu ben de kullanmazdım, ama kamp, offroad, uzun yol ve her türlü sportif aktivite için biçilmiş kaftan
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,840
Mesajlar
1,531,432
Kayıtlı Üye Sayımız
166,942
Kaydolan Son Üyemiz
alierkam3806

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst