Discovery I vs. Discovery II

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Deep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 102
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 34,479

Etiketler
Ynt: Discovery I vs. Discovery II

Gercekten v8 bağımlılık yapıyor
V8 RR Classic boyadan çıktı, Çekerek diğer dükkana götürürken V8 Disco II ye bağladım ve ben kullandım
o yokuşta arkasında 2.5 tonla kalkış yapması takdir edilir
Fazla söze gerek yok... Kullananbilir :smiley:
 

Ynt: Discovery I vs. Discovery II

LPG sistemini tartarinin (Benzinden otomatik geçiş yapan sistemini) taktırdım. En büyük depoyu bagajın sol arkakenarına arabanın uzun kenarına paralel sola yaslı taktırdım. Sol arka portatif koltuğu söktürdüm tüp milimi milimine tam sığdı. Böylece hem sağ portatif koltuk kullanılabiliyor hem de ikili koltuk tamamen yatınca daha geniş alan açılabiliyor. Bir de sağ arka koltuk açıkken tüp ile arasından geçip rahat oturulabiliyor. Tüp ile sökülen koltuk çukuru nedeniyle boş bir alan daha kaldı. Malesef işlerim nedeniyle araca binemiyorum hatta göremiyorum bile. Bir elime geçerse daha neler yapacağım:smiley:
 


Ynt: Discovery I vs. Discovery II

LRTD5' Alıntı:
Benim aracımda hem orta diff-lock hemde 2 yıldır bir kez bile uyarı lambası yakmayan TC ABS HDC sistemleri bulunuyor.

TC-ABS-HDC beyni, ileride diff-lock takılacağı düşünülerek programlanmıştır. Bu durumda Diff-lock kilitlenince, TC aks üzerinde optimum çekişi sağlayacak şekilde müdahale eder. Ancak tekerlekleri frenlemeden döndürmenizi gerektirecek bir durum var ise; TC sistemini tamamen kapatabilirsiniz. Bunun için kontak kapalı iken Diff-lock takılır, kontak açılır. Sistem uyarı beep sesini 3 kez kısa fasılalı biçimde verir. Bu durumda araç sistemi kapatır.

Araç sürekli TC-ABS-HDC beyni, otomatik transmisyon beyni, motor kontrol ünitesi, SLS sistemi beyni ve sayısız sensorden aldığı bilgileri işler ve bulunulan koşul için en optimum uygulamayı seçer, Buna ACE sistemi ile viraj denge çubuklarını kötü arazide yumuşatmak, aracın artikulasyon değerini arttırmak, gaz pedalının duyarlılığını değiştirmek, kabinin yere olan açısını ölçmek ve savrulmaları tespit ederek, eğim iniş kontrol sistemini gerektiğinde devreye almak gibi sayısız mudahaleler yapar. Sadece tüm bu olaylar, neredeyse bir Defender kokpiti kadar sade bir panelin arkasında olur.

Alacalı bulacalı LCD ekranlara gerek olmaz :smiley:

Otomatik vites sistemi normal sürüş konumunda, sport ve normal modlarında, arazide ise manuel veya otomatik modda kullanılabilir.

Bu tip bilgileri araştırarak bir araç almak üzere yola çıkmak gerekir. Eğer detaylı araştırma yapmazsanız, genele uyarsınız, herkes ne alıyor ise onu kovalarsınız... Bu da mantıklı bir yol.

Sensörler hk : Sensörlerin güvenilmez veya sık arıza yapan unsurlar olduğunu düşünüyorsanız. Havacılık endüstrisine ve oradaki uçakları inceleyiniz.

Mesela örnek; Aracım gaza basmama rağmen sıkışık trafikte 5 km hız ile yola devam ediyor ancak bir türlü hızlanmıyordu...
Acaba neden diye düşünürken ne göreyim hareret seviyesi artmış... Araç sadece kendini soğutacak ve acil durum manevrası yapacak kadar gaza basmama imkan veriyor. Sonuçta, sensör olmasa idi. Motor yapmak filan gerekirdi... Vs vs...Örnek çok....


Öylece kalakaldım yazdıklarınızı okuyunca..Ellerinize sağlık Serdar bey.
 



Ynt: Discovery I vs. Discovery II

bu forumda yazilanlar discovery almayi dusunen yada alanlar icin cok faydali gec okudum ama yinede iyi geldi :smiley:
 








Ynt: Discovery I vs. Discovery II

merhaba

bu araç üye araçlardan biri mi yani tanıyan var mı ?

ayrıca ne dersiniz ?

http://www.askinjeep.com/tr/ilan_detay.asp?ilan_id=794
 

Ynt: Discovery I vs. Discovery II

Nejat' Alıntı:
merhaba

bu araç üye araçlardan biri mi yani tanıyan var mı ?

ayrıca ne dersiniz ?

http://www.askinjeep.com/tr/ilan_detay.asp?ilan_id=794

Nejat abi ben Bu aracı 2 defa gördüm gayet temiz di bir sıkıntısı yoktu güzel bir araba; km emsallerine göre biraz yüksek olsa da hiç de kötü bir araç değil
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,054
Mesajlar
1,528,058
Kayıtlı Üye Sayımız
166,798
Kaydolan Son Üyemiz
VifoOBB

SON KONULAR



Geri
Üst