Discovery II TD5

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan endy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 183
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 32,515
Ynt: Discovery II TD5

BOBO' Alıntı:
Cihan Bey EK'teki fotograf ile destekleyince daha bir etkileyici oluyor argumanınız...
;D ;D ;D
Diyecek birsey kalmıyor.
Sana sonuna kadar katılıyorum Burakcım ))) Cihan bey vx100 alırken en fazla kaç km'lik bakmamızı önerirsiniz? malum elimizde patlarsa motor, yenilenmesi baya pahalıya al olur gibi...
 

Etiketler
Ynt: Discovery II TD5

arkadaşlar eğer temiz güzel bakılmış bir araç ise km nin motor açısından çok önemi yok gibi , çünki bildiğiniz gibi VX 100 motorları fazla devir çevirmeden tork üretir dolasıyla yıpranması diğer devirli motorlardan daha zordur , ama makina hararet görmemiş ve yıpramamış olması koşulu ile ,yani 300 binler 350 binler çok önemli değil , ama bunu yanında ön takım ,yani yürüyen eleman ve süspansiyonda maliyetlidir , şanzumanda poblemsizdir , siz baktığınız araçları linkleyin beraber inceleriz
 







Ynt: Discovery II TD5

cemtascioglu' Alıntı:
tabi gorus farkı bakıs farkı cıhanım bır toyotaya bak bırde bu aslan parçasına ;D
Cem Bey
Her ne kadar Cihan Bey in toyota sı ihitşamlı gözüksede, bir disco sahibi olarak sonuna kadar aracımıza aşığız.
Sanırım bu biraz da fanatizm...
Sizin aracınız da çok yakışıklı maşallah... 8)

Selamlar.
 






Ynt: Discovery II TD5

2001 model TD5 aracımı sorunsuz kullanıyorum. Hangi aracı hard offroad'a sokarsanız sokun bir yerinden sorun çıkartır. Kişisel tercih denirken, nerede ve ne amaçla kullanacağınız önemli. Durup dururken bozulmuyor ya o amigolar, aks başları,borular vs?...Araçlar 9-10 senelik. Zaman aşımı, metal yorgunluğu, bakım önemli. Ancak ne olursa olsun sorumsuz bir sahibin elinde toyota,land,jeep farketmez, her araç ölmeye mahkumdur. Saygılar.
 


Ynt: Discovery II TD5

Şuanda Forester turbo kullanıyorum ve LPG taktırdım, eşim aracı çok sevdiği için ona bırakacağım ve bende kamp eşyalarını daha iyi sığdırabileceğim bir araç bakıyorum. LPG'li olmasını çok istemiyorum. Birçok araca baktım bir türlü karar veremedim. Ender bey ile yakın kriterlere sahibim (maks. 37bin TL, otomatik, 4x4, hız sabitleme ve koltuk ısıtma).

Dizel araçlar hep 200bin km'ye yakın. FL baktım fakat euroncap testleri ve diğer sorunları nedeniyle vazgeçtim. GC 4.7'ler iyi ama vergileri çok ve LPG'li olacak. Dizel 2.7'lerde çok pahalı. 2.8'lerde hiç bagaj yok. Mercedes ML 320'ler donanım ve güvenlik açısından iyi geldi, LPG taktırılırsa. LPG'nin simit tank olmasını istiyorum.

Eskiden beri düşündüğüm ama cesaret edemediğim Disco.'lara geldim dönüp dolaşıp. Ağır offroad düşünmüyorum, fakat elbette güvenebileceğim bir araç olmalı.

Bunları gözönüne alırsak Disco II 2000-2001 model TD5 otomatik tavsiye eder misiniz?
 

Ynt: Discovery II TD5

Merhaba

disco II TD5 güzel fakat sıkıntılarından bahsediyorlar arkadaşlarımız ;

sıkıntısız olanı 2.7 crd

TD5 ortalama 14 litre yakıt verisi verior şehir içinde, CRD 11-12 civarında

birde disco v8 LPG li opsiyonu var TD5 ile hemen hemen aynı şeye geliyor.

Bence amacınız kamp ise daha yeni model çift kabin ranger, Isuzu, bakabilir ya da CRD inceleyebilirsiniz
 

Ynt: Discovery II TD5

Çift kabin araçlar İstanbul'da büyük sıkıntı 1. köprüden dolayı. Ayrıca hız sınırının düşük olması, arkanın amortisör olmaması, her sene muayeneye gitmesi gibi sebeplerden vazgeçtim.

2.7 crd'ler gayet güzel fakat alınabilecek araçlar 42-43bin'den başlıyor ve o kadar bütçem yok :

Halen bulamadım uygun bir araç..
 



Ynt: Discovery II TD5


O zaman çok temiz YÜKSEK KM li bir td5 bakın derim

çünkü yüksek km liler illa bir çok bakımdan geçmiş oluyorlar
motoru yeni sıfırlanmış, turbosu enjektörleri elden geçmiş bir td5 olabilir bence 120000-150000 km deki araçlardan daha mantıklı olur


Selamlar