Tavan tamam sayılır, son kat alüminyum kaplı izolasyonu yapıştırdım. Hava boşluğu için ufak bir pencere yeri bıraktım, orası sonra. Yan panellere farklı bir malzeme kullandım, kampçıların altlarına serdikleri "mat" tabir edilen şeylerden. Bunların bir yüzü sertleştirildiği için daha dayanıklı olur diye düşündüm, izolasyon yetenekleri aynı sanırım diğer malzemelerle, kapalı hücre Poliüretan hepsi. Önemli olan küçük hücreli olması ve koku yapmaması. Boşluklara da köpük veya taşyünü doldurup üstlerini bantlayarak yaşam mahalliyle bağlantısını kesmeye çalıştım. Küçük parlak bantlar deliklerin üstüne denk gelen yerler.
Bu hafta multimedya işini hallettim, araçtaki sistemi söküp resimdeki aleti aldım. Telefon görüşmeleri, ön ve arka kamera, navigasyon , radyo, internet üzerinden tüm android uygulamalar (Youtube,Facebook,TV vs) kullanmak mümkün. Sim kart takarak ya da cep telefonu internetini ,wi-fi interneti bağlayarak tüm uygulamalar kullanılabiliyor. USB girişine harddisk bağlayarak film , müzik vs. izlenebiliyor. Açılış hızı konusunda şüphelerim vardı ama aracı çalıştırana kadar hazır hale geliyor, güzel. İsterseniz monitör bağlayarak arka tarafa da görüntüyü aktarabiliyorsunuz.
Bu gün camlara 2 numara film çektirdim, içlerinde alüminyum yansıtıcılar olmasına rağmen çirkin görüntüye engel oldu, daha önce çok bağırıyor ve dikkat çekiyordu. Sıcak konusunda da daha iyi oldu tabii.
1 depo şehiriçi-dışı karışık yakıt ortalaması. 5.2 litre/100km
Bence iyi, uzun yolda daha da düşecektir, dolaşma masraflarını aza indirmek lazım, hayat pahalı.
Sürgülü kapı sadece dıştan açılıyordu, ona içten kol taktırdım. Boşluklara taş yünü doldurdum, delikleri bantla kapattım ki içeri tozumasın, yan duvardaki düz yüzeylere 2. kat izolasyon malzemesi yapıştırdım. Eğimli kısımlara da ya kalın kumaş, ya da ince izolasyon üzeri kumaş yapmayı düşünüyorum. Tekerlerin davlumbazlarının da kaplamasını bitirdim.
Sürgülü kapı sadece dıştan açılıyordu, ona içten kol taktırdım. Boşluklara taş yünü doldurdum, delikleri bantla kapattım ki içeri tozumasın, yan duvardaki düz yüzeylere 2. kat izolasyon malzemesi yapıştırdım. Eğimli kısımlara da ya kalın kumaş, ya da ince izolasyon üzeri kumaş yapmayı düşünüyorum. Tekerlerin davlumbazlarının da kaplamasını bitirdim.
Para bitti. Ufak bir kompresörlü buzdolabı 2000 tl ! Yukarı havalandırma taktıracaktım, tüvtürk sorun çıkarır mı bilemedim,( bu seneki muayenesinde kamyonet olarak geçmesi gerekiyor, seneye karavan için geçecek) satan adam da büyük karavanlar için bunlar, seninkine olmaz dedi kafamı karıştırdı. ( 28*28) Gidip malzemeyi görmem lazım . Fakat izolasyon çok işe yaradı, güneş altında bile kızmıyor arabanın içi, ilk girişte bile hafif sıcak o kadar, klima çalışınca mis gibi oluyor. 1 kademeden fazla açmaya gerek olmuyor. (Klima bakımı da 1.500 tuttu, boruları değişti)
merhaba yatagı ne dusunuyorsun.
sabit yapmaktansa Mira Çekyat Kanepe Gri MRGRİ Evdemo | Trendyol
şu tarz birşey koymak hem yer açısından hem kullanış açısından göze hoş geliyor 2 zayıf kişide rahat sıgabilir
Evet, çekyat şeklinde bir şey olacak, 2 kişi yatabilecek, becerebilirsem mutfak tezgahının üstünü de olaya katmayı düşünüyorum. Tezgahı biraz alçak yapabilirim, sonuçta ayakta durararak kullanılmayacak.
120 cm sığar tabii. 140 cm zaten daha kısa kısmı (davlumbazların üstündeki kısımlardan), o boşluk kısmı daha müsait, sanırım 150 filan olur. Ama yerden yüksek olmalı mecburen, onu da göz önüne alın.
Benim tasarımımda şöför ve yolcu koltuklarının donerli yapıp aradaki bolmeyi kaldırarak gunduz oturma gece yatak versiyonu dusunuyorum.ancak bu versiyon için bana cargo max xl (plus olmayan) 2 tek koltuk avantajıyladaha uygun geliyor.alternatif olarak ducato 8m3 dusunmustum ona çok daha uygun ancak 30cm eninin fazla olması garaj kapımın limitlerini astıgından şu an ilgi alanımın dısında. çevirme esnasında sorun olabileceginden masayı söför koltugunun arkasına dikine monte edip oturma gruplarının uzerini ortuyle kapatmayı dusunuyorum.biraz sınırları zorlayacagım ama eger olursa uste sunroof ve tavan kenarlarına lumbuz pencere koyduracagım. saygılar
Onu ben de düşündüm ama alçak tavan içeriyi havasız yapar diye vazgeçtim. Benim koltuklar dönmüyor fakat avantajı 1 + 2 ruhsatı olması. Yolcu koltuğu sırtlığı öne doğru devrilip masa gibi ufak bir alan oluşuyor, belki kullanılır, sonra düşüneceğim, altında da ufak bir sandık var, ıvır zıvır konabilir.