1-devre sistemi:
eşit arka aks yükü olan araçlar için
1-devre sistemi, arka aksın hava körükleri merkezi doldurulmuş ya da ortak bir hava hattı aracılığıyla ya da ortak bir hava devresi üzerinden boşaltılır zaman. İsteğe bağlı ışıklı - - kabindeki basınç göstergesi hava basıncı kontrol ve izleme tek içeren bir tuş takımı üzerinde yer alır. arka dingil yüksekliği seviyesi, böylece sadece aynı anda kontrol edilebilir. düzensiz yük hava yay düşürücü tek taraflı mümkün değildir. 1-devre sistemi bu nedenle sadece bile arka aks ile araçlar için tavsiye edilir.
Aracın yürürü ile yapılacak degişiklikde proje yaptırmak gerekecekttir,yürür projesinde ise fren testi devreye giriyor bu sanayilerde yapılan tüv.testi degil. TSE nin yapacagı fren testi kabul ediliyor testden sonra yapılan proje onaylanıp öyle tüv istasyonunu gidiliyor.Bu testin fiyatıda yanlış hatırlamıyorsam 2200 tl.civarı diye biliyorum.Ayrıca 500 ila 1000 tl. civarıda proje masrafı yani sadece evrak işi yaklaşık 3000 tl. bulacaktır.
Bende kullanıyorum daha 20 gün önce TÜV den hiç bir sorun olmadan geçtim. Arabaya çok faydası var virajlarda makaslara binen yük çok azalıyor. Bozuk yollarda konfor artıyor. Daha bir çok faydası var. Ama benim körükler makasın üstündedeğil yanında. Körüklere hava girince bütün yük koruklerde oluyor.
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben aracimda kullaniyorum , sürüs rahatligi sagliyor .Yalniz benim hava yastiklarina ayni havayi basabiliyorum . Sizin gösterdiginiz iki hattan hava basilabiliyor ve bu vesileyle yastiklardaki hava ayri ayri ayarlanabiliyor . Bunun daha iyi oldugunu düsünüyorum cünkü yükü daha iyi dagitabiliyorsunuz . Ayrica TÜV de problem cikartildigini bende duydum , giderken söküp daha sonra yerine takacagim
Konu çok güzel
Teknik ve teorik olarak makas veya helezon sisteminden çok daha güvenli özellikle viraj emniyeti ve fren basıncı açısından !
Ancak işin ehli teknik konuyu iyi bilen tarafından monte edilmeli sistemin çalışma prensibi denge ve basınçla orantılı , Bildiğim kadar yakında Bursa da bir firma bu sistemi tam takım olarak imalatı konusunda çalışmaları var ve yakın zamanda piyasada bulmak mümkün olacak ve kit olarak orta ticari araçlara ve jeep grubuda dahil olmak üzere bir çok seçeneği olacak dolayısı ile yut dışından temin edilen ve pahalı yükseltme kitine ihtiyaç kalmadan araçlara montesi mümkün olacaktır
Konuyu yakından takip edeceğim ve tam olarak kit hazır olduğunda konuyu tek başlık halinde yeniden gündeme getireceğim
Benim takip ettigim marka goldschmidt bu isleri yapan ve satan Firma
alman mali %100
kompresör Cin olabilirmi ,olabilir almanlar son zamanlarda cin le Cok is yapiyor
fuarda bu konuyu arastracagim