Bugün biraz dolaştım dağlarda.
Yağmur sonrası çok ciddi çamur vardı. Gerçekten çok zorlandım. Yengeç gibi şarampolün yanında yan yan giderken direksiyonun hiç bir fonksiyon görmemesi bol miktarda adrenaline sebep oluyor.
Lastikler at olmadan hep tedirgin gidiyorum çamurda.
Michelin latitude crossun çamur performansı nasıldır acaba?
Lastigi görseller disinda bizzat gordum ve inceledim.
Bence kum cakilda iyi ve saglam bir lastik ama inanin dis derinligi vs bana hic AT lastikler gibi gelmedi. Zaten AT lastik yok sanirim Michelinde.
Bence islak zeminde ATlerden iyi ancak arazide ATlerden kötü bir lastik Latitude Cross.
AT, OffRoad tip lastikler, ağır lastiklerdir... motoru-öntakımı-şanzımanı-defransiyeli-süspansiyonu vs zorlar..
buna göre ilave modlamalar (yükseltme, mekanik ayarlamalar,vs) gerektiği de malum...
3 ay AT(yoko-geo) taktım, öntakımda-aksda zorlanma ve hafif boşluk yaptı sanki...
Daha once de belirtmistim; kis lastigini secerken kullanacagimiz iklim ve yol sartlari goz onune alinmali.
Eger her iklimde varim be diyorsak ortalama degerlere sahip bir kislastigi almaliyiz.
Ornegin NEXEN: Uygun fiyatli kar uzerinde iyi cekis ve ortalama fren sunan birlastik.
Ama kuru zemin islak zemin ortalamanin altinda.
Yani Istanbul icin uygun olmayabilir.
Bende sonunda aldım kurtuldum. Mıchelin çok aradım bulamadım fabrikada da yok nokian suv3 iki yıldır getirmemiş yetkili disbiritör. Testlerde kar performansı en iyi conti ile pirelli idi yakıt c sınıfı olduğu için pirelliyi tercih ettim. Onuda son anda buldum fabrikada son 5 tane vardı 4 ben aldım 37 haftanın lastiği yeni lastik üretim yeri Kanada sanırsam lastikte öyle yazıyor. 280dan aldım. Baya yumuşak contiden sonra bu da çabuk aşınacağa benziyor.
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Scorpion bu sottezero ile aynı bende anlamadım ne fark var orda küçük ebat vardı sottezero baktım aynı sadece diş derinliği scorpionda daha fazla gibi geldi. settozero ıslakta b etiketi vardı scorpion c
98 endeksli yok muydu?
102 yi kullanin bakalim izlenimleri merak ediyorum.
Cunku 98 endeksle Dusterlar 29 psi hava belirlenmis.
Bazi arkadaslar yol tutus kotulesse de 34 hava ile geziyor.
Siz bu lastikle 30 havayi aşmayın. Cunku yanaklari guclendirilmis bir lastik almissiniz.
Yoktu 98 de 102h da. kar yağsın paylaşırım burdan izlenimlerimi 2 sene conti kullandım farkı yazmaya çalışırım.
adama hava için kapıyı gösterdim abi sen bakma ona dedi 32 vur dedim 34 iyi dedi sonra 34 de düşük 36 vurdu. contilerde de 38 hava ile dolaşmıştım
Bu hava işi 30 ile 36 arası tamamen konfor tercihine bağlı kanımca , arkalara 36 aşırı fazla dikkat ederseniz kurudan hafif ıslağa geçtinizmi lastğin kenarlarının yere değmediğini göreceksiniz önlerde 29 beya 30 yanakları fazla eziyor sarsıntı çok olmasın diye önleri 32 arkaları 30 yapıyorum arka 30 un üstüne çıkınca fazla olmasından ziyade ufak tefek çukurlarda çok gümleme yapıyor
Yoktu 98 de 102h da. kar yağsın paylaşırım burdan izlenimlerimi 2 sene conti kullandım farkı yazmaya çalışırım.
adama hava için kapıyı gösterdim abi sen bakma ona dedi 32 vur dedim 34 iyi dedi sonra 34 de düşük 36 vurdu. contilerde de 38 hava ile dolaşmıştım
Eski contiler kar lastiğimiydi ? Eğer orjinal lastikleriyse prellilerle karşılaştırmak doğru olmaz çünkü orjinal contiler kar lastiği değil çıkmaya çıkıyor inerken normal lastikten hiçbir farkı yok karda tabi
Hele bir kar yağsın selçukla Bf ile conticontacwinterın kar performansını videolu paylaşıcaz