Ford Ranger'i günlük kullanmak?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sarmisak Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 46
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 88,529
Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

üstad yağla beraber kullanmanı tavsiye etmesemde (duyumlara göre zararlıymış)ben hiç denemdim motorda gerçekten zararı varmı malüm yeni nesiller common rail yani yağlı mazot kalın gelebilir karışımlı mazot hakkında aydınlatırsan sevinirim keşke yakıtlardaki vergi yükü insede bizde böyle şeylere başvurmasak.....
 

Etiketler
Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

benim araç 2006 model eski kasa öyle elektronik pompa falan yok eski kasalarda fazla teknolojik bir motor olmadığından pek bir problem olmuyor zaten yeni teknoloji araçlarda böyle bir şey mümkün değil bırakın yağı, kırsal motorin bile koyma şansınız yok hemen pompa yiyor eğer sizin aracınız yeni model elektronik pompalıysa bu sadece intihar olur hiç yaklaşmayın.... ben yağı inceltmek amacıyla bir miktar mazotla karıştırıyorum ancak aracınızı benim gibi sürekli kullanıp çok kilometre yapmıyorsanız eğer yağ olayına hiç girmeyin derim, ben aracımla çok fazla kilometre yaptığım için iki gün sonra motorda herhangi problem çıktığında kullanmış olduğum yağın bana olan kazancı aradaki farkı karşılayacağı için çok önemsemiyorum.....
 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

Ben 2009 model XLT AT hi rider aracımı günlük kullanıyorum, İstanbul'da yaşadığım dönemde de kullanıyordum.Hiç sorun yaşamadım.
Satıyorum, alanıda satanıda utandırmaz.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

ben günlük olarak kullanıyorum herkese tavsiye ederim.yakıtıda normal 100 km de 8-8,5 lt yakıyor.çekişi ve torku harika.
 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

2011 4x2 LXT otomatik vites sahibiyim. Traktör yolu, şehiriçi ve şehirlerarası asfalt yolda kullanıyorum. Şu geçen hafta bolca yağan yağmurlarda asfalt üzerinde en ufak bir problem yaşamadım. Hız limitlerine uyduğunuz sürece, direksiyonu çok çevirip gaz pedalına dibine kadar basmadığınız sürece )ki niye böyle bir şey yapmak gereksin) kıç atmıyor. Pickuplar (sadece Ranger değil, hepsi için) kıç atıyor diyen vatandaşların hız limitlerine uymadıklarına eminim. Onlar sedan arabalarla da kıç atıyordur zaten.

İstanbul'da bulunduğum sırada (trafik yoğunluğu saolsun) yakıt fazla gitti, ancak katalog değerini sadece 0.1 geçti.

Günlük kullanımın eksilerini sıralamak gerekirse:
- Turbo yüzünden motoru durdurmadan önce, boşta en az 30 saniye çalıştırmak lazım. Bir zorunluluk değil, ancak aksi durumda turbonun ömrü kısalıyor ve turbo da çok ucuz bir parça değil bildiğim kadarıyla. Turbo timer takılabilir 300-400 liraya, ama zaten park ettikten sonra, araçtan inmeden önce, aracın sağına soluna bakarak geçiyor vakit zaten.
- Dar sokak dönüşlerinde fazladan bir manevra yapmak gerekebiliyor bazen.
- Park sensörü yoksa (gerçi Wildtrak'ta var) dar yerlere paralel park etmek kolay olmuyor. Yanınızda yolcu varsa, inip yardım edebilir tabi.
- Arkadaki yolcular (ki hergün arkada yolcu taşınıyorsa düşünmek gerekir) çukurlu yollarımız sayesinde biraz fazla hopluyorlar oturdukları yerde. Gerçi zaten çukurlardan çok hızlı geçmediğimiz için (görmediklerimiz hariç) bu da büyük bir mesele değil.

Gülü seven dikenine katlanır, ki Ranger'in günlük kullanımda pek de fazla dikeni var diyemem.
 



Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

eski kasa ranger kullanan bir arkadaşımız turbo üzerinde yaptığı ufak bir değişikle aracın yakıt sarfiyatı konusunda çok ciddi bir düşüş sağladı şehir içi 800 km gibi performans alıyor şu an aracından...
 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

ford sınıfının en iyi araçını yaptı duyrulur, bu gün tüyap fuarında inceledim Yeni ford Ranger wıldtrak 3.2 L Duratorg TDCİ 200 hp şu anda sınıfının güç olarak en iyi si bence biraz arb gibi 4x4 firmaları el atsa bu markaya birşeyler değişecek diyorum

 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

4x4 firmaları el atmadan, vergisi biraz düşse de mantıklı seviyelere gelse, on sene araca sahip olunca alıi değeri kadar MTV ödemek gerekiyor 3.2 motora.
 

Ynt: Ford Ranger'i günlük kullanmak?

2008'in ağustos ayından beridir 4x2 hi-rider modelini kullanıyorum! Şuan 85 bin oldu ne bi masraf ne de sıkıntı yaşattı! Şehir içinde işimde kullanıyorum; ıslak olmayan toprak yollarda tekerleklrin havada kalmayacak şekilde de karda avda balıkta sınırlarını bildiğiniz sürece hiç bir problem yaşamazsınız...
Lastikleriniz iyi olduğu sürece virajlarda savrulmazsınız ;enteresan bir yönüde kadran 180 olduğunda devir saati 3,5 devirlerde oluyor 5 bine çok rsahat oturuyor süper bir sürat ve tork!!!
Tek bir eksiğim var ve pişmanlığım var alırken neden Thunder almadım çok pişmanım biraz daha amortismanını doldursun ilk fırsatta Thunder alacam
Saygılarımla...
 

2015'te aldığım Ford ranger wildtrak arka kapak boyalı çıktı, ford'a başvurmama rağmen hiçbir düzeltici işlem yapmadılar, bilginiz olsun, ayrıca araç için 3.2 motor saçma sapan gereksiz ve arkada 1 ton yük taşımayacaksanız, çok dengesiz ve konforsuz, paylaşmak istedim.
 



2015'te aldığım Ford ranger wildtrak arka kapak boyalı çıktı, ford'a başvurmama rağmen hiçbir düzeltici işlem yapmadılar, bilginiz olsun, ayrıca araç için 3.2 motor saçma sapan gereksiz ve arkada 1 ton yük taşımayacaksanız, çok dengesiz ve konforsuz, paylaşmak istedim.
 

Eski konuyu hortlatmış gibi olacağım ama, bir haftadır 2017 XLT AT kullanıyorum. Dur kalk trafiğinde, aracın torku güçlü olduğu için hiç zorlanmıyor. Genelde güzergahım Kavacık - Kağıthane arası. Bir defa çok güvenli trafikte. Çok rahat görüşünüz var. Yükseltme kiti yok, Avm otoparklarına rahat giriyor. Yer bulmak için extra bir tur atmak gerekiyor bazen.

Bir iki dar sokaklara girince, extra manevra yapmam gerekti. Uzunluğunda dolayı , o kadar. Şu an yol bilgisayarında ,ortalama 9LT gösteriyor yakıt.
 

Çin malı geri görüş taktırdım özellikle gece arazide çok büyük faydası oluyor.
 


markasını hatırlamıyorum ancak döviz patlamadan önce 250 tl ye almıştım geri vites lambası ile çok iyi iş görüyor.