Merhaba arkadaşlar, bir kaç gün önce başıma ilginç bir olay geldi ve hala çözüme ulaşamadım, aracım taş sekmesi sonucu ön camı çatladı mecburen gittik değiştirdik. Alakası yok ya her şey bundan sonra başladı, dönüşte önce araç yüksek devirde tekleme yapmaya başladı yani örneğin 2500 devir üstüne çıktığında devri bir anda düşürüyor sonra tekrar gaz yiyor (benzin ve lpg'de de yaptı aynısını) gelmemiz gereken konuma geldik. Araçta mekanik problem yok , yağ tamam, duman atma yok, suyu tamam, fanlar dönüyor hatta tüm elektronik aksam görünürde çalışıyor, daha sonra aracımızda marşa bastık araç çalışmıyor, vurduralım dedik 1 kere çalıştı sonra devirden ötürü stop etti, eksantrik sensöründe sorun olabileceğini düşündüm güzelce temizledik marşa bastık bu sefer zorda olsa marş aldı hatta 1-2 deneme yaptım kapattım açtım güzelce tek seferde marş yiyor ama devir kafasına göre bir aşağı bir yukarı hareket ediyor gaz verince, sonrasında tekrar aynısını yapmaya başladı ve çalışmadı. Bujileri, Ateşleme bobinleri yedekleri vardı onlarla değiştim. Eksantrik sensöründen kaynaklanabileceğini düşündüğüm için servisten bu sensörü satın alıp otobüs aracılığı ile getirttim büyük hevesle taktım ama yine aynı, usta krank sensöründe problem yok dedi ama devirde oynamıyor acaba sorun neyden kaynaklanıyor olabilir. Araç 1.8 2001 model 3 kapı freelander.