3 sende bu oldu yarın bir gün turbolu olsun diyip değiştircek aracı bir 3 senede ona ugraşcak sonra yaa bide puma motor deniyim diyip onuda değiştirecek... bitmez sonu yok ama derya düğün arabası yapıp süslettiğimde gerçekten tekrar hayran oldum allah kazasısız belasız mutlu günlerde binmeyi nasip etsin kardeşim..
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.
Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
mrdnmz' Alıntı:
Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.
Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?
Benim arkada kilit olduğu için orta kilidi sadece dik rampa kalkışlarında 1-2 kere kullandım. kaydığın yeri görmedim emre orası için birşey diyemiycem ama keskin virajlı (tam sağ-tam sol) dönüşlerde dif.lock tehlikeli. kasıntı yapar, çapraz tekerleri kasar, dişli sıyırma kırma riski olur. mesela kaza yapan araç o rampada ağır devir dif.lok a alsaydı araçtan inse bile araç 2km hızla ağır ağır o rampadan aşağıya kadar inerdi
Ben neredeyse 1. vitesi hiç kullanmadım. kalkışlarda bile ağır devirle 2 hatta 3 le kalktım. inişlerde de aynı şekilde hiç gaz vermeden 2. ve 3. vites
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
dturan' Alıntı:
Benim arkada kilit olduğu için orta kilidi sadece dik rampa kalkışlarında 1-2 kere kullandım. kaydığın yeri görmedim emre orası için birşey diyemiycem ama keskin virajlı (tam sağ-tam sol) dönüşlerde dif.lock tehlikeli. kasıntı yapar, çapraz tekerleri kasar, dişli sıyırma kırma riski olur. mesela kaza yapan araç o rampada ağır devir dif.lok a alsaydı araçtan inse bile araç 2km hızla ağır ağır o rampadan aşağıya kadar inerdi
Ben neredeyse 1. vitesi hiç kullanmadım. kalkışlarda bile ağır devirle 2 hatta 3 le kalktım. inişlerde de aynı şekilde hiç gaz vermeden 2. ve 3. vites
Zaten benim kaydığım yerde ilk sen kaydın o yüzden buz olan zeminde biz de kaydık düz yol ama yokuştu. Demek ki dif.lock a alsaymışım sıkıntı olmayacakmış...
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
Emre yanlış hatırlamıyosam vites tercihinde de bi sıkıntı vardı sanki ben vitese takamadın sanırım el alışkanlığı olmadığından yoksa sıkıntı yaşamazdık diye düşünüyorum
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
tafa4196' Alıntı:
Emre yanlış hatırlamıyosam vites tercihinde de bi sıkıntı vardı sanki ben vitese takamadın sanırım el alışkanlığı olmadığından yoksa sıkıntı yaşamazdık diye düşünüyorum
onu itiraf etmiştim zaten yanlış viteste olabilirim diye. ama yine de dif.lock açık olsa idi demek ki vitesi absorve edecekmiş... Bu arada doğrudur el alışkanlığı kazanamadım henüz özellikle 2ni vitesin yerini tutturamıyorum hala
Ynt: Gezenbilir Land Rover Buluşması Görselleri (7 - 8 Aralık 2013)
mrdnmz' Alıntı:
Yarım lakaln bir buluşmamız var konuya geri dönelim nerede, ne zaman sorunsalına odaklanalım bence... Tadı damagımda kaldı da.
Bu arada sürüş teknikği ile ilgili bir sorum olacak. Muhtemelen bir çoğumuz belki de hepimiz takviyeli viteste kullandık. Benim merak ettiğim benim kaydığım yerde dif.lock a alsaydım faydası olur muydu? Ya da dif.lock kullanımına uygun bir rota mıydı?