ozan odaha uzun iş gerçekten zate uydurabilmek için illa lr yada o tip bir porya bulman gerekir ve o porya cj dingiline flanş yaptırılıp vidalanması gerekir yane cok daha uzun iş
benim başıma gelmedi bugüne kadar bundan sonrada gelemez zaten en azından cj de ;D
tekrar toplarsam ilerde aklımda olucak
teşekkürler
bu arada jyras geçmiş olsun bugün tv de izledim talihsiz bir olay
mecburen geziyi sonlandırıyosun en kötü kısmı olsa gerek
Abi bişey diyecem Unimog dingili takacaksanız niye düdük kadar CJ lerle uğraşıyorsunuz adamakıllı Unimog, alın olsun bitsin, hiç değilse içinde bunalmazsınız, iki parça eşya koyacak yer olur.
Sonra 48 inch boggeri CJ 5 veya 7 ye aks açıklığını uzatmadan koymanın imkanı yok ki, 48*2.54*2=243.84=96 inch eder arada ne kalıyor ? esneyince lastikler birbirine çarpar, kaster i nasıl vereceksin bu arabanın kıçı başı başka yöne gider, Kilitli diff çalışmaz, kumandalı olması lazım, rampaya vurdunmu top gibi yuvarlanır, Belki CJ 8 olabilir, attığın taş ürküttüğün kurbağaya değermi? bence değmez, uzun süreli bir sanayi macerasından öteye gitmez.
Hayal kuruyorsanız bari tutulabilir bir yeri olsun ;D