Günlük Motosiklet kontrolü basit olarak şöyle yapılır;
P-O-W-E-R
P-Petrol = Benzin varmı..
O-Oil= Yağlar
W-Water= Su
E-Electricity = Far, stop, park, sinyaller..
R-Rubber /Kauçuk= Lastikler, havası..
Bunlara ek olarak;
Yürür yürümez, hafifçe ön ve arka fren kontrolü..
Sevgili Arkadaşlar,
Motosikletiniz ısınırken yapacağınız (fazla zaman harcamadan) bu kontroller ile bir çok belayı uzaklaştırmış olacağınızı tekrar hatırlatmak istiyorum.
Lastik basıncı konusuna gelince. 3-4 PSI eksik lastik başınıza ciddi bela açar (Özellikle frenleme ve tutuşun azıcık dahi bozuk olduğu virajlarda). Digital, kaliteli bir lastik basınç ölçer edinmeniz ve yanınızda taşımanız bu işin doğrusudur. Benzinlik, motor tamirciniz vs..güvenmeyiniz. Kendi edinmiş olduğunuz basınç ölçere göre havalarını ayarlayınız.
P-O-W-E-R
P-Petrol = Benzin varmı..
O-Oil= Yağlar
W-Water= Su
E-Electricity = Far, stop, park, sinyaller..
R-Rubber /Kauçuk= Lastikler, havası..
Bunlara ek olarak;
Yürür yürümez, hafifçe ön ve arka fren kontrolü..
Sevgili Arkadaşlar,
Motosikletiniz ısınırken yapacağınız (fazla zaman harcamadan) bu kontroller ile bir çok belayı uzaklaştırmış olacağınızı tekrar hatırlatmak istiyorum.
Lastik basıncı konusuna gelince. 3-4 PSI eksik lastik başınıza ciddi bela açar (Özellikle frenleme ve tutuşun azıcık dahi bozuk olduğu virajlarda). Digital, kaliteli bir lastik basınç ölçer edinmeniz ve yanınızda taşımanız bu işin doğrusudur. Benzinlik, motor tamirciniz vs..güvenmeyiniz. Kendi edinmiş olduğunuz basınç ölçere göre havalarını ayarlayınız.