Merhaba değerli forum sakinleri,
2011 yılından beri forumu takip eder okur dururum. Bütün konuları olmasa da ilgimi çeken araçlar hakkında bütün konuları okudum. Sonuç olarak bugün yarın bi ln65 alma planım var. Jimny Defender Pajero vs derken hilux son karar (enduro motorum var çeki demiri römork vs. Uğraşmadan taşımak için) forumdaki konular bi hayli eski 2012 2013 lerden kalma, hem hafızayı çalıştırmak hemde konuları güncellemek açısından siz değerli forum sakinlerine bir kaç sorum ve tavsiyelerinize ihtiyacım olacak. Sizin tabirinizle piknikçi modunda takılıcam aslında, çamurun anasını motorla ağlatıyorum zaten.
Vinç ne olursa olsun istiyorum ruhsat muayene durumu nedir ?
Araç günlük kullanılmicak sadece araziye gidip gelicek, at mi mt mi yada bilindik iyi marka mı yoksa ucuz yollu bi kaç marka türemiş iş görür mü ?
Devasal bi yükseltme değilde tadında bırakmak istersek makaslarla oynamak yeterli midir ?
Ayna mahruti oranı 4.88 de kaldı en son 2.4 ve 2.8 lerim farklı sanırım bi kaç tartışma olmuş 5 6 sene önce durum şuan nedir ? Alıcağım araç 2.4 bu oranlar ile oynamam şart mı ? Yakıt vs düşünmüyorum, takılabilecek en uygun lastik ölçüsü nedir ?
Bu konuyla ilgili çok başlık var haklısınız ama 40 takan da olmuş 31 32 de, turbo uygulayan üyeler olmuş.
Forumda bilgi kadar bilgi kirliliğide var aslında motor camiasıda böyledir izmirdeki adamın kullandığı lastik istanbulda çöp dür mesela
ama 2 tarafta kendi lastiğinin en iyi olduğunu anlatır durur
Sonuç olarak beni ve motorumu araziye götürücek, arada tatlı tatlı göl dere kenarına, yazın kumsala gidicek bi araç olucak
Son olarak yapılı bi aracı 35 40 arasına almak yerine 20 25 arası aracı alıp 15 ben kendim harcayarak vinç jant lastik yükseltme ufak tefek aksesuar işini çözebilirmiyim ? Uzun oldu biliyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler.
2011 yılından beri forumu takip eder okur dururum. Bütün konuları olmasa da ilgimi çeken araçlar hakkında bütün konuları okudum. Sonuç olarak bugün yarın bi ln65 alma planım var. Jimny Defender Pajero vs derken hilux son karar (enduro motorum var çeki demiri römork vs. Uğraşmadan taşımak için) forumdaki konular bi hayli eski 2012 2013 lerden kalma, hem hafızayı çalıştırmak hemde konuları güncellemek açısından siz değerli forum sakinlerine bir kaç sorum ve tavsiyelerinize ihtiyacım olacak. Sizin tabirinizle piknikçi modunda takılıcam aslında, çamurun anasını motorla ağlatıyorum zaten.
Vinç ne olursa olsun istiyorum ruhsat muayene durumu nedir ?
Araç günlük kullanılmicak sadece araziye gidip gelicek, at mi mt mi yada bilindik iyi marka mı yoksa ucuz yollu bi kaç marka türemiş iş görür mü ?
Devasal bi yükseltme değilde tadında bırakmak istersek makaslarla oynamak yeterli midir ?
Ayna mahruti oranı 4.88 de kaldı en son 2.4 ve 2.8 lerim farklı sanırım bi kaç tartışma olmuş 5 6 sene önce durum şuan nedir ? Alıcağım araç 2.4 bu oranlar ile oynamam şart mı ? Yakıt vs düşünmüyorum, takılabilecek en uygun lastik ölçüsü nedir ?
Bu konuyla ilgili çok başlık var haklısınız ama 40 takan da olmuş 31 32 de, turbo uygulayan üyeler olmuş.
Forumda bilgi kadar bilgi kirliliğide var aslında motor camiasıda böyledir izmirdeki adamın kullandığı lastik istanbulda çöp dür mesela
Sonuç olarak beni ve motorumu araziye götürücek, arada tatlı tatlı göl dere kenarına, yazın kumsala gidicek bi araç olucak
Son olarak yapılı bi aracı 35 40 arasına almak yerine 20 25 arası aracı alıp 15 ben kendim harcayarak vinç jant lastik yükseltme ufak tefek aksesuar işini çözebilirmiyim ? Uzun oldu biliyorum cevaplar için şimdiden teşekkürler.

