Hyundai Country Karavan Yapımı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mehmetfatihozturk Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 515
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 95,809

Etiketler
Çok emek veriyorsunuz ve güzel oluyor. Yıllar önce tanıştığım, kendi karavanını yapan bir Alman marangoz, araçta kullandığı kontrplakları bile kendisinin yaptığını anlatmıştı. Kamping malzemeleri aldığı bir karavan üreticisi, marangozun yaptığı karavanın içini görünce, ben böyle bir karavan yapsam, fiyatı çok yüksek olur ve müşteri bulamam, demiş.

Sizde bütün bu yaptıklarınızı, üretici bir firmaya yaptırsanız mutlaka yüksek bir fiyat ödersiniz.

Başarılar.
 


Okurken yoruldum tükendim bittim, siz nasıl mücadele ediyorsunuz vallahi bravo. Finalde şahane olacak. Nacizane iki sözüm olacak. Birincisi geçmiş mesajda yazılmış olan turbo ilavesi. Umarım emme basınç ayarı doğrudur yoksa aşırı besleme alt yapısı olmayan blok ciddi stres yaşar ve hasar oluşur. İkincisi tavana yapılan işlemler. Üst ağırlık merkezi ciddi arttı. Alt yapıda makaslar vs tadilat yapılacak mı? Araç üstü ağırlık salınım riski oluşturacaktır.

Allah kolaylık versin. Finali sabırsızlıkla bekliyorum
 

Kolay gelsin, güzel gidiyor
Çekme karavan neden gerekli oldu
Gereklilik değil ama yatak kapasitesini arttırmam gerekirse diye çekme Karavan da yaptım. Motokaravana çeki Demiri takacağım. Arada da kısa kamplar için araçla da çekme karavanı kullanırım vs vs çok şart olmamakla birlikte yapalım dedik...
 



Teşekkür ederim. Çok emek harcıyorum güzel bir iş ortaya çıksın diye.. Ve bu yaptıklarımı parayla bile yaptırmak zor olur çünkü kimse uğraşmaz bu kadar ince detaylarla. Hani derler ya akıllı işi değil diye. Gerçekten akıllı işi değil bundan başka bir karavan yaparsam bu kadar uğraşacağımı hiç sanmıyorum. Umarım sonuç bu kadar emeğe değer...
 


Merhaba. Turboyla alakalı çok teknik bilgim yok. Ama turboyu takan çok samimi olduğumuz Murat ustam bu konularda bulabileceğiniz en iyi ustalardan olduğu için tamamen ona emanet gerçekleşti işlemler. Ve hatta turbo bana çok yeterli gelmediği için v6 bir motor takacağız gibi. Hatta araca takılacak olan egzoz freni, kilitli diferansiyel gibi eklemeleri de aynı usta gerçekleştirecek. Yani araç mekanik aksam olarak tamamen ona emanet ve yeterli teknik alt yapıya sahip kendisi ama ben maalesef bu konularda çok zayıfım... İkinci sorunuza gelince evet ağırlık vs den dolayı araca başka tadilat işlemleri de gerçekleşecek. Dediğim gibi ağırlıktan ötürü frenleme sıkıntısı olmasın diye egzoz freni bile takacağız. Eğer makaslarla vs alakalı bir durum olursa Murat abi gerekli müdahaleyi yapar ya da yaptırır. Biraz uzun yazdım kusura bakmayın ama dediğim gibi araçla alakalı konuları hiç dert etmiyorum emin ellerde o kısım....
 

Arşimet Amcamız dediği gibi; uygun bi kaldıraç verin dünyayı oynatayım.

İmkânlarınızı sonuna kadar değerlendirin. İçten bakınca eski tarz Amerikan oval otobüsleri gibi sanki : )
 

Özetle ehil elde yürüyen sistem. Duyduğuma gerçekten sevindim. Bu kadar emeğin karşılığını güvenlik zafiyeti ile yok etmek yıkıcı olurdu. Bitir de görelim artık yollarda
 



Arşimet Amcamız dediği gibi; uygun bi kaldıraç verin dünyayı oynatayım.

İmkânlarınızı sonuna kadar değerlendirin. İçten bakınca eski tarz Amerikan oval otobüsleri gibi sanki : )
Evet doğrudur içi oval gerçi aracın tüm hatları oval. O yüzden karavan için çok şirin geldi gözüme ve aldım
 

Özetle ehil elde yürüyen sistem. Duyduğuma gerçekten sevindim. Bu kadar emeğin karşılığını güvenlik zafiyeti ile yok etmek yıkıcı olurdu. Bitir de görelim artık yollarda
Evet özet olarak mekanik aksam ehil elde hatta aracın kendi elektrik aksamı da işin ehli olan bir abimizde. Torpidoyu vs o söktü ve aracın kendine yapılacak elektrik tesisatıyla alakalı eklemeleri kendi gerçekleştirecek. Gerisi de bizde zaten İnşallah kazasız belasız bitirip yollarda görmeyi bende çok istiyorum