Hyundai Country Karavan Yapımı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mehmetfatihozturk Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 515
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 95,804
Ha bu arada daha önceki paylaşımlarımda depodan WEBASTO için çıkış almıştım hatırlayan vardır. Planda değişiklik oldu. Araca lpg tankı takacağım. Komple herşeyi lpg ile çalıştırmayı planlıyorum. Ocak, şofben, soba... tank için aracın orjinal klimalı olanlarında klima motorunun olduğu bölümü kullanacağım. Benim araçta klima olmadığı için orası müsait. Söktüm başladım işlemlere...
 

Etiketler
Ayrıca aracın iç ölçülerini aldım. Yan duvarlar 7-8 cm tavan 5-6 cm derinliğinde. Yan duvarlar için 10cm tavan için 7,5cm mineral taş yünü alayım diyorum izolasyon için.... fikirleri olan varsa sevinirim...
 

Başka işlemlerde var ama şimdilik bu kadar paylaşım yeter fırsat buldukça paylaşımlara devam edeceğim... konuyla alakalı fikri, tavsiyesi, önerisi olan varsa dinlemek isterim....
 






Teşekkür ederim hepinize. Bana istanbulda elektrik tesisatı için yardımcı olacak, fikir verecek var mı acaba? Kafamda planladım ama zayıf olduğum bir konu olduğu için yardım iyi olur. Ayrıca yalıtım için de tavsiye ye ihtiyacım var...
 


Teşekkür ederim. Sizin de hermetik lpg sobasıyla alakalı bir konunuz vardı okumuştum. Bende hermetik soba kullanacağım lpg sistemi kurmayı düşünüyorum araca. Sonuca ulaştınız mı acaba?
Bu hafta müsait bir günde bakır boru tesisatını yapacağım. Sonrasında sobayı bağlamış olurum. Sonuçları paylaşırım.
 








Terasa döşediğiniz tahtaları birbirine geçme değilde 1-2 cm aralıklı bırakıyorlar üzerinde su kalıpta zamanla içine çekmesin diye. Birde teras kaplaması sanrufları kapatmış en azından bir tanesinin üstünü açık bıraksaydınız.. Terasa çıkışı içten sanroftan mı dıştan merdivenlemi çıkacaksınız? Kolay gelsin Takipteyim.
 



Merhabalar. Terastaki tahtalar hakiki maun ağacı. Ve 3 kat tik yağıyla yağlandı. Zaten ağaç suya çok dayanıklı bide yağ ile yağlanınca hiç su tutmaz. Vernik zamanla güneşten özelliğini kaybediyor o yüzden yağladım. Diğer teraslar gibi aralıklı olmasını ben istemedim birbirine geçme yaptım. Zaten geçme olacak diye de frezeyle baya içli dışlı oldum Ayrıca birleşme yerlerinde birkaç mm derz bıraktım ki oralara da dayson sürücem. Hem aralara su girmez hem de fuga gibi bir hava katacak. Dayson yapmasam bile araya su girse de durmaz. Araç zaten hiçbir zaman tam terazide durmuyor illaki bir eğim oluyor. Yağlı ya zaten su durmaz eğime doğru Kayar gider. Böyle yapmamın sebebi hem fuga olsun şık dursun hem de maun ağacı olduğu için birleşik daha hoş durdu gözüme uyarılarımız için teşekkür ederim. ama dediğim gibi kanal birleşmeli yaparken bilinçli bir şekilde yaptım...