Merhabalar,sahibinden sitesindeki galeriden 87' metalik gri Defender çift kabin pick-up ilan no:143075123 aracın seceresi hakkında bilgisi olan veya o aracı ben topladım gibisinden, önceki sahibi bendim diyen,araçla ilgilendiğim için soruyorum.tavsiye edermisiniz?sonuçta ticari bir mevzu olduğu için varsa olumsuz tarafları veya tavsiye etmez iseniz,burdan yorum yazamasanızda özelden mesaj atabilirsiniz.cevaplarınız için şimdiden Teşekkür ederim.
Merhabalar,sahibinden sitesindeki galeriden 87' metalik gri Defender çift kabin pick-up ilan no:143075123 aracın seceresi hakkında bilgisi olan veya o aracı ben topladım gibisinden, önceki sahibi bendim diyen,araçla ilgilendiğim için soruyorum.tavsiye edermisiniz?sonuçta ticari bir mevzu olduğu için varsa olumsuz tarafları veya tavsiye etmez iseniz,burdan yorum yazamasanızda özelden mesaj atabilirsiniz.cevaplarınız için şimdiden Teşekkür ederim.
İlandaki araç için konuşmuyorum ama forumlarda 2.8L 135 HP International TGV motor denen motorun genel anlamda sahibini üzen bir motor tipi olduğunu okumuştum. Sanırım parçası pek bulunmayan ve arıza yaptımı tamiri pahalıya mal olan bir motor çeşidiydi. Ayrıntısını bu motoru tanıyan arkadaşlar eminim daha iyi izah edeceklerdir. Selamlar.
sayın Derinmai,başlığı açtıktan sonra özelde bilgili olan birkaç arkadaşımla görüşmelerimden sonra onlar da aynı motor konusuna dikkat çektiler.sanırım ben orjinal td,tdi motorlu bir araç arayışıma devam edeceğim,ilginiz ve zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkürler.
Hepimiz buraya öğrenmek için giriyoruz. Bazen öğrendiklerimiz bir başkasının işine yarayacak gibi olduğunda da seviniyoruz. Kafanızı karıştırmak gibi olmasın ama illaki orijinal olmak zorunda değil derseniz; sonradan koyulan BD30 (nissan), puma(ford) gibi dizel motor seçenekleri de var Defenderlerde. Selamlar.
İlandaki araç için konuşmuyorum ama forumlarda 2.8L 135 HP International TGV motor denen motorun genel anlamda sahibini üzen bir motor tipi olduğunu okumuştum. Sanırım parçası pek bulunmayan ve arıza yaptımı tamiri pahalıya mal olan bir motor çeşidiydi. Ayrıntısını bu motoru tanıyan arkadaşlar eminim daha iyi izah edeceklerdir. Selamlar.
TGV motorlu Defender Türkiye'de bir tane var. İlk sahibini bu motor hiç üzmedi. 2. Sahibi motora yatak sardırdı, tamiri ayrı bir hikaye. Demek bu olay bir şehir efsanesi olup genellenmiş.
Şimdi tgv temelde 300tdi. Çoğu parça aynı. Sadece üst kapak ve turbosu farklı. Abartmamak lazım, bir de bu arabayı satmayı amaçlayan da bir insan... Hoş hedef kitlesi zaten bu motoru bilen insanlardır ama yine de erişemediği bir yerde aracını anmak, belki daha az tercih edilir demek filan hoş olmayabilir.
Ben de 300tdi tercih ettim, en kolay parçası bulunan ve verimli motordıe Lr için ama tgv için hiç bririmiz yeterli detayı bilmiyoruz. Ön yargılı olmamak lazım.
Öncelikle cevap ve yorumlarınız için teşekkür ederim.ilanlar ve burasından başka bilgi alma kanalım olmadığı buraya yazdım.özetle aradığım aracın özellikleri bakımı iyi göründüğü için bu aracı danışma ihtiyacı hissettim.farkındayım aracı götüren şasi sinin yorgun olmaması,motorunun kondisyonu ve parça bulunurluğu ve ekonomik olması önemli,pazarda aradığım Defender'larda ön konsolu çok harap durumda çok araç var.orjinal motor konusuna gelince ben demiyorum ki illakide fabrika çıkışlı motor olsun Sizlerin belirttiği gibi çok çeşitli motor uyumlu olabilir. Defender'da ben en sorunsuz olanı arıyorum zaten.benim gibi iş hayatında zaman fakiri olan biri için,sonuçta keyif için bineceğiz,ancak çeşitli sorunlar çıktığında da sanayide Ustalarla sabahlamaya razı olacağız,Saygılar
Bu motor turkıyede bırden fazla var cunku 2 tane sadece trabzonda var . tgv motor 2.8L 135 ps 380 veya 420 torq uretıyor parcası pahalı evet ama degısen bıse yok motor zaten 300 tdı ıle neredeyse aynı sadece turbo ve pompa buyuk. performans bakımadan guzel bır secenek. orjınal parcası yurt dısı sadece bulmak zor ama dedıgım gıbı 300 tdı ıle aynı
Bu motor turkıyede bırden fazla var cunku 2 tane sadece trabzonda var . tgv motor 2.8L 135 ps 380 veya 420 torq uretıyor parcası pahalı evet ama degısen bıse yok motor zaten 300 tdı ıle neredeyse aynı sadece turbo ve pompa buyuk. performans bakımadan guzel bır secenek. orjınal parcası yurt dısı sadece bulmak zor ama dedıgım gıbı 300 tdı ıle aynı
1987 sonrası bütün Defender'lara ek'teki resimde görülen, sanırım 2010 sonrası modellerde kullanılan ön konsol 90 veya 110'larda tesisat bakımından uygulanabilir mi veya uyumlu mudur?
Benim de bilgim Turkiye de ki tek TGV motor (ki bu motor Brezilya International firmasi uretimidir) Nejat in soyledigi gibi Istanbul dan Trabzon a satilan ve yatak saran makinadir. Ilk sahibi Umit tir ve Turkiye de Defender konusunda en uzun tecrubesi olan arkadaslarimizdan biridir (LRO Turkey kurucusudur ayni zamanda). Bu motoru ozel olarak ingiltereden getirtip takmisti Defender a. Sanirim 10 seneden fazla olmustur. Dolayisi ile bu motor etrafta kolaylikla bulunan bir motor degil.
Acikcasi ben de 2. TGV Araci merak ettim. Sahibi ile yazismayi ve motoru nereden buldugunu ogrenmek isterim.
2. TGV motor 90 lık bır defeder'de arac sahıbı trabzonlu emın olun turkıyenın en bılgılı adamı land rover uzerıne. kendısı hollanda 'da yasıyor Land rover servısı var ve kendınısın 9 veya 11 olması gerek defenderı var turkıyeye geldıgı arac hep trabzonda'dır tgv motorlu otomatık sanzıman olan bır canavar . sıze bahsettıgım arac 2010 model svx model ama kendısı motor ve sanzıman ındırıp tgv motor otomatık sanzıman yapmıstır .