Ynt: İlk Off-Road Denememizde Başımıza Gelenler (18 Mayıs 2008)
ömrümü7ler' Alıntı:
teşekkür ederim Yunus abi.
çavuşbaşı tarafında çok dik ve taşlı bir yokuş vardı ilk aracın çıkmasını beklemeden bizde arkasından hızla yürüdük öndeki araç yavaşlama ikazı verdi ama yanlış anlaşılan ikaz dur olarak algılanınca. araç tekrar kalkışa geçmeye çalışırken hafif geri kaydı frene basıncada sonrası fotoğraflarda.
Musatafa kardeşim böyle durumlarda her araç geriye doğru firenleri tutmaz firen tutsada lastikler yere tutunmaz bu gibi durumlarda araci direk geri videse koyup pedallardan ayakları çekmek gerekir
Ynt: İlk Off-Road Denememizde Başımıza Gelenler (18 Mayıs 2008)
yunus bager' Alıntı:
Musatafa kardeşim böyle durumlarda her araç geriye doğru firenleri tutmaz firen tutsada lastikler yere tutunmaz bu gibi durumlarda araci direk geri videse koyup pedallardan ayakları çekmek gerekir
Ynt: İlk Off-Road Denememizde Başımıza Gelenler (18 Mayıs 2008)
Öncelikle geçmiş olsun. Cana gelmemiş bu büyük şans. Olayın diğer yüzü ise o araca artık sanat eseri gibi davranırız. Eski sağlam halinden en az 10 kat daha ilgi görür. Onu o hale getiren sanatçı sizsiniz. İçin için övünürsünüz. Tabi sanatın ve sanatçının gerçek değeri sanayide oraya çıkar. İşin bu kısmı acı verir insana. O noktaya kadar, burun bile kanamadığı için bence zevkini çıkarın.
Ynt: İlk Off-Road Denememizde Başımıza Gelenler (18 Mayıs 2008)
jeep' Alıntı:
Öncelikle geçmiş olsun. Cana gelmemiş bu büyük şans. Olayın diğer yüzü ise o araca artık sanat eseri gibi davranırız. Eski sağlam halinden en az 10 kat daha ilgi görür. Onu o hale getiren sanatçı sizsiniz. İçin için övünürsünüz. Tabi sanatın ve sanatçının gerçek değeri sanayide oraya çıkar. İşin bu kısmı acı verir insana. O noktaya kadar, burun bile kanamadığı için bence zevkini çıkarın.