İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan metehan41 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 211
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 35,575
Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)


O zaman niye cj ile kastırıp duruyorsun alsana bir xj ;D şöyle esnek esnek gezersin, 3-5 kere böyle biryerlerden geçtinmi CJ kadar havadar olur, hemde dökülen parçaları toplayacak kadar büyük bagajıda var. ;D

Fanatiklik senide bükülmüş sac ın çelik şasiden daha iyi olduğu noktasına getirdi ya, ben ne diyim;D
 

Etiketler
Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)


Yanlış anlaşılması, ben LR uzmanı falan değilim. Sadece 1 yıl 3.9 disco, 2 ay da defender kullandım. Kastettiğim defender 110 un arazide oynayamayacağı değildi, bu amaçla üretilen bir araç olmadığı idi. Hele 2.5 benzinli olunca, bu motoru değiştirenlere hak veriyorum tabii, arac daha güçlü motorla kendini daha iyi bulacağını hissettiriyor...
Bu arada bir not: ustanın söylediğine göre (ustaya arkadaşım göstermiş) o rampada iken aractan gelen ses ve titreme, saft ıstavrozunun parçalanmış olmasındanmış. O akşam İstanbula korkarak dönmüştük zaten.
Aracı yaptırıp aynı rampayı geçmek için sabırsızlıkla bekliyorum.
Selamlar,
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

Yok canım... yukardaki resimdeki gibi light yerlerden bahsediyorum... zaten CJ'den XJ'e geçersem o XJ'in ömrü bir gezi olur heralde ;D tam şase her zaman tam şasedir.... aracın tam şase ise vurup geçersin kayaya taşa birşey olmaz...
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)


El insaf abi ya 3.9 dan sonra 2.5 benzini nasıl kullanabiliyorsun? içinden direksiyonu ısırmak gelmiyormu? ;D

Bir tavsiye; izatvrozları yerli almayın, Ford transit yeni model en uzun kasanınkiler direk uyuyor , ben hepsini denedim en uzun ömürlü bu oldu, en iyisi dedikleri GKN falan hikaye. Birde yağlama önemli istavrozlar sürekli çalıştıklarından yağsızlığa tahmülleri yok, normal şartlarda 1000 km de , tuzlu suda geziyorsanız her geziden sonra duru suyla yıkanıp greslenmeleri gerekiyor.
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)


Light ;D ;D ;D güzeel, MT işini halledeyim işi gücü bırakıp istanbula gelecem.
 



Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

discovery-V8' Alıntı:
Light ;D ;D ;D güzeel, MT işini halledeyim işi gücü bırakıp istanbula gelecem.

yavuz bey siz istanbula gitmeyin...

orta sayılacak yer kocaeli samanlı dağlarında buluşalım...
orkun gelir istanbuldan buraya sizde fazladan 150 km yapmamış olursunuz

bayram sonrası nasıl ?
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

Walla işin doğrusu ben aralığın 15 inden sonra Ankaranın batısına zor geçerim, benim için mecburi off-road sezonu başlıyor, nisana kadar işler çok yoğunlaşıyor, ama sivas-antep civarlarında Göktuğu bulabilirim. Bayramda zaten off durumdayım. Ankara grubunun etkinliklerine bile katılamayacağımı söyledim kendilerine.

Davetinize teşekkür ederim.
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

resimler 10 numara, fotograflar için sagolun bizde resimlerle avunalım
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

kar ve hamsi süper olmuş çalışmasam kesin gelirdim.
birden abi hoşgeldin lr,ye taaruz var abi yetiş. :
eh yavuz abi ve orkun artık bir etapta bir araya gelip sazın teline vursun artık ;D
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

arkadaşlar, malesef yorumlar hep marka, şu rampa bu rampa odaklı, o defender'ın 68 beygir olduğu atlanıyor!!
sizin 2.5 tonluk aracınıza 68 beygir motor koysunlar ondan sonra yorum yapın bence
Defender kesinlikle başarısız bir araç değildir, sadece 2.5 benzinli ve 2.5 düz dizel araçlar güç olarak yetersizdir, bu videoda görülen rampa gibi yerlerde hız alamadığı için çıkamayabilirler, sorun ne lastikte ne de pilotajdadır kanımca, eğer ki orta kilit kilitlenmemişse veya bozuksa da çıkamamış olabilir. OK144 ü 300TDI motorlu Discoda 1 sene kadar kullandım, asfaltta çok kötüdür ama çamurda diğer MT lerden aşağı kalmaz, o Defenderlar 300TDI olsa idi (111 HP) diğer araçlar gibi rahatça çıkacaklardı, olay bu kadar basit. Bu video Defender bölümünde defalarca yazdığım neden 2.5 dizel veya 2.5 benzinli yetersiz sorularına cevap niteliğinde. Bu arada Adnan abinin 4.6 defenderı o yokuşun sonunda havalanabilirdi
 



Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)



Evet bu kadar beygirle bu kadar çıkıyor.
Mert bey ben 86 bg biliyordum o kadar bile değilmiş.
Böyle rampalar için 110 lara nos takmak lazım.Geldin rampaya ver nitroyu... nasıl olsa yer bol
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

parodi' Alıntı:
kar ve hamsi süper olmuş çalışmasam kesin gelirdim.
birden abi hoşgeldin lr,ye taaruz var abi yetiş. :
eh yavuz abi ve orkun artık bir etapta bir araya gelip sazın teline vursun artık ;D

Sazın teline vurmaya gerek kalmayacak emin ol, o rampada hiç CJ gördünüzmü? Menzil fazla gelmiş olabilirmi? ;D

Büyük ihtimal araziye varamadan Orkunu büyük bir zevkle çekerek sanayiye teslim ederim ;D
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

Bu çekim nasıl çaba sarfettiğimi gösteriyor. Son 10 metreyi sürekli direksiyon çevirerek santim santim yürüdüm. Bir dahakine kesin çıkıcam...
 

Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

Evet güven biraz geriden başlarsak çıkacaz o rampayı...Ben işten çıkınca gideyim diyorum ama yolu bilmiyorum.Orhunu kafalamam lazım
 




Ynt: İzmit Dağlarında Off-Road Gezisi (23 Kasım 2008)

kusura kalmayın Defender İn Hakkını verememişler izledim kararım budur