Kayma hareketinin olduğu yöne doğru aracı yönlendirip, tüm araç sağa kayıyorsa ileri doğru gidilen yolda sağa direksiyonu yumuşak bir hareketle çevirerek, kayma hızından biraz daha fazla hız alacak kadar gaz verilmeli, lastiklerin zemini tuttuğu hissi oluşunca, ya yumuşak direksiyon hareketi ile yön değiştirilmeli, ya da çok yavaş biçimde lastiklerin dönüş hızları azaltılmalıdır.
Aksi yönde yapılan hareket zemini tutan bir kaç lastiğinizin de tutunma direncinin kaybolmasına ve tamamen kontrolsüzlüğe sebep olur.
Bu manevra yapılamayacak kadar dar veya sorunlu bir bölgede iseniz, olmamanız gerek, sürücülük bu duruma düşmemek demek aslında, kaçınılmaz biçimde çarpışma gerekiyor ise, ani fren ile çarpışmaya girmeyiniz. Aracınız ani fren hareketi ile olduğu hızdan daha fazla hızlanacaktır.