SAYGIDEĞER ÜSTADLAR HANGİ ARAÇLA HANGİ KARAVAN ÇEKİLİR KONUSU FORUMDA TARTIŞILMIŞ ANCAK TAMAMINA YAKININI OKUMAMA RAĞMEN KARAVANI ÇEKERKEN ARAÇ MOTORUNUN GÜCÜNÜ YOLA AKTARAMAYA YARAYAN VİTES KUTUSU-ŞANZIMAN GERİ PLANDA KALMIŞ VE SADECE MOTOR GÜCÜNE ODAKLANILMIŞ. HALBUKİ MOTORUN TÜM GÜCÜNÜ ÜSTÜNE ALARAK YOLA AKTARAN ŞANZIMAN, BURADA ASIL STRESE MARUZ KALARAK ASIL ODAĞA ALINIP UYGUN SEÇİNİN YAPILMASI GEREKEN BİRİMDİR BENCE. ASLINDA İYİ PİLOTAJ İLE MANUEL VİTES BU İŞİN ÜSTESİNDEN GELİR ANCAK OTOMATİK VİTES GÜNÜMÜZ ŞARTLARININ VAZGEÇİLMEZİ OLMUŞTUR. DAHA KARMAŞIK VE TÜRÜNE GÖRE NİSPETEN DAHA NAZİK OLAN OTOMATİK VİTESLERİN ÇEŞİTLERİ BULUNMAKTA VE KİMİ VERİMLİLİK ODAKLI KİMİ PERFORMANS KİMİ İSE DAYANIKLILIK VE GÜÇ ODAKLI ÇALIŞMAKTADIR. BİZ KARAVAN VE OFFROAD DÜNYASI MENSUPLARI OLARAK TABİKİ DAYANIKLILIK VE GÜÇ ODAKLI VERSİYONLARI ÜZERİNDE BEYİN FIRTINASI YAPALIM DİYE HEMDE FORUMDA RASTLAYAMADIĞIM Bİ KONUYU İRDELEYELİM DİYE BÖYLE BİR KONU AÇMAYI DÜŞÜNDÜM.
BU BAŞLIK ALTINDA İLK OLARAK YENİ NESİL ARAÇLARIN OTOMATİK ŞANZIMAN ÇEŞİTLERİYLE İLGİLİ DEĞERLİ ÜSTADLARIMIZIN BİLGİLERİNİ PAYLAŞMALARINI DİLERİM...
BU BAŞLIK ALTINDA İLK OLARAK YENİ NESİL ARAÇLARIN OTOMATİK ŞANZIMAN ÇEŞİTLERİYLE İLGİLİ DEĞERLİ ÜSTADLARIMIZIN BİLGİLERİNİ PAYLAŞMALARINI DİLERİM...