keşan kipa elektronik mağazından aldığım samsung dijital fotograf makinasını aldıktan sonra 7 gün içinde memnun kalmadığım için geri vermek istedim.
müşteri hizmetlerinden elektronik ürünlerde önce iade olmadığı söylendi.daha sonra servise yollayacakları söylendi.servise yolladılar.servisin sağlam raporundan sonra ücret iadesi ve değişim kabul edebileceklerini söylediler.servisten sağlam raporu geldi fakat ücret iadesi yapmayacaklarını söylediler.
bende tüketici hakem heyetine müracaat ettim.tüketici hakem heyeti ürünü ayıplı mal olarak değerlendirdi.fakat ücret iadesi yerine değişim kararı aldı...
ben de fark ücretini ödeyerek, nikkon un 10 megapiksel olan coolpix modelini aldım...fakat bu üründen de memnun kalmadım...üstelik nikkonun yeni çıkan hd çekimler yapan modeli aldığımdan 100TL daha ucuz...bu yüzden aldığım ürün beni hem kalite bakımından hemde müşteri memnuniyeti bakımından memnun etmedi...tüketici hakem heyetine 30 gün içinde tekrar dilkçe verme hakkımın olduğunu öğrendim.fakat sonuç alma şansımın zayıf olduğunu da öğrendim...nasıl sonuç alabilirim?tüketiciyi koruma konunu bu konuda tüketici memnuniyeti açısından acaba ne kadar tüketicinin yanında?çünkü bu ürünü alırken deneme ve test etme şansı tanımıyorlar...ekranın çözünürlüğü çok düşük.
müşteri hizmetlerinden elektronik ürünlerde önce iade olmadığı söylendi.daha sonra servise yollayacakları söylendi.servise yolladılar.servisin sağlam raporundan sonra ücret iadesi ve değişim kabul edebileceklerini söylediler.servisten sağlam raporu geldi fakat ücret iadesi yapmayacaklarını söylediler.
bende tüketici hakem heyetine müracaat ettim.tüketici hakem heyeti ürünü ayıplı mal olarak değerlendirdi.fakat ücret iadesi yerine değişim kararı aldı...
ben de fark ücretini ödeyerek, nikkon un 10 megapiksel olan coolpix modelini aldım...fakat bu üründen de memnun kalmadım...üstelik nikkonun yeni çıkan hd çekimler yapan modeli aldığımdan 100TL daha ucuz...bu yüzden aldığım ürün beni hem kalite bakımından hemde müşteri memnuniyeti bakımından memnun etmedi...tüketici hakem heyetine 30 gün içinde tekrar dilkçe verme hakkımın olduğunu öğrendim.fakat sonuç alma şansımın zayıf olduğunu da öğrendim...nasıl sonuç alabilirim?tüketiciyi koruma konunu bu konuda tüketici memnuniyeti açısından acaba ne kadar tüketicinin yanında?çünkü bu ürünü alırken deneme ve test etme şansı tanımıyorlar...ekranın çözünürlüğü çok düşük.