Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Alix Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 24
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,294

Alix

Yeni Üye
Mesajlar
14
Tepkime Puanı
0
keşan kipa elektronik mağazından aldığım samsung dijital fotograf makinasını aldıktan sonra 7 gün içinde memnun kalmadığım için geri vermek istedim.
müşteri hizmetlerinden elektronik ürünlerde önce iade olmadığı söylendi.daha sonra servise yollayacakları söylendi.servise yolladılar.servisin sağlam raporundan sonra ücret iadesi ve değişim kabul edebileceklerini söylediler.servisten sağlam raporu geldi fakat ücret iadesi yapmayacaklarını söylediler.
bende tüketici hakem heyetine müracaat ettim.tüketici hakem heyeti ürünü ayıplı mal olarak değerlendirdi.fakat ücret iadesi yerine değişim kararı aldı...
ben de fark ücretini ödeyerek, nikkon un 10 megapiksel olan coolpix modelini aldım...fakat bu üründen de memnun kalmadım...üstelik nikkonun yeni çıkan hd çekimler yapan modeli aldığımdan 100TL daha ucuz...bu yüzden aldığım ürün beni hem kalite bakımından hemde müşteri memnuniyeti bakımından memnun etmedi...tüketici hakem heyetine 30 gün içinde tekrar dilkçe verme hakkımın olduğunu öğrendim.fakat sonuç alma şansımın zayıf olduğunu da öğrendim...nasıl sonuç alabilirim?tüketiciyi koruma konunu bu konuda tüketici memnuniyeti açısından acaba ne kadar tüketicinin yanında?çünkü bu ürünü alırken deneme ve test etme şansı tanımıyorlar...ekranın çözünürlüğü çok düşük.
 

Etiketler
Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

ohh ne ala kullan kullan iade et. az bile. denemeden alırsanız, ucuz etin yahnisi misali ;D
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

Alix' Alıntı:
keşan kipa elektronik mağazından aldığım samsung dijital fotograf makinasını aldıktan sonra 7 gün içinde memnun kalmadığım için geri vermek istedim.
müşteri hizmetlerinden elektronik ürünlerde önce iade olmadığı söylendi.daha sonra servise yollayacakları söylendi.servise yolladılar.servisin sağlam raporundan sonra ücret iadesi ve değişim kabul edebileceklerini söylediler.servisten sağlam raporu geldi fakat ücret iadesi yapmayacaklarını söylediler.
bende tüketici hakem heyetine müracaat ettim.tüketici hakem heyeti ürünü ayıplı mal olarak değerlendirdi.fakat ücret iadesi yerine değişim kararı aldı...
ben de fark ücretini ödeyerek, nikkon un 10 megapiksel olan coolpix modelini aldım...fakat bu üründen de memnun kalmadım...üstelik nikkonun yeni çıkan hd çekimler yapan modeli aldığımdan 100TL daha ucuz...bu yüzden aldığım ürün beni hem kalite bakımından hemde müşteri memnuniyeti bakımından memnun etmedi...tüketici hakem heyetine 30 gün içinde tekrar dilkçe verme hakkımın olduğunu öğrendim.fakat sonuç alma şansımın zayıf olduğunu da öğrendim...nasıl sonuç alabilirim?tüketiciyi koruma konunu bu konuda tüketici memnuniyeti açısından acaba ne kadar tüketicinin yanında?çünkü bu ürünü alırken deneme ve test etme şansı tanımıyorlar...ekranın çözünürlüğü çok düşük.
menmun kalmadım derken makinalar sorunlumuydu
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

biraz keyfi bir davranış gibi gözüküyor. ;)
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

sahin05' Alıntı:
menmun kalmadım derken makinalar sorunlumuydu
Oh ne ala :smiley: Benim anladığım kadarıyla ürünler kusurlu falan değil. İlk olayınızda ürün ayıpsızsa tüketici heyetinin olumlu karar vermesi bile büyük şans.
Ürünü satarken deneme şansı vermiyorlarsa deneme şansı veren firmalardan alışveriş yapın, ama bildiğim kadarıyla ürünün bir örneğini görüp inceme şansı oluyor. Ben de Kipa'dan telefon almıştım oradan biliyorum. Ama tabii ki kullanırken memnun kalmayıp keşke almasaydım diye düşünebilirsiniz. Ona yapacak bişey yok. Tüketiciyi koruma kanununa göre memnuniyetsizlikten dolayı iade şansı internetten yapılan alışverişler için geçerli. Mağazalardan yapılan alışverişlerde ürünün kusurlu olması halinde iade talep edebilirsiniz.
http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html
Bazı elektronik mağazaları memnuniyetsizlikyen dolayı iadeleri de kabul ederek yerine hediye çeki vs veriyorlar.
 



Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

arkadaşlar öncelik ile bu ürünler

1.%50 fazla daha pahalıya satılıyor.
2.ben tüketiciyim.ürünlerin en modernine en iyisine layıkım.
3.bir firma müşteri memnuniyetini önde tutuyor ise müşterisini her zaman piyasada ki en iyi ürün ile buluşturmalı.
2009 yılında piyasaya sürülmüş ürünleri raflarında barındırmamalı.
4.barındırıyor ise uygun fiyata satmalı.
5.internet var diye hayatımın her anını internette en uygun ve en ucuz dijital fotoğraf makinası bulmak için geçirmek zorunda değilim.
6.ticaret demek müşterisinin cüzdanına göz dikmek olarak görenler elbet birgün yok olmaya mahkumdurlar.
tabiki tüketici dediğin bu benim hatam benim seçimim deme aptallığında bulunmaz ise.

herkesin fikrine saygı duyuyorum...bu makineyide hakem heyetine götüreceğim...sonuçları buradan paylaşacağım...
saygılarım ile...
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

sayın alix

kimse size zorla o ürünü satmadı kendi iradeniz ile %50 pahalı olarak 2009 yılının ürününü bizzat siz satın aldınız.
şimdi üründe bir ayıp olmamasına rağmen sırf kendi öz zevkiniz için iade etmek bence etik değil
ya baştan almayacaktınız yada iyi araştırıp başka ürün alacaktınız.
bahsi geçen firmanın hiç bir suçu yada hatası yok size ayıplı ürün satmadı. siz bile bile 2009 model diye bahsettiğiniz ürünü aldınız.
firma bu ürünleri barındırır almak yada almamak sizin seçiminiz.
ticaret olarak sizin cüzdanınıza kimse göz dikmiyor.
siz kendiniz akılsızca düşünmeden araştırmadan alış veriş çılgınlığına katılarak alıyorsunuz
merak etmeyin hakem heyetide kabul etmeyecektir, eğer ürün ayıplı değil seki değil diyorsunuz.
bence kendi hatanızı başkalarına yüklemekten vaz geçip.
hatanızı kabullenin ve ders çıkarın
sizin için daha hayırlı olur. ;)

Bu firmaların tabiki hatası olabilir ama burada hata sizde ve gereksizce markaları kirletiyorsunuz bilmem farkındamısınız?
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

1.%50 fazla daha pahalıya satılıyor.
O zaman araştırın ve ucuz satan bir yerden alın. Ben de bazı şeyler için Kipadan alışveriş yapıyorum hem ucuz hem de güvenli oluyor. Kipa'da Elektronik ürünü alırken cihazı alıp inceliyorsunuz, kontrol ediliyor, garanti belgesi doldurulup kutusu mühürleniyor. Bu mührü açmazsanız iade alıyorlar. Açarsanız arıza dışında iade alınmayacağı belirtiliyor.
2.ben tüketiciyim.ürünlerin en modernine en iyisine layıkım.
En moderni ve en iyisinin de bir maliyeti vardır. Satıln aldığınız makina da 2009 yılında en moderni ve en iyisiydi ama o zamanki fiyatı muhtemelen şimdikinin 2 katıydı. 2011 ve en üst modelini istiyorsanız bedelini ödemeniz lazım. Konunun uzmanı satış temsilcisi size yorulmadan anlatsın, seçenekleri göstersin hatta kullanmaya başladıktan sonra da sizi arayıp memnun musunuz diye sorsun. Hatta memnun kalmazsanız ürünü iade alabilsinler. Yani aynı maldan daha fazla tatmin olmak istiyorsanız uygun mağazaya gidin. En iyisine layıkım derken kendinizi nerede gördüğünüzü anlamadım. Sanırımçok paranız var ve bu sebeple de ciddi bir hizmet ve hürmet beklentisi içindesiniz. Örneğin Beymen'de hizmet harikadır tavsiye ederim. İsterseniz gece yarısı 04:00'te bile mağazayı sizin için açıyorlar. Hatta olmayanı bile bulup getiriyorlar. Ama o zaman Kipa'da ne işiniz var ;D
3.bir firma müşteri memnuniyetini önde tutuyor ise müşterisini her zaman piyasada ki en iyi ürün ile buluşturmalı.
Kipa elektronik mağazası değil. Sadece Elektronik reyonu olan bir hızlı tüketim ürünü satan market. Yani Kipa'da pırasanın en tazesini alabileceğinizi iddia edebilirler ama elektronikte böyle bir beklentiye giriyorsanız bu konuda iddialı başka mağazalar var, yanlış yerdesiniz.
5.internet var diye hayatımın her anını internette en uygun ve en ucuz dijital fotoğraf makinası bulmak için geçirmek zorunda değilim.
Araştırmadan yola bile çıkılmıyor artık. O zaman bazı mağazalar var, telefon ediyorsunuz seyyar mağaza aracını kapınızın önüne dayıyor ve istediğiniz ürünü evinizden bile çıkmadan alıyorsunuz. İnterneti araştırın göreceksiniz ;D Ayrıca internette gezinmek öyle zor bişey değil, buraya yazdığınıza göre epey alışıksınız ;D
6.ticaret demek müşterisinin cüzdanına göz dikmek olarak görenler elbet birgün yok olmaya mahkumdurlar.
Evet bir tek bu sözünüe katılıyorum. Ama devir de ekonomi devri, cüzdanınıza biraz da sizin sahip çıkmanız lazım.
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

arkadaşlar burda yazdığım mesajlarda genel itibari ile herkes beni suçlu buluyor...
fakat bir konu var ki atlıyorsunuz...ben bu ürünü LCD ekranı 3.0 inç olduğu için aldım...
ama bu ürünü alırken servis elemanları bana kullanma imkanı sunmadılar...
eve geldim ve video çekimlerinin çamur gibi olduğunu tesbit ettim...
ekranın çözünürlüğü çok kötü ve düşük...
oldu o zaman dünyanın en iyi dijital fotograf makine markalarından birisi böyle bir ürün üretsin
bizde markasına ve kipa mağazasına güvenerek alış veriş edelim...
değiştirmiyorlarsa değiştirmesinler.
bir arkadaş ta markaları kirletiyorsun diyor...
arkadaş çok beğendiğin bu markanın 100tl daha ucuza nikonun hd görüntüler çeken yeni modelini hiç ekleme
yapmadan alabileceğini biliyor musun?
ben buradan Nikon ve kipa markalarına şunu diyeceğim bu üründen memnun kalmadım...
biz daha böyle hatayı kendimiz de aradıkça siz daha çoook tedavülden kalkmış ürünleri satarsınız...
Sayın CİNCİN bir tek beymen mağazasından alış veriş edenler saygıya, hürmete ve kaliteye layık değiller...
ben tüketiciyim...bunu kendinize söyleyin...ben bunu kendime söylediğimde zaten bir sakız dahi alsam saygıyı hakederim... :smiley:
biz tüketiciler birlik olursak, beymen mağazasında ki zenginler gibi hürmete layık oluruz...
olmazsak ta her zaman kandırılmaya mahkum oluruz...
yine de konuya ilgi gösteren arkadaşlarıma teşekkür ederim...
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

Anlatmaya çalıştığım şey şuydu. Kipa aslında bir market, elektronik mağazası değil. Alacağınız fotoğraf makinesi ile ilgili sizi detaylı bilgilendirsinler vs. istiyorsanız konunun uzmanlarının çalıştığı mağazalar var. Marka vermeyeceğim pek çoğu var, oralardan alışveriş yapın.

Beymen örneğini ise olaya mübalağa katmak için verdim. Ben de Beymen'den giyinecek kadar zengin değilim tabii ki. Ama Beymen'in müşterilerine sunduğu hizmetin aynısını sıradan bir giyim mağazasından beklemek de adil olmayacaktır. Yani son model elektronik ürünleri satan uzman bir mağazadan elektronik ürün almakla marketten almak arasındaki farkı anlatmak istedim. Yani bir elektronik ürününü bir bakkaldan alıyorsanız alacağınız hizmetin kalitesinin de ona göre olacağını düşünmeliydiniz. Eğer bir gün Teknosa çıkar da deterjan satmaya başlarsa (ki ben buna şaşırmam) siz bakkalı tercih edin.

Nikon'un HD çekim yapan makinesini 100 TL ucuza alabiliyorsanız neden alışveriş yapmadan önce araştırmadınız? Bundan dolayı neden Kipa'yı suçluyorsunuz? Önce yapmanız gereken araştırmayı iş işten geçtikten sonra yapmışsınız ve bundan dolayı da satıcıyı son kullanma tarihi geçmiş mal satmış gibi suçlamaya hakkınız yok.

Sana otomotivden bir örnek vereyim, Aynı özelliklerde bir araca sıradan bir marka örneğin Skoda 35000 TL fiyat biçerken teknik olarak birebir aynı özelliklerdeki Audi’nin fiyatı yaklaşık 56000 TL. Audi alan bir kişi aynı özelliklerdeki araç başka bir markada daha ucuz diye kalkıp tüketici mahkemesine mi gitsin şimdi?

Tüccarın olduğu kadar tüketicinin de basiretli olması lazım.

Mahkeme sizi haklı bulur da firma size hediye çeki vs. verirse lütfen o çeki deterjan gıda gibi Kipa'ya uygun alışverişlerde kullanın.

Benim son söyleyeceklerim bunlardır.

Saygılar

Cihat
 



Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

sanırım birçoğunuz yazdıklarıma katılmayacak ve kızacaksınız belkide ama olsun
1-neden bu tarz avm lerden ürün alırsınız
2-küçük esnaf dediğiniz bizler size iyi hizmet edemiyormuyuz
3-buralara ödenen paralar size yol su elektrik olarak mı yoksa kurşun olarak mı dönüyor(kurşun mecazi anlamda yani kötülük olarak)
4-bu firmaların sahipleri yada ortakları sizleri sömürmekten başka size ne vaadediyor
5-gidip küçük esnaftan alışveriş yapan bir ailenin ben zarar edeceğini asla inanmıyorum hesap ortada çünkü
6-kazıklanmaktan yada parasını çarçur etmekten yada iletişimsiz yerleri tercih edenler üzerine aalınmasınlar ;D
bende alışveriş yapıyorum ama bildiğim yerden yada iyi araştırıp ve çözümünü bulabileceğim bir yere gidiyorum.en son bir örnek vereyim size.
motorlu ot biçme makinası aldım en ucuz denilen avm bahçe hobi market vs vs den daha ucuza ve tanıdığım esnaf arkadaşa gittim.hem uygun fiyata aldım hem ona para kazandırdım hem param kime gitti onu biliyorum en azından bir kısmını hemde işim düştüğü anda kapısını çalabiliyorum.sizde kipaya tekzene ikeaya koçtaşa vs vs vs gibi yerlere gitmeye devam edin sonrada şikayet edin.bende sizin ağlanacak halinize ve ........güleyim sağlıcakla kalın ve herşey gönlünüzce olsun
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

Küçük esnaf ölsün, devletin politikası bu maalesef
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

CİNCİN' Alıntı:
Küçük esnaf ölsün, devletin politikası bu maalesef
süpersiniz ama devlet baba kişilerin gırtlağını sıkmıyor oralara gidin diye.bu arada devlet baba ölümüzü kaldırır mı bizi gömermi münasip bir yere tanıdığınız varsa soruverin lütfen çünkü ben gömnülecek yer arayan birçok arkadaş biliyorum ve maalesef elimizden de birşey gelmiyor onlara yardım edebilmek adına.kişiler bilinçli, olursa bütün sorunlar çözülür ama yeterki kararlı olalım.
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

sayın uçankarga
biraz evvel bir tüketicinin durumuna bir taraflarınız ile gülerken
şimdi küçük esnaf için bilinçli ve duyarlı olmaktan bahsediyorsunuz...
bir esnaf olarak tüketiciye bakış açınız bu ise vay sizden alı veriş eden tüketicilere.
 

Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

Alix' Alıntı:
sayın uçankarga
biraz evvel bir tüketicinin durumuna bir taraflarınız ile gülerken
şimdi küçük esnaf için bilinçli ve duyarlı olmaktan bahsediyorsunuz...
bir esnaf olarak tüketiciye bakış açınız bu ise vay sizden alı veriş eden tüketicilere.
tam yerine denk geldi yazdığınız ve içeri bir öüşteri geldi benden aldığı ürünü değiştirip değiştiremeyeceğini sordu tabi bir ay sonra getirecekmiş.
-bende dedim ki bir ay sonra değiştirmem ama isterseniz üç ay sonra bile gelseniz değiştiririm
işte benim esnaflık anlayışım bu.senin gibi huysuz bilinçsiz müşterim olacağına hiç olmasın daha iyi.zaten sen merak etme küçük esnaf müşterisiyle birebir diyalog halinde olduğu için kimin nası olduğunu anlar ve ona göre davranır.sen kipaya gitmeye devam et çünkü deveye diken insana söylenen yararmış.ben halimden memnunum bu arada sadece senin gibi alışveriş yapmasını bilmeyenlere acıyorum o kadar
 



Ynt: Keşan - Kipa Elektronik Mağazası Hk.

Arkadaşlar lütfen karşılıklı atışmalardan kaçınarak forum kurallarına uygun olarak devam edelim.
 

SON KONULAR - FORUM

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,916
Mesajlar
1,525,681
Kayıtlı Üye Sayımız
166,696
Kaydolan Son Üyemiz
BiSQuiT.

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst