Ynt: Kilo ile 4x4
Selamlar
Öyle bir konuki işin içinden çıkamazsınız,
20 yaşındaki araba satılırken bu araba 20 sene önce 100,000 dolardı,
efsane araç,
parçası çıkma yada sıfır çok ucuz çok bol
her türlü modifiyeyi kaldırır 1. metre çamurdan geçip 60 derece eğime tırmanır,
motoru 1 milyon km. rahat gider,
tüp takınça 3 kuruş yakıyor,
vergisi ucuz,
e tabii forumlarda yazılanlar videolar, fotoğraflarla alınan gaz da eklenince, geriye bir tek bu araçların 0 yada 0 - 5 yaş arası torunlarıyla mukayesesi kalıyor, hatta kalmıyor binlerce hatta yüzbinlerce euro + yüksek vergi, söz konusu olunca keçi Apturrahman çelebi oluyor, çünki o araçlar zaten arazide değil o para ödendikten o vergi verildikten sonra anca bağdat caddesinde gider
sonra forumlarda sorular eşe dosta danışmalar başlıyor,
imdat acil yardım, şanzıman tısladı motor pısladı usta anlamadı, hararet tavan yaptı, vs. devamlı eli araç üstünde olması gerektiği, ustalarla akrabalık tesis etmenin şart olduğu ortaya çıkmış ve arabaya mt lastik extremesinden, tanpon vinç ve diff. kilit arb sinden takma ve tedarik etme gerekliliği ortaya çıkmıştır,
artık acemilik atılmış offroadcu olunmuş ve bunun için maddi ve manevi hatırı sayılır bir bedel ödenmiş ekonomik harekete katkıda bulunarak tecrübe satın alınmıştır.
halbuki şöyle bir örnek verebiliriz,
3000 Tl ye bir niva alınır 3000 Tl mitsubishi L200 ön aks bedelidir
3000 Tl tanpon vinc alınır 3000 Tl zj nin otomatik şanzıman yenileme bedelidir yaklaşık olarak
2000 Tl jant lastik alınır 2000 küsur Tl l200 vergisidir,
hadi bişeylerde siz yazın 10 15 000 Tl ye çıkarın, alın size arazi aracı hemde keçi tabir edileninden,
ama zj nin lüksü disconun v8 i derseniz ve bizim millette de düşünce yapısı buysa şoför koltuğuna oturan bedelini öder felsefesi hakim olur, ve inleyen nameler ruhumu sardı diye dolaşırız,
yazdıklarım kimseyi hedef almadan sadece beni bağlayan düşüncelerimdir, kim neyi doğru olduğunu düşünerek yapıyorsa doğrusu odur.
saygılar