L200 Bigfoot

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 498
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,213

Etiketler
Ynt: L200 Bigfoot

Protobasso,

Aracın onu ve yukseltmesi COKCOKCOK güzel olmus. Emeklerine saglik....
Bende L20 vincli dakarlardaki on tampon var. Ancak bir eksik var diyordum. Sen bu eksigi tamamlamıssın. Aynısının vincli versiyonunu yaptırsam izin var mı? telif ister misin acaba :smiley:

Ön yükseltmeyi yaptırdıgın parcayı satın mı aldın yoksa yaptırdın mı? Benim aracta önde 40 kg civarı vinc + aparatları ve alttaki koruma önü 2 cm civarı düsürdü.

İyi is cıkarmıssın...

Serhat
 

Ynt: L200 Bigfoot

Semuca ne demek tabiiki yaptırabilirsin memnun olurum ;)

Yükseltme için gereken spacer'ı yaptırdım evet.

Reklam gibi olucaksa moderatörler silebilir, yaptırdığım yer Bostancı Sanayi sitesinde Yurt Motorsports,
Ralliler için araç hazırlıyorlar, ve cadde modifiyesi yapıyorlar genelde Peugeot için, motor ve mekanik servisi kendisi hertürlü mekanik ve motor modifiyesi konusunda oldukça deneyimli bir yer.

Sahibi Harun Yurt ismimi verirseniz yardımcı olucaktır.

Ayrıca koruma demirleri vs. işinide Harun ustanın kardeşi yaptı Osman usta, oda kaporta konusunda bi çılgın diyebiliriz. oldukça titiz çalışan biri 2002 senesinde bikaç tane peugeot 205 ve 106 ya kaporta işleri yapmıştı, yaptığı araçlar otoshow dergisinin modifiye bölümünde çıkmıştı.
Abi kardeş çok güvenilir ve işini iyi yapan insanlar, bana bu modifikasyonlarda çok yardımcı oldular.
 





Ynt: L200 Bigfoot

Referans olması açısından ön kısmın yükselmesi için yaptırdığım Spacer'ın fotoğraflarını koyuyorum.

ilk yapılan spacer 7cm likti daha sonra bunu 4 cm e indirdik fazla uzun gelip helezonları fazla sıkıştırdığı için

iphone208.jpg


iphone209.jpg


Bunlarda Maltepe demirden aldığım boruların bükülmesi ve kaynaklanması aşamasındaki fotoğraflar. Büküm işlemi yine Maltepe demirde yapıldı, kaynak işlemleri Bostancı Sanayi sitesi.


iphone203.jpg


iphone206e.jpg


iphone213.jpg
 



Ynt: L200 Bigfoot

Araya uygulanan flanş ne kadar uzun olursa olsun arabanın salıncakları maksimum 10 cm kalkmasına müsade ediyo zaten, fotoğraflarda gördüğünüz gibi salıncaklar yere dik konumda olması gerekirker yaklaşık 45 derecelik açıyla duruyolar şu an bundan daha fazla aşağı inemiyolar çünkü altında fazla yaylanmayı önleyici bir sistem var adına banstop deniyo oraya çarpıyolar,
Siz spacerın boyunu yükseltirseniz bu, helezon ve amortisörlerin sıkışmasına neden oluyor ve sürüş çok sertleşiyor,
Spacer'ı 7 santimden 4 cm indirdikten sonra bile yükselme yine aynı seviyede kaldı çünkü helezonlar rahatladı.
Böyle yazarak anlatması biraz güç umarım anlatabilmişimdir.
 

Ynt: L200 Bigfoot

ProntoBasso' Alıntı:
Araya uygulanan flanş ne kadar uzun olursa olsun arabanın salıncakları maksimum 10 cm kalkmasına müsade ediyo zaten, fotoğraflarda gördüğünüz gibi salıncaklar yere dik konumda olması gerekirker yaklaşık 45 derecelik açıyla duruyolar şu an bundan daha fazla aşağı inemiyolar çünkü altında fazla yaylanmayı önleyici bir sistem var adına banstop deniyo oraya çarpıyolar,
Siz spacerın boyunu yükseltirseniz bu, helezon ve amortisörlerin sıkışmasına neden oluyor ve sürüş çok sertleşiyor,
Spacer'ı 7 santimden 4 cm indirdikten sonra bile yükselme yine aynı seviyede kaldı çünkü helezonlar rahatladı.
Böyle yazarak anlatması biraz güç umarım anlatabilmişimdir.

Anladım ben demek istediğinizi, hilux için üretilen özel spacerlarda bile 35mm üstünde yok hiç biryerde. 3cm 4cm optimum son sınır...
 





Ynt: L200 Bigfoot

fatihk26' Alıntı:
salıncakların açısının bozulmasının zararı olurmu dersiniz ?

Benim bildiğim olmuyor.. Ama küpeleri uzatmak daha kalıcı bir çözüm. Hem de orijinale dönmek kolay olur.. Uzun küpe yaptırmayı araştırın derim..
 





Ynt: L200 Bigfoot

fastjunkie' Alıntı:
Benim bildiğim olmuyor.. Ama küpeleri uzatmak daha kalıcı bir çözüm. Hem de orijinale dönmek kolay olur.. Uzun küpe yaptırmayı araştırın derim..

Bi zararı yok diyor ustalar, küpe dediğiniz nedir, Kupa olabilirmi çünkü bu benim yaptığım işlemle amortisör kupalarını uzatarak daha aşağı bir seviyeye almış oluyorsunuz yani kupalarla amortisör arasına spacer koyuldu, bu spacer çıkartıldığında orjinal haline dönmüş oluyor, sizin dediğiniz farklı bir yermi.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,044
Mesajlar
1,527,798
Kayıtlı Üye Sayımız
166,789
Kaydolan Son Üyemiz
tirpit

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst